Aachernerwald lets ride

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Kapitein Iglo schreef: di 11 december 2018, 10:28
odp schreef: di 11 december 2018, 10:27

zijn nog bijna 3 weken :P Hoe lang wacht je ondertussen al?
Sinds 16 augustus. Ja echt. En ik heb al gehoord dat het nu weer januari wordt...
Wow, belachelijk... Je kunt me toch niet vertellen dat ze geen 2017, 2018 of 2019 frame ergens hebben liggen? Of kan een nieuwe frame niet vanwege boost?
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

odp schreef: di 11 december 2018, 10:54
Kapitein Iglo schreef: di 11 december 2018, 10:28

Sinds 16 augustus. Ja echt. En ik heb al gehoord dat het nu weer januari wordt...
Wow, belachelijk... Je kunt me toch niet vertellen dat ze geen 2017, 2018 of 2019 frame ergens hebben liggen? Of kan een nieuwe frame niet vanwege boost?
Het is een superlang verhaal - maar het komt erop neer dat er inderdaad geen 2017 of 2018 frame meer was, en de 2019 worden nu pas mondjesmaat uitgeleverd maar nog niet in mijn maat. Next Bike Parts heeft ook nog maar net één Scout uitgeleverd gekregen. Boost-issue is al getackeld.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
markindealpen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 7 april 2017, 21:07
Mijn mountainbike: UHR

odp schreef: di 11 december 2018, 09:27
Dus 30.12 doen? Ik laat de begintijd even aan de mensen die ver moeten rijden. Starten bij de parking van de Kletterwald of tegenover van de oprit naar Entenpfuhl, dan kunnen we met een kleine klim om op te warmen beginnen. precieze locatie post ik dan nog voor de niet locals, is iig vanaf de snelweg heel goed te bereiken.

Voorop fiets ik dan wel, maar precieze route hangt af de uiteindelijke groep, het weer enz. Ik ga dus geen GPX maken van te voren. We zijn nooit verder dan 20 minuten van de auto's verwijderd en zelfs google kan afhakers makkelijk terug navigeren :)
Het is voor mij ongeveer 2 uur rijden, dus na 9 uur beginnen graag :)
Propain Tyee AL
Kona Big Honzo DL
{Canyon Spectral AL }
Kona Rove st
{Cube ltd pro}
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Kapitein Iglo schreef: di 11 december 2018, 10:57
odp schreef: di 11 december 2018, 10:54

Wow, belachelijk... Je kunt me toch niet vertellen dat ze geen 2017, 2018 of 2019 frame ergens hebben liggen? Of kan een nieuwe frame niet vanwege boost?
Het is een superlang verhaal - maar het komt erop neer dat er inderdaad geen 2017 of 2018 frame meer was, en de 2019 worden nu pas mondjesmaat uitgeleverd maar nog niet in mijn maat. Next Bike Parts heeft ook nog maar net één Scout uitgeleverd gekregen. Boost-issue is al getackeld.
Damn, wat slecht. Ik zal je SYS eens lezen, dan vervuilen we hier niet verder.
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

markindealpen schreef: di 11 december 2018, 15:16
odp schreef: di 11 december 2018, 09:27
Dus 30.12 doen? Ik laat de begintijd even aan de mensen die ver moeten rijden. Starten bij de parking van de Kletterwald of tegenover van de oprit naar Entenpfuhl, dan kunnen we met een kleine klim om op te warmen beginnen. precieze locatie post ik dan nog voor de niet locals, is iig vanaf de snelweg heel goed te bereiken.

Voorop fiets ik dan wel, maar precieze route hangt af de uiteindelijke groep, het weer enz. Ik ga dus geen GPX maken van te voren. We zijn nooit verder dan 20 minuten van de auto's verwijderd en zelfs google kan afhakers makkelijk terug navigeren :)
Het is voor mij ongeveer 2 uur rijden, dus na 9 uur beginnen graag :)
Ok, dan houden we het geowon op 10u vertrekken voor nu. Kunnen mensen beginnen de reis te plannen.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Als we dan toch gaan plannen, zijn er mensen die in de buurt van Maarn zitten, in het bezit zijn van een MTB, en die die kant op gaan, waar ik mee, mee kan rijden of met mij willen meerijden?
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Dat is ook nog best een eind :-q
Gebruikersavatar
markindealpen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 7 april 2017, 21:07
Mijn mountainbike: UHR

naze1975 schreef: di 11 december 2018, 23:01 Als we dan toch gaan plannen, zijn er mensen die in de buurt van Maarn zitten, in het bezit zijn van een MTB, en die die kant op gaan, waar ik mee, mee kan rijden of met mij willen meerijden?
Zeist hier! Ik stuur je n pm.
Propain Tyee AL
Kona Big Honzo DL
{Canyon Spectral AL }
Kona Rove st
{Cube ltd pro}
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

Als iemand interesse heeft aanstaande weekend wordt ook gefietst: Zie FB > mtb praat
Zondag 16-12 Meet & Ride Mtb Aken/Vaals

Starttijd/verzameltijd: 09:00
Aanfietsen: 09.15
Voor iedereen toegankelijk

*Startpunt: Viergrenzenweg 97 - Vaals
- Er zijn 2 lussen welke aan elkaar gekoppeld kunnen worden.
Iedere lus is ongeveer 20km / 600hm

Heb je eigen vervoer of zoek je een lift? Pb
Aanmelden via PB.
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Ik ga morgen fietsen, we hebben savonds kerstfeest het werk, dus zondag zal ik wel te verkaterd zijn om te fietsen.

Ik ga morgen zeer waarschijnlijk naar een paar nieuwe stukjes kijken (mits we ze kunnen vinden) die de Akener jongens de afgelopen weken hebben gegraven. Als het wat is zal ik ze de 30.12 in de tocht laten zien.
patrickvb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 augustus 2014, 17:29
Mijn mountainbike: Is neon geel en heeft 2 wielen

Ik moet helaas afhaken. Zit thuis met een shint splint, hardnekkige blessure:(
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

patrickvb schreef: ma 17 december 2018, 09:49 Ik moet helaas afhaken. Zit thuis met een shint splint, hardnekkige blessure:(
Jammer. Shin splints zijn echt een klote blessure :(

Het bos lag er zaterdag heerlijk bij. Grond was licht bevroren en de fiets is bijna helemaal schoon gebleven. Met de sneeuw van zaterdagnacht zal het nu wel anders zijn.

De nieuwe trails hebben we helaas niet gevonden, beschrijving was niet duidelijk genoeg. We proberen het komend weekend nog een keer.
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Heren,

ik haak ook af voor de 30ste, vakantie plannen zijn gewijzigd.
Veel plezier allemaal!
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Nu ben ik benieuwd naar de voor verkenning, gister in parkstad gereden maar dat was glibberen en glijden. Niet echt een goede combinatie, technisch fietsen en gladheid.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

Zeker ben de afgelopen weken iedere zondag geweest. Is toch leuk glibberen en glijden dat vraagt om een heel andere techniek ;). Ben niet bij de verkenning geweest dus ben benieuwd.
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
Plaats reactie