Downhill in Noorwegen

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
HM'78
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: on one inbred 29er
Contacteer:

zo 5 december 2010, 16:35

vet om weer terug te zien , jullie waren er 2 weken na mij , ik heb de boys tijdens de scandinavian open nog zien rijden , hier in hafjel is wel de drang naar meer veerweg ontstaan , erg grof soms , helemaal zo op 2/3e van die european track ,..nat en glibberig?bijna niet te rijden voor mij...

vanavond eens het filmpje van are checken.. zal ook wel herinneringen terug brengen..

edit , Are filmpje heb ik uitgezet, wilde te graag ook weer...

waar zat die camping precies als ik vragen mag? die heb ik er niet gevonden , kan ik dan gelijk op de kaart markeren voor als ik weer terug ga
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
Marieke
Reporter
Reporter
Mijn mountainbike: Trek remedy , en een XC bike

di 14 december 2010, 10:41

Ah, ik wil terug... leuk om te zien.
Marieke
Reporter
Reporter
Mijn mountainbike: Trek remedy , en een XC bike

di 14 december 2010, 10:45

Mocht er iemand nog twijfelen of de trip daarheen de moeite waard is dan hebben jullie volgens mij hiermee alle twijfel weggenomen.
memento-mori
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Liteville 601

di 14 december 2010, 12:07

Ik ben afgelopen zomer ook in Hafjell geweest, echt een aanrader naar mijn idee. Planning is om dit jaar zeker weer terug te gaan. Voor de mensen die er nog niet zijn geweest, ga niet bij de Hafjell toppen omhoog, dit is net een afslag te vroeg namelijk. Arm campertje toen... :D
Tuup J
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Evil Uprising

di 14 december 2010, 13:05

Ik hoop volgend jaar richting Hafjell en Are te kunnen gaan!
Ziet er allemaal zeeer goed uit :D
Life begins at the end of your comfortzone.
memento-mori
Extreme Biker
Extreme Biker

di 14 december 2010, 14:03

Het was voor mij ca. 500 km omrijden maar echt meer dan de moeite waard. Ook best wat campings in de buurt of eventueel lekker wildcamperen. 8)
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

di 14 december 2010, 14:33

memento-mori schreef:Ik ben afgelopen zomer ook in Hafjell geweest, echt een aanrader naar mijn idee. Planning is om dit jaar zeker weer terug te gaan. Voor de mensen die er nog niet zijn geweest, ga niet bij de Hafjell toppen omhoog, dit is net een afslag te vroeg namelijk. Arm campertje toen... :D
wij ook :lol: . geen camper, maar wel voor niks in de wolken in hafjelltoppen gestaan haha.
memento-mori
Extreme Biker
Extreme Biker

di 14 december 2010, 18:14

:D, tussen de schapen. Heel herkenbaar.
HM'78
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

wo 15 december 2010, 22:10

aan de overkant van de rivier zit bij hafjell ook een camping. aan het water met uitzicht op de berg , 5 min. fietsen op de dh bike vanaf de lift..hopelijk is er van de zomer nog geld over na de verhuizing....
memento-mori
Extreme Biker
Extreme Biker

wo 15 december 2010, 23:44

Klopt, net over de brug bij dat benzinestation bedoel je? Zoja, hou dan wel rekening met die spoorlijn, die loopt er direct langs volgens mij. Goederentransport.
Tuup J
Extreme Biker
Extreme Biker

do 16 december 2010, 01:15

HM'78 schreef:aan de overkant van de rivier zit bij hafjell ook een camping. aan het water met uitzicht op de berg , 5 min. fietsen op de dh bike vanaf de lift..hopelijk is er van de zomer nog geld over na de verhuizing....
Ik heb met iemand gesproken uit Noorwegen die vaker in hafjell bikepark te vinden is en die vertelde mij dat je op de parking van het bikepark mag slapen, tentje opzetten, camper etc. Er zou stroom zijn, gratis douches en een bbq spot.
memento-mori
Extreme Biker
Extreme Biker

do 16 december 2010, 01:19

Die heb ik niet gezien maar zou goed kunnen. Anders is overnachten @ de parking van de Kiwi ook nog mogelijk. :D

Toffe foto trouwens in MTB+ Tuup!
Tuup J
Extreme Biker
Extreme Biker

do 16 december 2010, 01:58

memento-mori schreef:Die heb ik niet gezien maar zou goed kunnen. Anders is overnachten @ de parking van de Kiwi ook nog mogelijk. :D

Toffe foto trouwens in MTB+ Tuup!
Thanx, er komen meer ;)
HM'78
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

do 16 december 2010, 19:39

Op de camping over de brug bij het tankstation had je een spoorlijn klopt ja , kwam 1 of 2 x per dag een trein voorbij.. een lange met stalen bakken idd.. geen last van gehad en die camping was eigenlijk best ole kwa sanitair enzo. goeie plek ook aan het water en even op de bike naar je spot is niet erg.
Heel groot nadeel , op zondag word er geen drank verkocht dus je biertje voor na je sessie moet je van te voren even regelen... sterker nog , volgens mij kreeg ik een week later in oslo zaterdagavond in de super al geen bier meer mee.

toen ik er was waren de european en scandinavian open

http://www.pinkbike.com/video/157327/" onclick="window.open(this.href);return false;

en stond de parking idd vol ,

geen bbq spot gezien .
wel de shop voor je spare parts en liftkaart voor de deur.
seriousIIa
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Specialized Demo 8 ; Specialized Stumpjumper

do 16 december 2010, 20:54

Hoe is dat park ivt bijvoorbeeld Chatel, wilde eigenlijk deze zomer naar Frankrijk maar als dit ook de moeite waar is of misschien wel mooier? Ben wel een echte downhiller en heb niet zoveel met zogenaamde flowtracks....
Plaats reactie