Bikepark Hüertgenwald

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Ik ga samen met een vriend op zondag 9 augustus naar Bikepark Hüertgenwald

Nog mensen die meegaan of daar meeten? :)

http://www.mtb-park-huertgenwald.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Ik wil er ook graag naar toe. Volg de bouw al een hele tijd.

Wie weet komt de 9e ook goed uit, kan ik nu niet zeggen, even agenda bekijken. Als dan meld ik me wel! Voor mij is het maar een km of 60 rijden. En zo te zien heel erg de moeite waard! :-D
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Ah nice, ja ik kreeg hem laatst pas door, ging toen foto's en video's kijken en dacht: Yep, daar moeten we even gaan kijken!

Wie weet tot dan. En relaxed dat het zo dichtbij is voor je! Wij moeten wel wat langer.. Maar vast ook erg de moeite waard!
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Voor mij is het helemaal fijn zoiets dicht bij te hebben om beetje te kunnen oefenen. Na jaren gewoon mtb nu nog niet zo lang bikeparks aan het bezoeken. Dus nog genoeg te leren!

Aan de Duitse kant van het 3landenpunt is ook een park(je), kleiner dan dit maar er wordt hard gebouwd. Sowieso gezien de hele leuke afdalingen in dat gebiedje ook een aanrader. Vergeleken met wat veel mensen in Zuid-Limburg kennen toch weer een paar klikjes extremer.
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Ik heb dat weekendje wel bezoekje aan bikepark op de planning staan. Weet alleen nog niet welke dag. Wil t combineren met Malmedy eigenlijk.
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Ah, lekker.
Is wel goed te doen, ligt een uurtje bij elkaar vandaan.

Mocht je de 9e naar Hürtgenwald gaan, biken we een rondje!
Plaats reactie