"De Vijf van LV." (forummeeting) Zat 20-4-2019

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Kapitein Iglo schreef: ma 7 januari 2019, 16:23
Herman de Biker schreef: ma 7 januari 2019, 15:29
Dat is goed, jij betaald :bier:
Hm wacht, dat pakte anders uit dan de bedoeling was :bier:
Ach is "ons" om het even of herman of jij de rondjes betalen hoor.... "we" zijn niet zo moeilijk :bier: :-q :lol:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Wel als je dan nog aan het fietsen bent, als Herman en ik na twee rondjes aan het bier gaan. Of na vijf rondjes aan het biken gaan, dat zien we nog wel.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Kapitein Iglo schreef: ma 7 januari 2019, 16:24
Wiel-Maat schreef: ma 7 januari 2019, 16:10

De goede voornemens zijn weer aan jou voorbij gegaan dit jaar zie ik al. :winkie:

:tong
Nee hoor. Bier krijgen is altijd al een goed voornemen geweest. Ik slaag er helaas minder vaak in dan ik zou willen.
:lol: :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Reinoud87 schreef: ma 7 januari 2019, 14:19 Hier staat deze dag bierdrinken ook in de agenda. Even afwachten of ik ook daadwerkelijk kan. Wel tof idee :-q
Jij weet als enige hier hoe "mijn" meetings doorgaans aflopen. Robko rijdt ook mee, nu nog uitvechten wie de BOB wordt. :lol:
Gebruikersavatar
robko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 29 juli 2010, 18:38

Na 5 bier zit ik wel redelijk relaxed achter t stuur natuurlijk, dat dan weer wel..... :D
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Reinoud87 gaat wrs ook mee. Drie bike's dus. Je weet toch wel in welke bus je dan terugrijdt? :evil:

Maar tof dat je jezelf aanbiedt als BOB, dat waardeer ik.
Laatst gewijzigd door Giant-E op ma 7 januari 2019, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

Lijkt mij een goed idee :-q even afwachten hoe de agenda zich ontwikkeld maar ik probeer het vrij te houden. 5 rondjes, LV en bier klinkt in ieder geval als iets wat wel bij mij past.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

20 april.... f*ck dan heb ik zakelijke verplichtingen in Limburg. Wordt dan verwacht dat ik dan de AGR mee rijdt...
Ja idd op asfalt. Gelukkig wel op mijn Hornet. Mocht de ride onverhoopt verplaatst worden, dan zou ik graag meerijden.
“Old, not obsolete”
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Marco79 schreef: di 8 januari 2019, 01:22 20 april.... f*ck dan heb ik zakelijke verplichtingen in Limburg. Wordt dan verwacht dat ik dan de AGR mee rijdt...
Ja idd op asfalt. Gelukkig wel op mijn Hornet. Mocht de ride onverhoopt verplaatst worden, dan zou ik graag meerijden.
Die kun je elke dag rijden, gewoon de bordjes volgen. Is het ook minder druk :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Kapitein Iglo schreef: di 8 januari 2019, 08:27
Marco79 schreef: di 8 januari 2019, 01:22 20 april.... f*ck dan heb ik zakelijke verplichtingen in Limburg. Wordt dan verwacht dat ik dan de AGR mee rijdt...
Ja idd op asfalt. Gelukkig wel op mijn Hornet. Mocht de ride onverhoopt verplaatst worden, dan zou ik graag meerijden.
Die kun je elke dag rijden, gewoon de bordjes volgen. Is het ook minder druk :bier:

Ik vraag me ook af wat belangrijker is Marco? en dat lijkt mij toch de 5 van LV ipv de AGR.... :bier: :bier:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Even met potlood markeren.
De laatste keer dat ik iets raars heb ondernomen is alweer even geleden!
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: di 8 januari 2019, 08:27
Marco79 schreef: di 8 januari 2019, 01:22 20 april.... f*ck dan heb ik zakelijke verplichtingen in Limburg. Wordt dan verwacht dat ik dan de AGR mee rijdt...
Ja idd op asfalt. Gelukkig wel op mijn Hornet. Mocht de ride onverhoopt verplaatst worden, dan zou ik graag meerijden.
Die kun je elke dag rijden, gewoon de bordjes volgen. Is het ook minder druk :bier:
In beide gevallen kan je niet mis rijden en zijn beide bijna 365 dagen per jaar beschikbaar................
Maar eea beloofd een festijn te worden en dat na rit van afgelopen vrijdag :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-? zijn nu de meeste met potlood aan het noteren. .. :( ik zou een permanent marker gebruiken... :lol: hoe vaak gaat zoiets als dit nog voorkomen of herhaald worden :-? ....kans nihil denk ik....dussss Go!!!!!!!.... :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10372
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Marco79 schreef: di 8 januari 2019, 01:22 20 april.... f*ck dan heb ik zakelijke verplichtingen in Limburg. Wordt dan verwacht dat ik dan de AGR mee rijdt...
Ja idd op asfalt. Gelukkig wel op mijn Hornet. Mocht de ride onverhoopt verplaatst worden, dan zou ik graag meerijden.
Veel mooier, hoger, rustiger dan de over-over-over-over-volle AGR.... een verhard Alternatief een week eerder. Vertrek vanuit de Voerstreek. Neem je daar je zakelijke contacten mee naar toe, die zeer aangenaam verrast zullen zijn (pluspunten gescoord), en kun je ook naar dit forumuitje, nog meer pluspunten gescoord. Win-winsituatie :winkie: ...
'De Alternatieve': https://bearsports.nl/de-alternatieve.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10372
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

aurelius schreef: di 8 januari 2019, 09:20
Marco79 schreef: di 8 januari 2019, 01:22 20 april.... f*ck dan heb ik zakelijke verplichtingen in Limburg. Wordt dan verwacht dat ik dan de AGR mee rijdt...
Ja idd op asfalt. Gelukkig wel op mijn Hornet. Mocht de ride onverhoopt verplaatst worden, dan zou ik graag meerijden.
Veel mooier, hoger, rustiger dan de over-over-over-over-volle AGR.... een verhard Alternatief een week eerder. Vertrek vanuit de Voerstreek. Neem je daar je zakelijke contacten mee naar toe, die zeer aangenaam verrast zullen zijn (pluspunten gescoord), en kun je ook naar dit forumuitje (nog meer pluspunten gescoord). Win-winsituatie :winkie: ...
'De Alternatieve': https://bearsports.nl/de-alternatieve.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Plaats reactie