Weekend parc sandur 18 nobember

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik en de rest van de familie gaan daar een weekend heen, nu zoek ik nog iemand die het leuk vind (mits het geen ... weer is) om daar wat rondjes te rijden op zondag, on of off route.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

Parc sandur heeft een vaste route, maar dat had je al wel gezien denk ik. De route is best wel leuk zo lang je op het park blijft. Het stuk over nw Amsterdam is minder leuk. Maar om eerlijk te zijn ben daar al een paar jaar niet meer geweest. Iets verder weg ligt de route van Sleen, die is best wel leuk, die rij ik met enige regelmaat.
maar wat wil je precies, een ochtend, middag of een dagje fietsen.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik heb vorig jaar sleen en gieten aan elkaar gekoppelt maar moet nu nog even kijken om een ochtendje fietsen eventueel op de zaterdag, zodat de familie smiddags ook nog aandacht krijgt. :-), ik weet ook niet of je er naast de routes ook nog leuk kan/mag fietsen
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Luc151 schreef:Parc sandur heeft een vaste route, maar dat had je al wel gezien denk ik. De route is best wel leuk zo lang je op het park blijft. Het stuk over nw Amsterdam is minder leuk. Maar om eerlijk te zijn ben daar al een paar jaar niet meer geweest. Iets verder weg ligt de route van Sleen, die is best wel leuk, die rij ik met enige regelmaat.
maar wat wil je precies, een ochtend, middag of een dagje fietsen.
mjah, een 4 weken geleden geweest , rondje sandur is niks , althans recht en recht toe aan, Sleen : een stukje singletrack een stukje bockelpiste , her en der een bruggetje , en voor de rest lange saaie stukken langs weilanden , en geen flow of iets, enig hoogtepunt is het laatste stukje route , beetje klim en daalwerk ala bmx achtig .

Maar ik ben UH gewend , ....
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik rij ook voornamelijk de UHR, en het rondje sleen vond ik op de meesten stukken toch wel aardig, was hier ook geen rock gardens en drops bij een of ander meertje, en een stukje north shore?
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

UH, UHR??? Explain.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Utrechtse Heuvelrug, of Utrechtse Heuvel Rug. komt veelvuldig voor in de mtbroute top 20 :bier:
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

Ik denk toch de je sleen en de mensen daarachter te kort doet, sleen is toch een van de best onderhouden route's die ik tot nu toe gereden heb. En ja uhr ben ik ook geweest, meer dan eens, ik moet zelfs ergens nog zo'n sticker hebben (die heb je hier gelukkig niet nodig).
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Het is niet te kort doen , in tegendeel , hulde voor de vrijwilligers en hun bijdrage :-q , iedereen vindt zijn uitdaging in een route , de 1 met veel klim en daalwerk en de ander in lange singletracks , en de 1 is meer verwend met bv de UR en de ander meer met bv Limburg . Ik zelf wordt niet warm van wat langere stukken langs weilanden en fietspaden om zo een aantal km's te rijden , zeker ook niet de brede paden door het bos . Maar ik ben " verwend" met de trails op UH waar ik wekelijks rij ,en graag singletracks rij met een achtbaan karakter ,maar das persoonlijk :bier:
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik heb volgens mij niet gezegt dat sleen slecht is toch. :tong. Ik heb de route slechts 1 maal gereden, was een leuke en in mooie omgeving liggende route. Ik kon alleen niet goed overweg met, de in mijn ogen, krappe kombochten
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

Ach ja, je moet het doen met wat je in je achtertuin hebt. Dat is de ene keer sleen, de andere keer is dat tecklenburg. Gister nog geweest, was 40 min rijden (met 160 over de autobahn).
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

RubbereMTBRobbie schreef:
Luc151 schreef:Parc sandur heeft een vaste route, maar dat had je al wel gezien denk ik. De route is best wel leuk zo lang je op het park blijft. Het stuk over nw Amsterdam is minder leuk. Maar om eerlijk te zijn ben daar al een paar jaar niet meer geweest. Iets verder weg ligt de route van Sleen, die is best wel leuk, die rij ik met enige regelmaat.
maar wat wil je precies, een ochtend, middag of een dagje fietsen.
mjah, een 4 weken geleden geweest , rondje sandur is niks , althans recht en recht toe aan, Sleen : een stukje singletrack een stukje bockelpiste , her en der een bruggetje , en voor de rest lange saaie stukken langs weilanden , en geen flow of iets, enig hoogtepunt is het laatste stukje route , beetje klim en daalwerk ala bmx achtig .

Maar ik ben UH gewend , ....
Toch denk ik dat je wat stukken gemist hebt... rockgarden bijv. Diverse drops.. skinny etc etc..

De northshore heb je zeker gemist. Die is namelijk niet meer... maar die was wel erg leuk
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

is het kompleet rondje geweest , ook volgens de GPS... :wink:(31,9Km)
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

er is a.s. zondag nog een tocht in de buurt; http://www.mountainbike.nl/kalender/201 ... rveldtocht" onclick="window.open(this.href);return false;
misschien is dit nog een alternatief. zal wel blup wezen, het heeft hier gisteravond behoorlijk geregend.
denk dat ik zondag ook die kant ook op ga.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik ben niet zo van de tourtochten, en als ik het weer zo bekijk heb ik gewoon pech. Gaat denk ik geen fiets mee.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Plaats reactie