Let's ride Wageningen & Bennekom di/woe/do avond

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2129
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Ik hou 'm nog even als optie.
Ben in de avonduren namelijk ook bezig met techniektrainingen op een veldje achter de campus.
Is je planning weer rond 17:30 vertrekken?
Gebruikersavatar
Retep87
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1168
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred

Sowieso iets later aanhouden, 17:35-17:45. Dan hoeven we niet naar huis te racen :tong

Na het eten vind ik ook prima, dan wordt het een uurtje of 18:45-19:00 lijkt me.
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Lijkt me leuk om een keer mee te fietsen, echter woon ik niet in de buurt. Dus de avonden zijn voor mij wat lastig. Mochten jullie nu een keer op een zaterdag of zondag op pad gaan, hoor ik het graag. Wellicht dat ik en mijn fietsmaat dan aan kunnen sluiten.
L0we
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 10 juli 2017, 07:47

Het is al eventjes stil hier... :).

Ik kom net weer kijken bij het mountainbiken, zou het leuk vinden om eens met iemand te gaan rijden. Kom zelf uit Ede, en zou ook graag in die omgeving eens gaan rijden. Let wel, ben nog wel een beginner, dus knal nog geen uren achter elkaar door :)
Gebruikersavatar
Retep87
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1168
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred

Inderdaad vrij stil hier tot nu toe!
We kunnen gerust een rondje toeren, stel maar wat voor, dan komen we er vast wel uit :-q
L0we
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 10 juli 2017, 07:47

Misschien volgende week ergens. Ik laat nog wel ff wat van me horen als mijn planning duidelijker is :)
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Ik woon nog niet in Ede maar ben daar aanstaande dinsdag overdag wel en wil er graag een leuke ronde gaan fietsen. Ben er niet bekend dus mijn vraag is eigenlijk of iemand een leuke route heeft van minimaal 60 en maximaal 100km? Als het een hele leuke ronde is mag hij ook rond de 40km zijn, dan fiets ik hem 2 keer!
De routes op de Heuvelrug ken ik, wil weer eens iets anders als het effe kan!

Mocht er iemand daar bekend zijn, leuke routes weten en tijd hebben......zolang ik maar tegen 1600 uur weer "thuis" kan zijn! :wink:
Gebruikersavatar
Retep87
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1168
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred

Rron, dit is misschien wel iets voor je;
https://ridewithgps.com/trips/1897222" onclick="window.open(this.href);return false;
Enkele paden zijn misschien wat overgroeid in dit seizoen. En bij km 10 (op de website van de link) ga je de N224 over, vlak daarvoor gaat de route over een singletrack maar die is dichtgegooid. Omleiding wijst zich vanzelf.
Verder is 'ie top :-q
Als je wil kan ik er een stuk aanknuppen.
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Thanks, ziet er leuk uit, kan alleen helaas de gpx file niet binnen halen voor mijn Garmin.

Nou ben ik vandaag ook al wezen fietsen dus weet nog niet of ik morgen ga maar zou de route binnenkort graag eens rijden om die omgeving te verkennen!
Gebruikersavatar
Johnny Hoogmoed
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: do 14 augustus 2014, 08:30

Retep87 schreef:Rron, dit is misschien wel iets voor je;
https://ridewithgps.com/trips/1897222" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb deze rit even schaamteloos gepikt en vanmiddag gereden. Leuke paadjes en mooie stukjes natuur (niet bepaald allemaal even legaal dus ik was vanmiddag op m'n hoffelijkst naar wandelaars). Niet heel veel hoogtemeters, evengoed m'n benen wel leeg na 60k (gestart vanuit Doorwerth). Thanks! :-q
Roads? Where we're going, we don't need roads.
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Mooi dat de route beviel!
L0we
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 10 juli 2017, 07:47

Johnny Hoogmoed schreef:
Retep87 schreef:Rron, dit is misschien wel iets voor je;
https://ridewithgps.com/trips/1897222" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb deze rit even schaamteloos gepikt en vanmiddag gereden. Leuke paadjes en mooie stukjes natuur (niet bepaald allemaal even legaal dus ik was vanmiddag op m'n hoffelijkst naar wandelaars). Niet heel veel hoogtemeters, evengoed m'n benen wel leeg na 60k (gestart vanuit Doorwerth). Thanks! :-q
Heb hem pas ook nog eens gereden, blijft een leuk stukje.
Ben wel iets langer over de N225 doorgereden, en na Parenco rechtsaf het bos in gegaan.
Murky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: za 8 juni 2013, 22:47

Leuk dit! Ik woon zelf in B'kom, probeer 4 van de 5 avonden (door de weeks) wel te rijden. Is een whatsapp groep niet een idee om makkelijker af te spreken?
Enough of this Sunday stroll, let's hurt a little!
L0we
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 10 juli 2017, 07:47

Prima plan!
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Retep87 schreef:Rron, dit is misschien wel iets voor je;
https://ridewithgps.com/trips/1897222" onclick="window.open(this.href);return false;
Enkele paden zijn misschien wat overgroeid in dit seizoen. En bij km 10 (op de website van de link) ga je de N224 over, vlak daarvoor gaat de route over een singletrack maar die is dichtgegooid. Omleiding wijst zich vanzelf.
Verder is 'ie top :-q
Als je wil kan ik er een stuk aanknuppen.
Vanavond deze eens gereden. Op de crosser. Dat was niet echt ideaal: lekker stuiteren... Maar ja, de enige fiets met een gps-mount :lol:
Veel bekende paden en een paar nieuwe. Maar erg leuk om te zien hoe anderen deze aan elkaar knopen. Ik doe (als ik een lokaal rondje doe) vaak een eigen variant van de MTB-route Ede of Oosterbeek. Zo pik je van beide wat mee. Binnenkort op de mtb nog maar eens proberen. Zonder gps moet nu wel lukken.
Plaats reactie