Nieuwe webshop www.southside-mountainbiking.com

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Jb_phantom
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 22 juni 2012, 10:15
Mijn mountainbike: Cube Analog 26 2013

heb je wel een bestel bevestiging gekregen? Misschien is de bestelling niet aangekomen.

De site ziet er goed uit en overzichtelijk, wie weet bestel ik een keertje wat.
Domenico-nmgn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: za 11 mei 2013, 15:57

Ja en al betaald en alles zaterdag 2 weken terug.
Ze zouden het op sturen kreeg gister iemand te pakken duurd wel erg lang.
brooss
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 12:15
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 Pro 29"

hier nog eentje.... begin deze week iets besteld en direct afgerekend via iDeal. Niets vernomen van ze (wel automatische bestelbevestiging) en in de account op de webshop staat de bestelling 'pending' . Daarom maar even gebeld met ze maar helaas op beide 06-nummers die op de website staan geen gehoor. Daarom maar even een e-mail gestuurd en daar reageerden ze wel op.

Leverancier bleek niet geweest te zijn die week zegt hij waardoor hij zonder voorraad zit. Maandag beloofd hij de spullen toe te sturen. Ik wacht even rustig af.

Verder hele mooie site vind ik....
What goes up must come down...
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Levertijden niet altijd even snel maar op vragen per mail wordt altijd snel en correct gereageerd is mijn ervaring.
Domenico-nmgn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: za 11 mei 2013, 15:57

Heb al 3 keer gemaild zonder reactie terug te krijgen.
brooss
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 12:15
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 Pro 29"

en zoals hij beloofde in zijn e-mail krijg ik vanavond een automatisch bericht van zijn backoffice:

Uw bestelling met nummer XXXX bij South Side mountainbiking & clothing is aangepast.

Bestelstatus: Completed

Bestellingcommentaar:
Beste klant,
Uw order is klaar gemaakt voor verzending met Post.nl. Via http://www.tracktrace.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kunt u uw pakketje volgen. De track & trace code is *3SMXXXXXXXXXXXX*.
Bedankt voor uw bestelling en graag tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,

Ga naar deze pagina om in te loggen met uw account en bekijk de details van uw bestelling:
http://www.southside-mountainbiking.com/nl/user" onclick="window.open(this.href);return false;

Nogmaals bedankt,

South Side mountainbiking & clothing


Ik ga er dus vanuit dat dit morgen of overmorgen binnenkomt dus ze zijn nog alive & kicking!

Domenico-nmgn: weet je zeker dat jouw e-mails aankomen bij hen (en hun e-mails bij jou?) Spamfilter/ongewenste e-mail gechecked?
What goes up must come down...
Domenico-nmgn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: za 11 mei 2013, 15:57

Ze hebben me 1 keer een reactie gegeven een week terug dus lijkt me wel.
Maar kreeg vandaag mail als het goed is komt de pomp mijn kant op.
brooss
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 12:15
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 Pro 29"

Ik heb gisteren keurig de bestelling gehad, samen met wat flyers en een poster van Fox.

Allemaal gelukkig goed opgelost dus!

Succes!
What goes up must come down...
aappii
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: za 26 juli 2008, 13:53

Las op facebook dat ze problemen hebben met het internet. Als de modem vervangen is moet dit probleem opgelost zijn.
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

En ze zijn volgens mij veel op pad met het team en hun expo gebeuren. Dus een beetje busy wellicht ;)
Gebruikersavatar
nicolai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: do 4 november 2004, 23:01

Ik dacht laat ik eens binnen de grenzen mijn fiets spullen bestellen.
Dit doe ik nooit meer, was voor mij de eerste bestelling en gelijk de laatste die ik bij South Side geplaatst hebt.
Ze reageren niet op mails of nemen de telefoon niet op. Van hun kant beloofd wat extra's bij de bestelling te doen ter compensatie maar nooit ontvangen.
Angelo veel suc6 met je onderneming, waarschijnlijk niks geleerd van de vorige keer!!!!!
Als je niet kan graven, ga dan ook niet dirten.
brooss
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 12:15
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 Pro 29"

nou dat zijn toch geen hele positieve berichten....ik schrik er van...wat was er de 'vorige keer' dan nicolai?
What goes up must come down...
Gebruikersavatar
nicolai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: do 4 november 2004, 23:01

brooss schreef:nou dat zijn toch geen hele positieve berichten....ik schrik er van...wat was er de 'vorige keer' dan nicolai?
Ik heb je een PB gestuurd. Gelijk een link doorgestuurd van een goede webshop :-q
Als je niet kan graven, ga dan ook niet dirten.
napalm
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: wo 30 november 2005, 20:43
Mijn mountainbike: charge iron 24" ti - Yeti 303

aappii schreef:Las op facebook dat ze problemen hebben met het internet. Als de modem vervangen is moet dit probleem opgelost zijn.
Problemen met internet???? en dan wel op facebook berichten plaatsen!!!!
555
Gebruikersavatar
Qprs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1740
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 20:50
Mijn mountainbike: hebben ze moeten begrenzen

napalm schreef:
aappii schreef:Las op facebook dat ze problemen hebben met het internet. Als de modem vervangen is moet dit probleem opgelost zijn.
Problemen met internet???? en dan wel op facebook berichten plaatsen!!!!
Het is natuurlijk volstrekt onmogelijk dat ze Facebook via een andere internet verbinding bijhouden :roll:

Mijn bestellingen zijn altijd zeer snel bezorgd (de dag na het bestellen), en de prijzen zijn af en toe erg scherp.
Ik bestel wel alleen spul wat op voorraad ligt, want net zoals bij iedere andere webshop ben je afhankelijk van de leverancier als ze het niet in huis hebben.. ;)
Het is hier geen ponykamp!
Plaats reactie