Technische/fun rijders omgeving Apeldoorn

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

maverick76 schreef:Jammer, blijkbaar kan iedereen het bovengenoemde al en heeft geen zin om dit samen met iemand te doen.

Wel vreemd dat als ik een willekeurige tourtocht mee rij dat 90% afstapt (of kettingblad kapot rijd) bij een dwarsliggende boomstam.

Ik denk dat iedereen z'n skilzz graag voor zichzelf houd en los gaan als ze alleen zijn.
wellicht snappen de lui die dat wel kunnen dat er in Apeldoorn weinig fun te beleven valt en stappen ze liever in de auto richting de wat spannendere trails :winkie:

wij komen met een heel groepje uit Nunspeet.. das niet zo ver bij je vandaan.. je kan ook gewoon keer met ons meegaan 8)

morgen ff stoeien in racepark schulenberg :bier:

https://www.facebook.com/pg/Racepark-Sc ... 68/videos/" onclick="window.open(this.href);return false;
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 305
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

maverick76 schreef:Dank voor het voorstel maar ik ben niet zo van de clubjes.
Hij reageerde eerder al dat ie niet zo van de clubjes is.. maar wil wel met een eigen clubje op pad :( :o :winkie:
Er zijn zoveel mooie tracks op de Veluwe rondom Apeldoorn.. alleen je moet ze wel weten. Ben benieuwd of ie al mede rijders gevonden heeft via dit forum
Plaats reactie