Opzetten 'Enduro' en fun crew omgeving Arnhem

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
JelMarDen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 10 juli 2020, 14:59

wamske schreef: do 27 januari 2022, 10:21 Is een let's ride misschien een idee? Dan kunnen we wat paadjes in Anhem eo verkennen.
Ik denk dat het wel een goed idee is om het aantal deelnemers een beetje te beperken, voordat we met 25 man allerlei semi-legale paden af denderen...
Ik zeg let's go en laten we gewoon een datum plannen....?
Ik had Frackture al een bericht gestuurd.

Een keertje zondagochtend vroeg bijvoorbeeld zodat we weinig last hebben van b.v. wandelaars en/of wij geen hinder kunnen zijn voor een ander.

Zal ik wat data droppen anders?
JelMarDen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 10 juli 2020, 14:59

HarrySlingerLove schreef: wo 26 januari 2022, 22:28 * volgt topic met interesse*

Niet direct in de buurt Arnhem (30 min verder) maar wel interesse in wat neer technische uitdagingen.
Wees vooral welkom en is meer dan alleen Arnhem en omgeving in mijn optiek.
Ik ben er gewoon erg voor een toffe community te vormen zodat we altijd ergens met een leuke groep kunnen rijden.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Even dit topic volgen :bier:
Met 25 minuten ben ik tenslotte al in Arnhem :winkie:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
JelMarDen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 10 juli 2020, 14:59

MacReal schreef: do 27 januari 2022, 11:35 Even dit topic volgen :bier:
Met 25 minuten ben ik tenslotte al in Arnhem :winkie:
:-q :D
Yonex
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 9 oktober 2021, 22:04

Hier ook interesse, en woonachtig in de omgeving.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

je zit wel een beetje in het 'grijze' gebied va: je wil wat leuke technische dingen, daar zijn zat mogelijkheden voor, maar de gebieden staan over het algemeen niet te springen om MTB-ers die technische dingen doen buiten de route, of het is gewoon verboden.
Er is zo te lezen heel veel interesse, maar een Let's ride met 10 man om zo wat illegale technische paden af te knallen op zondagochtend lijkt me eigenlijk niet de bedoeling en zouden we m.i. ook niet moeten organiseren.

'onze' methode is een appgroepje opzetten en dan 1 dag of 1 uur van tevoren aangeven dat je gaat rijden, dan kunnen er meestal wel een paar man aanhaken. Dus niet 'wie kan wanneer/we gaan met zoveel mogelijk' maar meer: ik ga zometeen, wie wil er mee.
JelMarDen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 10 juli 2020, 14:59

Weet je zonder 'grijs' gebied geen verandering en met alleen maar braaf zijn zal het Nederlandse MTB landschap en de daarbij behorende mindset ook niet veranderen in mijn optiek. Je punt ten aanzien van een grote groep ben ik het helemaal mee eens en een 'spontane' app groep en/of dedicated crew bij elkaar krijgen is waar het mij om gaat. Dus wie hiervoor open staat ontvang ik graag een bericht van om eens samen wat te starten. Anders heeft deze topic verder geen zin voor mij als ik eerlijk ben.
Persoonlijk zit eigenlijk ook niet te wachten op reacties wat ik wel en niet mag. Ieders begrip van en over vrijheid is anders. Alles valt of staat met de juiste intentie en/of verbinding met je omgeving in mijn optiek.
Kritiek mag, lekker rondje knallen veel liever. Daarna opbouwende kritiek over elkaar techniek :-q

Het gaat mij om een leuke groep mensen met wie we samen kunnen rijden zowel rondom Arnhem als 'ver' daarbuiten.
Dus als je samen lekker wilt rijden, let me know en stuur mij een bericht.

Cheers 8)
ddeftones
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: di 3 november 2015, 22:45
Mijn mountainbike: Ripmo

Silberbeard schreef: ma 24 januari 2022, 17:50
Meegs schreef: ma 24 januari 2022, 14:36 Je kan ook nog informeren bij Basta Bikeshop in Huissen. Zij hadden/hebben ook rijders die endurowedstrijden rijden.
Het is "hebben" 8) . Ik ben er een van het eerste uur. We gaan dit jaar nog een paar "rides" organiseren in Duitsland. Houdt deze site in de gaten of informeer even in de shop;

https://www.bastabikes.nl/basta-trail-rides/
Spreek uit ervaring dat dit leuke rides zijn. Probeer me ook voor een trail ride dit jaar in te schrijven. Ik houd de website wel even in de gaten.
be quiet and drive
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Is er al een datum?! :D :wink:

Vandaag rondom Hoenderloo en Beekbergen gereden, paar afdalingen waren redelijk “enduro-ish”. En dat smaakte naar méér.
Plaats reactie