16-17 september bikepark Winterberg

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RWEEDA
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 21:50
Mijn mountainbike: Canyon Nerve

Zijn er misschien van hier die er dan ook zijn?
Ik ga in mijn eentje en dan is een beetje gezelschap wel leuker om te rijden. Ik ga zondag erheen om vervolgens in de middag al te rijden en dan een volle maandag ook.
Als je niet vies, moe en voldaan van de fiets komt moet je nog ff verder.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 895
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Ik ben er als het goed is maandag ook de hele dag. Ga je met je Nerve? Welke tracks rij je het liefst?
Gebruikersavatar
RWEEDA
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 21:50
Mijn mountainbike: Canyon Nerve

Dennisvdb schreef:Ik ben er als het goed is maandag ook de hele dag. Ga je met je Nerve? Welke tracks rij je het liefst?
Dennis, ik ga inderdaad met de Nerve, dat is geen downhillbike maar wel een fully. Ik ben 1 keer eerder in Winterberg geweest en 2 keer bikepark Serfaus.
Ik ben dus nog een "beginner" ik rij niet de IXS downhill, Northshore en de Blackline. De overige tracks rijd ik wel. Woodpecker en SRAM flow country heb ik nog niet gereden want die waren er de vorige keer nog niet.
Als je niet vies, moe en voldaan van de fiets komt moet je nog ff verder.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 895
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Hmm, ik rij voornamelijk de Blackline en Downhill haha.
Ik sta als het goed is gewoon bovenaan met m’n camper, als je me ziet moet je me maar effe aanspreken. Dan moet je maar mee de Blackline doen haha.
Ruud2411
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 2 november 2018, 21:49

Dennisvdb schreef: za 15 september 2018, 20:43 Hmm, ik rij voornamelijk de Blackline en Downhill haha.
Ik sta als het goed is gewoon bovenaan met m’n camper, als je me ziet moet je me maar effe aanspreken. Dan moet je maar mee de Blackline doen haha.
Ik lees dat je met je camper "bovenaan" staat. Voor ons is het de eerste keer Winterberg ook met een camper, is hier een 230 volt voorziening?
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 895
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Nee geen 230volt. Heb ie geen zonnepanelen? Ik heb er 2 op liggen, kom nooit zonder stroom te zitten. Koelkast gewoon op propaan.
Plaats reactie