"De Vijf van LV." (forummeeting) Zat 20-4-2019

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: wo 6 februari 2019, 20:54
TenZNL schreef: wo 6 februari 2019, 19:41 Maar eerlijk=eerlijk: een grieperige Dave was sneller dan de meeste recreanten die dag. :-q
Dat grieperige was alleen maar een excuus om diverse pilletjes te kunnen slikken! En die werkten duidelijk erg goed 8)
Ik was diegene met griep en weet ik wat voor ellende. De ibuprofen heeft mij niks geholpen. Ook zonder die ellende trouwens niet. :winkie:
Dave had zijn mik vol met antibiotica, of dat perse gunstig is voor je conditie...
“Old, not obsolete”
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Marco79 schreef: wo 6 februari 2019, 21:33
RoySmit schreef: wo 6 februari 2019, 18:00

Is Big Deef ook zo snel dan??
wordt nog wat met die 5 van LV dan... Met al die snelle jongens erbij :o

Laat je niet misleiden door zijn naam en postuur, dan kon het een korte rit worden als je die conditie niet matched (spreek uit ervaring). :bier:
Het is dat hij bij de let`s ride destijds last had van wondroos, anders reed ie alles op een hoop.
Dus ja, maak je niet ongerust, ik heb die lijdensweg ook ondergaan. Supertoffe rit en erg gezellig, maar o zo confronterend. :winkie:
Wel "samen uit, samen thuis" wat ikzelf erg kon waarderen. Belangrijkste is, is dat je je eigen tempo rijdt en niet het tempo van de snelle jongens probeert te matchen wanneer dat boven je kunnen is.

Deze Let`s ride was me trouwens meer op `t lijf geschreven en had ik waarschijnlijk niet de rode lantaarn gedragen. Met bier drinken bedoel ik dan. :bier: :winkie:
Om te oordelen moet ik hem eerst zien he haha!! Maar komt goed me conditie is niet top maar ook niet super slecht. en gaat om de fun toch niet om wie t hardste rijdt.. heb bouwpakket wel eens zeggen hier dat de hard rijders het minst genieten van de omgeving :lol: ... Komt helemaal goed in april kan niet anders als leuk worden...
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

RoySmit schreef: wo 6 februari 2019, 22:22 ... heb bouwpakket wel eens zeggen hier dat de hard rijders het minst genieten van de omgeving :lol: ...
Daarom is hij denk ik zo fanatiek met graven: dan krijgt hij nog iets mee van de omgeving! :lol:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Lars TB schreef: wo 6 februari 2019, 22:51
RoySmit schreef: wo 6 februari 2019, 22:22 ... heb bouwpakket wel eens zeggen hier dat de hard rijders het minst genieten van de omgeving :lol: ...
Daarom is hij denk ik zo fanatiek met graven: dan krijgt hij nog iets mee van de omgeving! :lol:
:lol: :lol:

Kan je zomaar gelijk in hebben
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Marco79 schreef: wo 6 februari 2019, 21:35
Lars TB schreef: wo 6 februari 2019, 20:54

Dat grieperige was alleen maar een excuus om diverse pilletjes te kunnen slikken! En die werkten duidelijk erg goed 8)
Ik was diegene met griep en weet ik wat voor ellende. De ibuprofen heeft mij niks geholpen. Ook zonder die ellende trouwens niet. :winkie:
Dave had zijn mik vol met antibiotica, of dat perse gunstig is voor je conditie...
Ik was blij dat er geen UC werd afgenomen bij de finish.... Maar jullie zijn wel heel complimenteus, er zijn er nog steeds een heleboel die een stuk sneller dan ik fietsen, voor mij hoeft het zeker ook niet altijd hard...

En inderdaad.... antibiotica is echt een killer voor je lichamelijke gestelheid, ik heb er conditioneel echt wel even een tijd last van gehad. Ik kijk wel erg uit naar de Lets ride want er iets niets zo leuk als een stel enthousiastelingen die een zelfde hobby delen en er maar niet over kunnen ophouden :D
Just do Ti, or did i die?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Vliegtuigspotten :~
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Nee joh, BBQ en bier zuipen. Was dat na 40 pagina’s nog niet duidelijk?
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Giant-E schreef: za 9 februari 2019, 09:05 Nee joh, BBQ en bier zuipen. Was dat na 40 pagina’s nog niet duidelijk?
Fietsen is bijzaak bij deze lets ride :lol:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

RoySmit schreef: za 9 februari 2019, 09:57
Giant-E schreef: za 9 februari 2019, 09:05 Nee joh, BBQ en bier zuipen. Was dat na 40 pagina’s nog niet duidelijk?
Fietsen is bijzaak bij deze lets ride :lol:
Kunnen we dan niet beter direct de klapstoeltjes opzetten langs de 5e baan? Scheelt weer gesleep met fietsen... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Moesten we fietsen meenemen dan? :bier:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Lars TB schreef: za 9 februari 2019, 11:15 Kunnen we dan niet beter direct de klapstoeltjes opzetten langs de 5e baan? Scheelt weer gesleep met fietsen... .
Of 5 rondjes Kuil, dat haal ik met mijn huidige conditie namelijk wél. Zelfs met een kratje HJ in m’n mik. :bier:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Giant-E schreef: za 9 februari 2019, 12:53
Lars TB schreef: za 9 februari 2019, 11:15 Kunnen we dan niet beter direct de klapstoeltjes opzetten langs de 5e baan? Scheelt weer gesleep met fietsen... .
Of 5 rondjes Kuil, dat haal ik met mijn huidige conditie namelijk wél. Zelfs met een kratje HJ in m’n mik. :bier:
Maar komen daar dan vliegtuigen over?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Is het ook toegestaan om elk rondje met een andere fiets te rijden? Lijkt me welk eigenlijk wel leuk om het met de Enduro fully. MTHT en gravelbike te gaan doen. (Even kijken of ik er nog 2 fietsen bij kan regelen, al vermoed ik dat ik na 3 rondjes wel klaar ben met de huidige conditie)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

suravida schreef: za 9 februari 2019, 13:05 Is het ook toegestaan om elk rondje met een andere fiets te rijden? Lijkt me welk eigenlijk wel leuk om het met de Enduro fully. MTHT en gravelbike te gaan doen. (Even kijken of ik er nog 2 fietsen bij kan regelen, al vermoed ik dat ik na 3 rondjes wel klaar ben met de huidige conditie)
Ik heb al moeite met 1 fiets in de auto te krijgen maar ik bewonder jou idee zeker en van mij mag je. Beetje afwisseling is altijd goed toch ;)
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Komen die pitspoezen weer van pas. Die kunnen de fietsen aanreiken :-q

Oh wacht, iemand moest die nog regelen toch?
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Plaats reactie