Winterberg willingen.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Wij heeft er zin en tijd om aankomende zondag naar Winterberg af te zakken? Nog even genieten van de prachtige herfstkleuren en de mooie trails in het trailpark.
Laatst gewijzigd door joergarms op do 29 oktober 2015, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
Windsurfer1979
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 3 september 2014, 23:24
Mijn mountainbike: Trek feul ex 8

he joergarms. hoe en wat verder?
trek feul ex 8
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Hoe en wat is afhankelijk van de personen die meegaan.
Ik had zelf het volgende in gedachten;
rond 7u vertrek uit Arnhem. Dan ben je rond 10u in Winterberg. Daar lekker wat rondtrappen in het trailpark, tussen de middag ergens een hapje eten en kijken hoe goed de benen daarna nog zijn.
Het gaat mij daar helemaal niet om zoveel mogelijk kilometers maken, maar gewoon plezier hebben en mooie technische stukken meepakken.
In het Bikepark, aan de overkant, heb ik nog niet gereden, dat is mogelijk ook een optie.
Maar ik ben wel van het samen uit- samen thuis principe, dus gewoon kijken wat er mogelijk is
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
Windsurfer1979
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 3 september 2014, 23:24
Mijn mountainbike: Trek feul ex 8

ik heb zelf een cabrio helaas dus 2 fietsen mee wordt lastig. voor de rest de brandstof delen geen punt. ik kom uit groningen fiets past wel in de auto om naar arnhem te rijden.
trek feul ex 8
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Ik heb n drager voor 2 stuks. Dus we kunnen gewoon met mijn auto gaan en die brandstof komen we wel uit.
Dat zal zo'n 20 euro per persoon zijn.
wat voor rijder ben jij? Want het is natuurlijk wel prettig als we qua niveau een beetje bij elkaar in de buurt zitten. Ben je een baggy of lycra rijder? Dat geeft meestal al n goede indruk haha.
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

joergarms schreef: Ben je een baggy of lycra rijder? Dat geeft meestal al n goede indruk haha.
:lol:
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Windsurfer1979
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 3 september 2014, 23:24
Mijn mountainbike: Trek feul ex 8

baggy
trek feul ex 8
Windsurfer1979
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 3 september 2014, 23:24
Mijn mountainbike: Trek feul ex 8

heb vandaag een super toffe dag gehad en me heel erg vermaakt joer.
was helaas laatste dag van seizoen anders was ik komende week nog een x gegaan. mijn trek kan best daar maar iets meer veerweg had gekund. anders remschijven zijn besteld.
trek feul ex 8
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Hee, mijn naam is Jos en wil al langere tijd graag eens naar Winterberg, maar lijkt me leuker om met mensen te gaan die daar al vaker zijn geweest. Zeker omdat het toch een geheel nieuwe omgeving is en als mensen het kennen is dat altijd handiger. Daarom vroeg ik me af of jullie wel eens vaker gaan, want dan zou ik graag eens mee willen als dat mogelijk is.

Groetjes,
Jos
Windsurfer1979
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 3 september 2014, 23:24
Mijn mountainbike: Trek feul ex 8

jos helaas is het seizoen nu voor de skiers aangebroken ;) ben zelf ook skier dus vermaak me daar ook op de latjes.
ik ben voor de eerste x met joergarms meegegaan, ik kan zeggen jammer dat ik niet eerder ben gegaan.

het is voor elk wat wils je kan rustig starten en in de loop van de dag steeds wat meer spannende dingen doen.

zodra het weer kan (seizoen weer begint) ga ik zeker vaker die kant op.
en dan idd is het leuker om met meer mensen te gaan.
trek feul ex 8
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Eventjes geduld hebben inderdaad. Ik wil er ook vaker heen gaan. En met een groep is het uiteraard gezelliger.
Er is daar voor ieder wat wils. Groot genoeg om je de hele dag te vermaken, klein genoeg om elkaar niet kwijt te raken.
Misschien kunnen we een dag met het forum organiseren om met z'n allen te gaan??
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
LaurentS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 20 december 2015, 12:16

Dat lijkt mij een tof plan joergarms, ik wil ook graag mee :)
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Ik weet dat het nu off-season is (helaas), maar inderdaad als de tijd weer rijp is zie ik graag berichtjes langs komen, want als het kan doe ik graag mee. Zijn er overigens ook mensen die bijvoorbeeld naar Belgie gaan voor wat meer downhill achtige praktijken af en toe? Ook hiervoor ben ik zeker te strikken.
Windsurfer1979
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 3 september 2014, 23:24
Mijn mountainbike: Trek feul ex 8

@josv ik weet niet waar je vandaan komt? maar in Groningen hebben ze ook een klein parkje
trek feul ex 8
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

Het lijkt mij ook leuk om een keer een dagje mee te gaan naar Winterberg (zodra e.e.a weer is geopend voor de bikers)!

Indien mogelijk sluit ik me dus aan!
Plaats reactie