"De Vijf van LV." (forummeeting) Zat 20-4-2019

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Giant-E schreef: vr 19 april 2019, 15:57
RoySmit schreef: vr 19 april 2019, 15:45
Dan nog wat lekkers te eten maken voor na het fietsen(wat ik dan aan Giant overhandig morgen ochtend kan die het bewaren bij de plek)

Ik ga ook fietsen hoor. :wink:
Whahahaha klopt maar jij hebt wel een mooie bus waar ik dat even in kwijt kan( tenminste dat hoop ik) :D :D
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Mario070 schreef: vr 19 april 2019, 15:59
RoySmit schreef: vr 19 april 2019, 12:09

Goed bezig Mario!! Je dnekt ook overal aan he. Heeft PP ook al een vignet?
PP, is binnen mannen :-D en we hebben ook maar gelijk de vignetten op gehaald... :-D
LEKKER BEZIG!!! :-q :-q
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

En is er nog extra info te melden @ Giant-E...

we verzamelen bij de kuil. Bij jou bus was het plan toch? Kleurtje van de bus? Of heb heeft Robko ook gelijk een grote sticker met 5 van LV voor op je bus gemaakt :-D
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

RoySmit schreef: vr 19 april 2019, 16:31 En is er nog extra info te melden @ Giant-E...

we verzamelen bij de kuil. Bij jou bus was het plan toch? Kleurtje van de bus? Of heb heeft Robko ook gelijk een grote sticker met 5 van LV voor op je bus gemaakt :-D
Misschien is het handig voor diegene die als eerste aankomt om bij 1 van die tafeltjes te parkeren (rechts van het grote grasdeel bij de kuil net voor ingang HV). Kunnen we achteraf misschien zo een tafel gebruiken voor allerlei dingen als we gaan eten en drinken.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Vraagje voor de deelnemers: Zou het leuk zijn als ik in het begin even aantal foto's maak en die ergens op het web plaats?
Dan een beetje in het verlengde van mijn Groesbeekfoto's voor KiKa actie.
Dus je kan ze downloaden etc. en als je wilt een (kleine) bijdrage zodat ik het bedrag (nu 100,- euro) nog wat op kan krikken.
Kan ik het combineren met voorzichtig eerste ritje op de CX na de crash van afgelopen woensdag, mag/kan toch niet MTB'en.......

Wel 1 klein "probleempje" en is dat ik voor 11:00u weer thuis wil zijn want de motor wacht op zijn baas.
Dus zeker op tijd starten en misschien soort van loos rondje voor extra doorkomst foto. Dat is vanaf de kuil even het parcours op en bij splitsing even rood (LV trail) volgen en daarna de normale route.

Bij voldoende "ja" of +1 zien jullie deze ouwe verschijnen
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Wij zorgen inderdaad dat we vroeg aanwezig zijn (rond 9 uur) en gaan dan een mooi plekje uitzoeken. We hebben al wat op 't oog, komt goed.
Als jullie dus rond half 10 aankomen hoef je alleen maar te zoeken naar een witte VW Transporter met 2 ongure types op leeftijd.

Kennismaken, koffie, koek, stuurbordjes monteren, daarna gaan we rond 10 uur richting het startpunt boven bij de horeca. Misschien leuk om daar even een groepsfoto te maken, en dan knallen op LV.
Ik ga zelf 2 uurtjes asfalt rijden dus vanaf 12 uur kunnen jullie crashen bij mijn bus. Let op: Neem dus zelf een tuinstoel, koffie en eten mee. En de liefhebbers bier, koelbox etc. En zonnebrand! 8)

Ik heb er zin an. Tot morgen!

EDIT: Je bent van harte welkom, Fred. :-q
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Giant-E schreef: vr 19 april 2019, 17:12 Wij zorgen inderdaad dat we vroeg aanwezig zijn (rond 9 uur) en gaan dan een mooi plekje uitzoeken. We hebben al wat op 't oog, komt goed.
Als jullie dus rond half 10 aankomen hoef je alleen maar te zoeken naar een witte VW Transporter met 2 ongure types op leeftijd.

Kennismaken, koffie, koek, stuurbordjes monteren, daarna gaan we rond 10 uur richting het startpunt boven bij de horeca. Misschien leuk om daar even een groepsfoto te maken, en dan knallen op LV.
Ik ga zelf 2 uurtjes asfalt rijden dus vanaf 12 uur kunnen jullie crashen bij mijn bus. Let op: Neem dus zelf een tuinstoel, koffie en eten mee. En de liefhebbers bier, koelbox etc. En zonnebrand! 8)

Ik heb er zin an. Tot morgen!

EDIT: Je bent van harte welkom, Fred. :-q
TOP! Ik ben er optijd ook denk rond 9:15uur. Die ongure type's vind ik vast snel rond die tijd hahahaha :D :D
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Fred (mtb-sport) schreef: vr 19 april 2019, 17:04 Vraagje voor de deelnemers: Zou het leuk zijn als ik in het begin even aantal foto's maak en die ergens op het web plaats?
Dan een beetje in het verlengde van mijn Groesbeekfoto's voor KiKa actie.
Dus je kan ze downloaden etc. en als je wilt een (kleine) bijdrage zodat ik het bedrag (nu 100,- euro) nog wat op kan krikken.
Kan ik het combineren met voorzichtig eerste ritje op de CX na de crash van afgelopen woensdag, mag/kan toch niet MTB'en.......

Wel 1 klein "probleempje" en is dat ik voor 11:00u weer thuis wil zijn want de motor wacht op zijn baas.
Dus zeker op tijd starten en misschien soort van loos rondje voor extra doorkomst foto. Dat is vanaf de kuil even het parcours op en bij splitsing even rood (LV trail) volgen en daarna de normale route.

Bij voldoende "ja" of +1 zien jullie deze ouwe verschijnen
JA DOEN!!!
PaganiProductions

De Cannondale vordert gestaag mijn Orbea is klaar
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

PaganiProductions schreef: vr 19 april 2019, 17:24 De Cannondale vordert gestaag mijn Orbea is klaar
Is Mario zo traag :P :P :P
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Goed idee Fred :-q
Ik zeg: doen!
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Mtb1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 16 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Assen
Contacteer:

Goed idee met de foto's!

Zelf heb ik helaas niet een al te ruime keus uit eten ivm de afstand die ik moet rijden en hoe hou je alles koel ;) (heb een koelbox maar dan nog)

Vanochtend ook bericht dat mijn nieuwe wielset klaar zou zijn, echter is dit niet meer op tijd gelukt :( beetje balen. zou een mooie eerste rit zijn geweest.

nu met flink profiel (Speci Ground Control) dan maar op de oude wielset. voor die paar ritjes nu nog wisselen naar mn '''zomerbanden'' op een wielset die vanaf volgende week in de schuur hangt...
https://kvscycling.com/ - mijn fiets blog!
https://www.instagram.com/kvs.cycling/ - Instagram van KVS Cycling
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Bij nader inzien haak ik ook aan.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef: vr 19 april 2019, 17:24 De Cannondale vordert gestaag mijn Orbea is klaar
Mario zoekt een reden niet te hoeven fietsen!



Ik ook, ga liever direct aan het bier, maar Miss TB is streng... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

baron062 schreef: vr 19 april 2019, 17:59 Bij nader inzien haak ik ook aan.
Gezellig!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie