Les hautes rivieres/Naux 15 september

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

#1 Graduzzi
#2 Cheeta (misschien +1)
#3 HdB (ovb reisgenoot)
#4 Joepie de (ovb)
Ja, doei !
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

japie carbon schreef:Dat is een dag voor de LTHT meeting? Ik heb er eigenlijk wel zin in, moet even kijken welke dag mij het beste past, dan kies ik die.
Mijn vriendin heeft nacht dienst, dus beide ritten komen eigenlijk niet uit. Maar het is makkelijker om oppas te regelen voor zaterdag middag dan zondag ochtend vroeg.

Wat is het plan? Hoe ver denk je te gaan rijden, en hoe laat zijn we weer terug bij de auto (ongeveer)? Als ik redelijk bij tijds terug kan zijn dan moet een oppas nog wel lukken.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Uiterlijk 10 uur beginnen, als iedereen goed mee kan komen mik ik op een trail of zes, dan gok ik dat we tussen drie en vier klaar zijn
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Herman de Biker schreef:
graduzzi schreef:Waar kom je vandaan dan?
Dat is wel handig om te vermelden ja, ik kom uit Zaltbommel en eventueel afspreken op een logischer punt is prima.


#1 Graduzzi
#2 Cheeta (misschien +1)
#3 HdB (ovb reisgenoot)
Oei, wel ver uit de route voor mij, ik rijd langs antwerpen/ brussel omlaag
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

Dit klinkt wel als een mooi gebied, ben er nog nooit geweest... Zijn de trails vaste trails of rijden jullie ze via gps?
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Gps doe ik niet aan, de meeste trails weet ik te vinden. Houd rekening met klimmen van 250hm in een keer, en grove zeer techische steile afdalingen die de Alpen niet misstaan
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

japie carbon schreef:
japie carbon schreef:Dat is een dag voor de LTHT meeting? Ik heb er eigenlijk wel zin in, moet even kijken welke dag mij het beste past, dan kies ik die.
Mijn vriendin heeft nacht dienst, dus beide ritten komen eigenlijk niet uit. Maar het is makkelijker om oppas te regelen voor zaterdag middag dan zondag ochtend vroeg.

Wat is het plan? Hoe ver denk je te gaan rijden, en hoe laat zijn we weer terug bij de auto (ongeveer)? Als ik redelijk bij tijds terug kan zijn dan moet een oppas nog wel lukken.
Je eindigt met met veel lijnen niet ver van de parkeerplaats vandaan.
Ligt er aan welke lijnen op het laatst gedaan gaan worden, maar anders zou je de laatste(n) over kunnen slaan om eerder huiswaarts te gaan..
'BUILT not Bought '
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Daar zat ik inderdaad aan te denken. En ik kom uit Sliedrecht, en heb dan nog plek op de drager voor nog een fiets, wellicht dat wij samen kunnen rijden.

Maar eerst nog even een oppas regelen voor de kids, dat blijkt lastiger dan gedacht.
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Klinkt als een plan:) hou me maar op de hoogte of het lukt of niet.
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Ik moet helaas afhaken.
Hoop dit jaar toch nog wel keertje te gaan....

#1 Graduzzi
#2 Cheeta (misschien +1)
#3 HdB (ovb reisgenoot)
#4 .......
Ja, doei !
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

graduzzi schreef:Ik neem mijn Vendetta mee, maar mijn Spider is ook een optie
Toevallig een beslissing...? Ik wil wel weer eens m'n hardtail meenemen maar als iedereen met een fully staat dan heb ik liever ook de fully.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik hoop dat ik vandaag kan zeggen of ik mee ga. Ik ga dan overigens ook met een hardtail en HDB volgens mij ook, dus weinig fullys dan ;)
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Hoop niet dat ik de spelbreker ben maar neem toch graag de fully want die deed het daar vorige week heel erg best eigenlijk.. hardtailer Smithy hield er met dezelfde snelheden toch wat stramme benen en enkels enz. aan over.. en mijn soms gevoelige meniscus kan het comfort wel gebruiken :wink:
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Ik neem de Spider mee
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Als ik m'n fiets nog voor zaterdag in goede staat heb wil ik misschien ook wel mee, HT :).
Waar woke is, is vuur
Plaats reactie