Flats met SPD en bijbehorende schoenen voor Enduro

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

maaf schreef:Contact Fietsshop Uitgeest eens, die zijn niet te beroerd om moeite te doen om je ergens aan te helpen.
http://www.downhillsport.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of via facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003064184119" onclick="window.open(this.href);return false;
THNX, ik heb hem gemaild.... ben benieuwd
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

Hey guys,

Ik heb inmiddels de 661 Filters en een set Crankbrother Mallet 3 2012 pedalen gekocht (de 2012 versie van de pedalen schijnt een stuk beter te zijn dan de eerdere versie). Nu heb ik alleen de uitdaging met het inklikken. Ik heb een set CB cleats (niet de bij de Mallet geleverde want die waren er nog niet bij) direct op de zool gemonteerd maar het inklikken lukt niet of niet fatsoenlijk. Ik heb al eerder over dir probleem gelezen en er schijnt een oplossing voor te zijn maar ik weet niet wat deze is. Heeft een van jullie suggesties.

Groet Guus
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

Oh, ze hebben het overal over een "spacer" tussen de schoen en de cleat, maar om welke spacer gaat dit?
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

bij de plaatjes zit een plastic spacer. Die kan je er tussen doen als de splaatjes te diep in de zool liggen. CB heeft ook "shoe shields" dunne RVS plaatjes voor onder de cleat, die beschermen je zool zodat het klemmechanisme niet door je zool vreet.
Don't believe the hype!
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

OK thnx, ik heb de plaatjes nog niet binnen dus zal dat even af moeten wachten...
Plaats reactie