19 juno: UHR9-DHZ, geen ijkols, no-shit, summer solstice, postcovidium versie

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
tiggermac
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 3 augustus 2008, 19:22

Kreeg een bericht doorgestuurd dat door een windhoos, welke de nodige bomen heeft omgewaaid, de routes amerongen en leersum gesloten zijn !?

Patrick
Proberen lukt altijd
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Heren, ik heb contact met de boswachter over de toestand in het bos. Bij Leersum is het dramatisch. Daar is geen doorkomen aan en wordt ook aan iedereen gevraagd weg te blijven. Het is momenteel te gevaarlijk om door het bos te gaan. Mijn verwachting isd at schade opruimen nog weken gaat duren. Het zou kunnen dat Amerongen wel ok is, maar daar weten we morgen meer over.

Dus.... UHR9 zonder Leersum (en Amerongen) of op een andere datum rijden. Ik zou dit laatste doen
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Event geannuleerd
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2090
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

Ik had 'm met potlood in de agenda staan en weer doorgehaald. Door de koude april en mei maanden heb ik gewoon niet voldoende duurwerk op de racer kunnen doen om de basis te leggen die ik graag minimaal had willen hebben.

Toch wil ik 'm graag nog rijden dit jaar en heb 'm nu zelf staan op 18 september, rond het inluiden van de herfst op 21 september. Daarnaast heeft het ook een praktische reden ivm de verwachte mildere temperaturen. En natuurlijk het welverdiende Herfstbokje na afloop :bier: :wink:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Rond die tijd is er ca 12 uur daglicht. Ga je het redden binnen die tijd?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2090
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

bert l. schreef: za 19 juni 2021, 22:05 Rond die tijd is er ca 12 uur daglicht. Ga je het redden binnen die tijd?
Hmm, daar heb je een punt idd. Ik heb een aanname gemaakt dat er voldoende licht zou zijn. Als jij 12 uur berekend hebt, is dat erg krap. Gevoelsmatig had ik meer daglicht uren in gedachte.

Okay, ik ga plan B eens bekijken en/of dit topic in de gaten houden. De duurtraingen die ik gedaan wil hebben op de racer lopen rap op. De basis zal er nu met een paar weken wel zijn.
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

bert l. schreef: za 19 juni 2021, 07:47 Event geannuleerd
Ik vind het vrij kort door de bocht. Is er een nieuwe datum? Is er een alternatieve route? Ik ken de regio niet zo goed maar wil hem nog wel graag fietsen.
Geen gezeik, mountainbike!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Hahahaha!

Oh sorry :bier:

Je kunt toch gewoon alle routes aan elkaar gaan rijden? Dat ís het namelijk, niets meer of minder. Dat Bert er een datumpje op had geplakt verandert er niks aan. De ondersteuning die je hebt is hetzelfde, namelijk geen. De routes zijn hetzelfde, namelijk de vaste, met uitzondering van de dan geldende omleidingen, die immer . Horeca, watertappunten nog allen aanwezig. GPX-jes, als je die nodig hebt, kun je hier op het forum vinden (het Grand (T)UHR-topic).

Kortom, aan een niet georganiseerd evenement valt weinig te annuleren, dus doe je ding :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

Kapitein Iglo schreef: di 6 juli 2021, 15:19 Hahahaha!

Oh sorry :bier:

Je kunt toch gewoon alle routes aan elkaar gaan rijden? Dat ís het namelijk, niets meer of minder. Dat Bert er een datumpje op had geplakt verandert er niks aan. De ondersteuning die je hebt is hetzelfde, namelijk geen. De routes zijn hetzelfde, namelijk de vaste, met uitzondering van de dan geldende omleidingen, die immer . Horeca, watertappunten nog allen aanwezig. GPX-jes, als je die nodig hebt, kun je hier op het forum vinden (het Grand (T)UHR-topic).

Kortom, aan een niet georganiseerd evenement valt weinig te annuleren, dus doe je ding :-q
Duidelijk. Uitlachen mag hoor, dit is het autistische stukje in mij dat spreekt (niet dat ik autistisch ben, maar ik heb zo m'n trekjes). Het zal prima gaan lukken, maar ik vond het leuk om dit met een groep(je) tegelijk te doen, terwijl de kans groot is dat we elkaar niet tegenkomen.

Is er enig idee wanneer Leersum weer helemaal open is?
Geen gezeik, mountainbike!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Olieboer schreef: di 6 juli 2021, 15:40
Kapitein Iglo schreef: di 6 juli 2021, 15:19 Hahahaha!

Oh sorry :bier:

Je kunt toch gewoon alle routes aan elkaar gaan rijden? Dat ís het namelijk, niets meer of minder. Dat Bert er een datumpje op had geplakt verandert er niks aan. De ondersteuning die je hebt is hetzelfde, namelijk geen. De routes zijn hetzelfde, namelijk de vaste, met uitzondering van de dan geldende omleidingen, die immer . Horeca, watertappunten nog allen aanwezig. GPX-jes, als je die nodig hebt, kun je hier op het forum vinden (het Grand (T)UHR-topic).

Kortom, aan een niet georganiseerd evenement valt weinig te annuleren, dus doe je ding :-q
Duidelijk. Uitlachen mag hoor, dit is het autistische stukje in mij dat spreekt (niet dat ik autistisch ben, maar ik heb zo m'n trekjes). Het zal prima gaan lukken, maar ik vond het leuk om dit met een groep(je) tegelijk te doen, terwijl de kans groot is dat we elkaar niet tegenkomen.

Is er enig idee wanneer Leersum weer helemaal open is?
Beetje flauw van me he? Ik lach je ook niet uit hoor, maar ik moet toegeven dat ik het wel wat komisch vond overkomen. Leersum helemaal open? Valt nog weinig over te zeggen, kan nog maanden duren. Maar met dat in het achterhoofd, geldt dat wat er nu ligt, wat mij betreft gewoon als dé route. Dan heb jij echt je sticker in je schrift wel verdiend, als je de rest ook hebt gereden!

Zal eerlijk zijn - mijn plan was om het laatst ook te doen, maar toen kwam die valwind. Heb er toen maar een alternatieve UHR7 van gemaakt. 150km vond ik wel zat, toen, hoewel een kleine 40 erbij ook nog wel was gelukt.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Het evenement is geannuleerd, maar de GTUHR (UHR9) mag je het hele jaar door rijden, mits je voldoende daglicht uren hebt.

Leersum is voorlopig nog niet open. Er wordt nog volop geruimd en er is nog geen herstelplan. Onze route momenteel echt geen prio 1 of prio 2.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie