Graveluwe

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Ik laat mijn deelname nog even afhangen van hoe de Wageningse Wintertoccht morgen gaat.
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Die ging best aardig, maar ik kon niet het tempo rijden dat ik wilde. En aangezien ik jullie niet op wil houden laat ik deze maar schieten.
Gebruikersavatar
FracKture
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 01:10

Nee! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! ..en ik weet niet wat het tempo van de rest is, maar ik maak er geen wedstrijd van hoor.. gewoon een mooi gezellig rondje meefietsen! 😉
______Honzo ______ Jake______ Unit
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

FracKture schreef: vr 28 december 2018, 14:38 Nee! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! ..en ik weet niet wat het tempo van de rest is, maar ik maak er geen wedstrijd van hoor.. gewoon een mooi gezellig rondje meefietsen! 😉
Gezien mijn geproest en gesnuif verwacht ik bij mezelf geen hoog tempo, maar ik heb er hoe dan ook zin in :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Leuk initiatief in een mooi gebied, ik hoop er bij te zijn. Door omstandigheden kan ik niks garanderen maar ik ga m'n best doen!

FracKture
Kapitein Iglo
Rutger079
Krosser
Bert L (ovb)
Smithy (ovb)
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

Aangezien de Aachen Lets Ride van eveneens 30/12 toch van de grond is gekomen heb ik, weliswaar met gemengde gevoelens, besloten me daarbij terug aan te sluiten :oops:

De Graveluwe moet ik derhalve aan me voorbij laten gaan......sorry for that!!!

Voor het selecte gezelschap wat overblijft wens ik een toffe ride :-q

FracKture
Kapitein Iglo
Krosser
Bert L (ovb)
Smithy (ovb)
•volgens mij is dit lijstje trouwens niet helemaal compleet.......
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

FracKture schreef: vr 28 december 2018, 14:38 Nee! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! ..en ik weet niet wat het tempo van de rest is, maar ik maak er geen wedstrijd van hoor.. gewoon een mooi gezellig rondje meefietsen! 😉
Blijkbaar heb ik zo lang geprobeerd aan te klampen dat ik vandaag de trap bijna niet af kom :lol: Mochten m'n benen zich op tijd herstellen dan sluit ik me mogelijk last minute nog aan.

Vanwege mij nog niet zekere deelname wil ik me verder niet al te veel bemoeien met de route, maar ik zou Mariëndaal verkiezen boven singletracks ten noorden van de A12. (Of lees ik de gpx dan verkeerd?). De grindwegen die onderdeel zijn van de MTB-route zijn wel echt tof op de gravelfiets vind ik.
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1059
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Onder voorbehoud. Ga morgen toch fietsen dus waarom niet deze route, nu alleen nog op tijd vertrekken :)
Trouwens mee eens dat het stukje noord van de A12 interessantererder kan maar het gaat hopelijk ook om gezelligheid.
Lekker fietsen!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Alles gepakt - hoop tussen 09:15 en 09:30 voor het station te staan. Ik navigeer maar met de auto naar Onderlangs, bij Artez, daar zou het gratis parkeren moeten zijn?

Is het nog handig om 06 uit te wisselen?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Lijkt me een prima plek. In de burgemeesterswijk kun je ´m ook gratis neerzetten volgens de kaart; https://arnhem.maps.arcgis.com/apps/web ... 02a60c34d9

Tot morgen!
Laatst gewijzigd door Smithy op zo 30 december 2018, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Ik haak definitief af. De griep/verkoudheidsgolf heeft ons inmiddels ook bereikt...

Ik haak een volgende keer graag aan. Veel plezier!
krosser
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 14 december 2010, 03:19

Heb er ook zin in. Zet de auto op gratis deel van de Noordelijke parallelweg, is eenrichting, te bereiken via N225 en Oranjestraat.
praten = praten / fietsen = fietsen
Gebruikersavatar
FracKture
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 01:10

Top! Ik ga mn drankjes ook op tijd weg zetten zo om morgen fris en fruitig te zijn! Als iemand mijn 06 wil, stuur even pb dan app ik terug :)
______Honzo ______ Jake______ Unit
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

PB!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ontzettend leuke rit in goed gezelschap, uiteindelijk 60km op de teller met zo’n 475hms. Weinig last van de verkoudheid gehad!
Ook nog even het fantastische bouwsel van Smithy mogen bewonderen - vakwerk!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie