Bikepark Groningen 2011

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
reijm zelf
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: di 21 oktober 2008, 22:22
Mijn mountainbike: Vip 4x, Ziggurat, Ged, Roscoe, Scatch, Triton, Gt en een Session 88

woeker schreef:
Giant Anthem @ dirty-pages.net schreef:
Misschien hebben we vrijdag toch een starthek!!!!

Zojuist gebeld met dhr Bensink! Hij gaat alle moeite voor ons doen om nog een start hek te kunnen regelen. Hij krijgt nog een 4 persoons starthek binnen donderdag als het mee zit, dus met een beetje geluk kan ik vrijdag een starthek ophalen!

Duimen jullie mee??
Dat is goed nieuws,
Wordt gezellig!
Giant Anthem 3
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: do 11 juni 2009, 13:40
Mijn mountainbike: Giant XTC Advanced en Trek Scratch Air
Contacteer:

cheeta schreef:Tja, gelukkig zie je bij een 4X wedstrijd ook niet aankomen op het moment dat je de datum prikt dat je op die datum een starthek nodig gaat hebben. :roll:
Thanks voor je support man!! Zo fixen we dat starthek wel!
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

BTDT

Als je een 2 weken ervoor erachter komt dat je een starthek nodig hebt, dan lijkt me enige verwondering toch op z'n plaats... Zeker wanneer je bedenkt dat het nu niet echt dingen zijn die half Nederland in z'n garage heeft staan en ik ze ook nooit heb zien komen aanwaaien.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Precies... toen Bensink melde dat hij er geen had ontstond er een probleem. Met Bensink hebben wij een goede deal. Vanwege de tegenvallende voorinschrijvingen hebben wij getwijfelt of het verstandig was veel geld voor een hek neer te leggen (wanneer uberhaubt mogelijk) want wat is een NK met minder dan 20 man (toen). Toch hebben wij een prachtige baan (de enige nog) liggen en wilden wij toch iets doen voor de liefhebbers van 4x in Nederland en hebben wij besloten toch een race te organiseren, in plaats van geheel te cancellen. Minder profecioneel, meer funfactor. Als het hek er komt is het helemaal mooi, anders iets minder mooi, maar fun zal het zijn.

Door de financiele crisis is het lastig goede sponsors te vinden. We zijn blij met Jager Midwolde die ons gratis 6 ton toplaag hebben geleverd (kunnen we even vooruit) en met Boels die ons ook sponsoren. Gelukkig hebben we Red Bull ook achter ons staan, maar genoeg over sponsors. Wij moeten roeien met de riemen die wij hebben en soms beslissingen nemen die wij ook jammer vinden....

Amen.
Laatst gewijzigd door woeker op di 6 september 2011, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
wolfgram
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: za 21 november 2009, 15:09
Mijn mountainbike: Focus Super Bud 5,0, Trek 6700 SS

Zijn er morgen wel wat deelnemers dan?
En hoe laat gaan de wedstrijden van start?
Bloed zweet en snelle rondetijden!!!
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

voor schema zie bikepark groningen.nl

Ik ga snel weer terug
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

even een voorproefje (foto's zaterdag) downhillen kan je beter MET een fiets doen....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

....Plons

(Foto's Hans Pama)

https://picasaweb.google.com/1034731080 ... tember2011" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier andere foto's van Hans Pama van zaterdag. Het was zaterdag met een klein groepje een intiem en gezellig feestje, waarbij de 2 dames in de 2e kwalificatierun exact de zelfde tijd reden. 's Avonds in Het donker een schijnwerper aangezet. In het donker werd tot laat de finishjump van de fourcross en minidownhill gesprongen...
Een 'jam' als deze is zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk dan met een eigen starthek...

De minidownhill vandaag was super! De nodige valpartijen waren aanwezig. Foto's en filmpjes komen vast genoeg op het minidownhill topic (en hier)

Graag ontvang ik van de mensen die zondag met een HD camera gefilmt hebben hun bestanden in quicktime, zodat de filmpjes verwerkt kunnen worden door Richard van Lenzfilm die de hele dag langs de baan heeft gefilmt :-q

Iedereen bedankt voor het bijdragen van een topweekend. :-q :-q :-q
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

Top!! Zodra ik mijn freerider binnen heb, kom ik ook een keer langs.
Mooi dat er zoveel mensen enthousiast zijn, keep up the good work :-q :-q :-q
sneeuwpop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 765
Lid geworden op: vr 17 november 2006, 01:34

Afbeelding

Het was weer een super-weekend @ Bikepark Groningen. Het aantal deelnemers viel wel wat tegen, maar deste enthousiaster waren degenen die wel waren gekomen. Het weer zat gelukkig ook mee, overdag nagenoeg droog gehouden. We hadden zelfs een echte ijsco-wagen geregeld voor de perioden met zon!!!

Foto's zijn onder andere hier te bekijken:

Foto's van lokale Jeroen van de Pluijm
foto's van Mike Lopulalan, oftewel LC4
Foto's van Styles Hanssens, oftewel stainless styles
Foto's van Hans Pama

Uitslag fourcross:

Heren:
1. Henry van der Zwaag
2. Kevin Spanninga
3. Victor Leuning
4. Kevin Baars
5. Edwin Reijm
6. Sjors Feiters
7. Arjen van Deventer
8. Roland Muntendam
9.Geoffrey Grimmelius
10. Erik Roos

Dames:
1. Ilja Hendriks
2. Janine Venema


En de uitslag van de mini-DH wedstrijd in Groningen:

Afbeelding
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!”
sneeuwpop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 765
Lid geworden op: vr 17 november 2006, 01:34

En inmiddels hebben we ook bewegend beeld van onze wedstrijd:

Afbeelding
(opent in vimeo)

Met dank aan:

- Daniel Prijkel (helmcam beelden)
- Ilja van Bommel (helmcam beelden)
- Redbull Energydrink
- firma Jager, Midwolde
- Gemeente Groningen
- Lenzfilm.nl
- alle vrijwilligers die meegeholpen hebben!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!”
iTinus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 15 september 2008, 11:54

Thanks Ries. mooie video gemaakt
Fourstroke 03

trommels en Bas
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Heel erg mooi filmpje zeg! Dit is nu echt zo'n filmpje waar je spontaan zin van krijgt om te gaan rijden.
Én in elkaar ge'edit zoals het hoort, geen irritante slowmotion editing.
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

lekkere film!
Don't believe the hype!
davidnordemann
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 29 september 2011, 20:41

op wat voor een berg ligt het eigenlijk?
daveneef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: wo 18 november 2009, 13:05
Mijn mountainbike: Kona Five O de luxe

davidnordemann schreef:op wat voor een berg ligt het eigenlijk?
Je mag iets pas een berg noemen als het 300 meter boven NAP is. dus zeg maar bult. ;)
Plaats reactie