Let's ride Nijmegen en omstreken

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

Zeker weer een mooie rit. Wel iets zwaar soms, maar goed. Volgende keer ben ik er weer.. standaard :)
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
kenwel
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: za 23 augustus 2014, 09:45
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2023 en Merida Big Nine Xt-edition 2014

Inderdaad een mooie rit met veel klimwerk, iets wat ik niet veel gedaan had, ook ik ben er de volgende keer weer bij als er niets anders belangrijker is.
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

was mooie dag weer, dit is de gps link http://connect.garmin.com/modern/activity/599821304" onclick="window.open(this.href);return false;
volgende keer door het reichswald ik ga de komende tijd weer wat in elkaar zetten
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
CarverS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 448
Lid geworden op: vr 15 juli 2011, 21:08
Mijn mountainbike: Canyon XC6 XT + Trek Farley Saso

Deze rit ga ik nog een keer narijden als mijn lichtere Schwalbe Jumbo Jim's en biba's :-D binnen zijn. Was een mooie klimrit. Gelukkig was ie aan het eind wat vlakker :wink:
Cube2be
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 998
Lid geworden op: vr 1 januari 2010, 17:09
Mijn mountainbike: Kona Honzo & Surly Krampug singlespeed
Contacteer:

Was zeker een geslaagde tocht! Fonzie bedankt :-q . Ik zie uit naar de rit in het Reichswald.
Fietsen is gezond dus eet meer fiets.

Veel hoogwaardige mountainbike onderdelen in de verkoop!
BlackBurn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 20:23
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp 2021 incl. dropper
Contacteer:

@Fonzie, weer bedankt voor de geweldige rit, was weer genieten, anders dan de vorige, maar zeker niet minder leuk, veel leuke technische stukken.

@CarverS, Ik gebruik deze methode om mijn ketting op maat te maken, https://www.youtube.com/watch?v=DZHbfblJzaw" onclick="window.open(this.href);return false; vanaf 2:20. Succes!

@Rambam, gewoon blijven rijden, als je regelmatig rijdt, dan komt de conditie vanzelf!

Beelden van de camera volgen nog.
CarverS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 448
Lid geworden op: vr 15 juli 2011, 21:08
Mijn mountainbike: Canyon XC6 XT + Trek Farley Saso

Bedankt Blackburn, zonder jou had ik toch een eind moeten lopen (missing link). Effe mijn gereedschapskoffer aanvullen.
DeWolff
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 10:01
Mijn mountainbike: Specialized Carve Comp 29er 2012

@ Blackburn, ik ben heel benieuwd naar de opnames die je gemaakt hebt!
Galardo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: za 21 september 2013, 14:15
Mijn mountainbike: '13 Cube Acid 29

Ik ben zeer benieuwd naar de route die jullie gereden hebben maar ik heb helaas geen garmin account. Kan ik die ook op een andere manier zien? Ik ben opzoek naar nieuwe leuke weggetjes rondom Nijmegen.
BlackBurn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 20:23
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp 2021 incl. dropper
Contacteer:

Galardo schreef:Ik ben zeer benieuwd naar de route die jullie gereden hebben maar ik heb helaas geen garmin account. Kan ik die ook op een andere manier zien? Ik ben opzoek naar nieuwe leuke weggetjes rondom Nijmegen.
Werkt deze link van Fonzie niet? http://connect.garmin.com/modern/activity/599821304" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan namelijk hier de route bekijken, zonder dat ik persé moet inloggen bij Garmin connect.
NatteKrant
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 879
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 19:58
Mijn mountainbike: Wilier 501 XN

Ik moet eveens ingelogd zijn om de route te bekijken.
Jarhead
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 5 december 2013, 10:27
Mijn mountainbike: Canyon Rider

Ik kan gewoon via de link de route bekijken
NatteKrant
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 879
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 19:58
Mijn mountainbike: Wilier 501 XN

Gaaf....

Internet explorer: inlogscherm
Chrome: Activity getoond
BlackBurn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 20:23
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp 2021 incl. dropper
Contacteer:

Hier staan de beelden die de camera heeft gemaakt (uncompressed), helaas zat er wat condens in de houder, waardoor er links wat "vage" vlekken zitten. Dus helaas wat mindere beelden dan de vorige keer.
http://fileshare.thuis.breekeenbeen.nl/ ... g/fcYDQZfb" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook de afdaling van de trappen staat er tussen (GOPR0451.mp4), zeker de moeite waard om te kijken, helaas is het lastig om te zien hoe stijl de afdaling in werkelijkheid is, maar het blijft een knap staaltje werk!
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

mooi kijk materiaal weer, dat van die trap is mooi gelukt, ziet er zo inderdaad niet heel stijl uit maar wij weten beter :-D chapeau marsjee
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Plaats reactie