Fourcross wedstrijden SBG in 2009

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

myrte schreef:Hoe laat zal het evenement op 10 mei afgelopen zijn volgens de planning?
Het hangt altijd van de opkomst af bij de wedstrijden meestal is het geheel tussen 16.00u-18.00u afgelopen.

Rinse
(SBG)
reijm zelf
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: di 21 oktober 2008, 22:22
Mijn mountainbike: Vip 4x, Ziggurat, Ged, Roscoe, Scatch, Triton, Gt en een Session 88

Kan er zaterdag gewoon getraint worden op de track?
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

ik kom kijken na de bevrijdingstocht
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

reijm zelf schreef:Kan er zaterdag gewoon getraint worden op de track?
Er kan gereden worden, houdt er wel rekening mee dat er opgebouwd word voor de race en dat er daarom soms op sommige stukken mensen van de organisatie lopen!
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Free-wheelz @ Dirty-Pages schreef: Nog 2 dagen en dan gaan we los.

De baan is klaar, hard en snel zeer snel. De riders hangout staat klaar, de RedBull Hummer komt eraan en met dank aan onze Nederlandse 4x held in bange dagen, Joost Wichman, is het Bensink starthek ook klaar. Dit wordt een super openings race van het Nederlandse 4x seizoen en deze mag je zeker niet missen.

See you at the track in Groningen!
Kan het niet beter verwoorden dus...
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

auto staat gepakt , alleen de fiets er nog in.. eerst maar een dagje wennen aan deze baan , dan kijken we wel of ik ook meedoe , DSLR echter kapot dus wat moet ik anders...

edit;

lekkere baan zeg.. reed er zaterdag wel een stuk lekkerder op maar was leuk tijdens de contest..en zowaar alles heel gehouden..,

proline was echt een proline....
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

waarom reed je niet btw demo? zag je wel tijdens de training nog een keer op de foto's voorbij komen..
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Woeeiii dat was de eerste van 2009 weer!! Supervette races gehad, super mooi weer, super muziek en een aardige opkomst voor de eerste race. Beloofd wat voor het NK. Daarnaast probs voor de JEUGD!!

Als er nog op-en aanmerkingen zijn vanuit de rijders horen wij het graag, het word zoals wij het zien elk jaar weer beter,

En waar was Team Funride.nl?..... jullie schitterenden door afwezigheid en hebben zeker vette races gemist..

er staan al foto's op:

http://www.martvos.nl" target="_blank
en waarschijnlijk binnenkort ook op:
http://www.bikepark.nl" target="_blank onder het kopje media!
timmos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 844
Lid geworden op: za 15 september 2007, 22:18
Mijn mountainbike: Specialized demo 8

funride zat volgens mij in labresse worldcup kijken.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

timmos schreef:funride zat volgens mij in labresse worldcup kijken.
Kleine correctie:
Een deel van Funride.nl zat in La Bresse, een ander deel was aan het BMX-en in Heiloo en weer een ander deel moest werken (IIRC) en waar de teammanager was weet ik niet exact :winkie:

Maar leuk voor SBG dat het zo leuk was.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Demo8pro rider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4402
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 21:29
Mijn mountainbike: een paar Transitions
Contacteer:

HM'78 schreef:waarom reed je niet btw demo? zag je wel tijdens de training nog een keer op de foto's voorbij komen..
Demo haakte af wegens last van blesureleed. Ging het maandag nog zo goed met trainen in winterberg, zo ondragelijk was de pijn gister :-?
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"


* A couple of Transitions
* Something new is in the make
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

www.bikepark.nl schreef:3 oktober gaan we weer racen op Bikepark Groningen. Het Nederlands Kampioenschap Fourcross staat dan op het programma. We zetten een uniek evenement op poten op deze zaterdagmiddag en -avond. Zoals altijd hebben we weer spectaculaire actie en fijne beats in de aanbieding, maar we hebben ook een paar verrassingen in petto. Met genoeg verlichting om passerend vliegverkeer te ontregelen wordt een groot deel van de races in de avond verreden. Dit beloofd een evenement te worden om niet snel te vergeten. Iedereen die Fourcross een warm hart tot draagt of gewoon zin heeft in een relaxte avond doet er dan ook goed aan om deze website in de gaten te houden, meer info volgt op korte termijn!

Afbeelding

Schedule o.v.v.w:

13.00 uur: baan open voor training

16.30 uur: kwalificatieheats (3x)

18.00 uur: barbecue + muziek

19.30 uur: start 1/16 finales

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door: gemeente Groningen, Red Bull, Boels Verhuur en Nissan
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Rinse schreef: Schedule o.v.v.w:

13.00 uur: baan open voor training

16.30 uur: kwalificatieheats (3x)

18.00 uur: barbecue + muziek

19.30 uur: start 1/16 finales
Niet dat ik het initiatief ter discussie stel hoor, maar het lijkt mij nogal een verschil om op een verlichte baan te rijden i.p.v. dezelfde baan in daglicht.
Dus om aan de schaduwwerking (die je nu eenmaal niet met (een paar) boels floodlight stellingen wegneemt) te wennen ; is er nog een trainingssessie vlak voor de start van de 1/16e finales?

Je mag bijna wel een hotel boeken als je vanuit de Randstad er aan mee wilt doen :tong
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Hil1
Reporter
Reporter
Berichten: 795
Lid geworden op: vr 15 juli 2005, 19:15
Mijn mountainbike: Salsa, Wikkit

Rinse is gewoon het volgende vergeten in het schema:
22:00-09:00 Afterparty! :bier:
(hoef je ook geen hotel te boeken!)
"Life is like a 10-speed bicycle. Most of us have gears we never use."
Chris Dirt
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 12:01
Mijn mountainbike: Rose-Enduro/Freeride ''uncle jimbo'' met rockshox lyrik, avid elixir, fox float rp23

im there man :bier: dit wil ik zien :-q
the main thing,s that we,re having fun!!
Plaats reactie