Fourcross wedstrijden SBG in 2009

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Gebruikersavatar
kokopelli
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4628
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 00:14
Mijn mountainbike: yeti
Contacteer:

Rinse schreef:
Chris Dirt schreef:Neu Chris is druk bezig met z,n nieuwe ghuis :wink: En daarom wil ik als ontspanning lekker gaan kijken naar nk fourcross.Om mee te doen moet je toch al wel wat ervaring hebben,en aangezien ik niet genoeg daarover beschik :oops:,kom ik lekker de sfeer proeven :bier: Ben nog veel aan het oefenen op de lokale trails hier in NL.laat ik het daar maar voorlopig bij houden. :-{ Maar wel tof, dat jullie het goed bedoelen :winkie:
He Chris,

Je moet echt zaterdag mee gaan doen, niveau is voor iedereen goed te doen. En je pikt sowieso 3 runs mee tijdens de quali's . Het gehele parcours is goed te rijden (je hoeft nergens te springen) en het is zoveel gaver om mee te doen dan om enkel te kijken. (daarnaast smaakt een biertje veel beter als je je eerst ingespannen hebt!)

Je gaat spijt krijgen ik weet het zeker!! (en ik weet dat veel mensen bovenstaande mening kunnen beamen..) En eens moet de eerste keer zijn, er zijn genoeg mensen die daar voor de eerste keer hun wedstrijd rijden of hebben gereden. Ik vind het jammer dat ik zelf niet mee kan doen, maar ja d'r moeten ook keuzes gemaakt worden!!
Ja Chris, gewoon meedoen!
Ik kan zelfs niet fatsoenlijk XCje, laat staan 4Xzen, maar heb vorig jaar ook meegedaan.
Is echt geweldig om te doen man :-q
Nu moet ik me voor volgende week helaas afwezig melden door privat redenen.
En baal dan ook dat het 300plus km hier van mijn huisje is.
Anders was er misschien nog een kans dat het lukte.

In ieder geval Pieter, Rinse en rest van het crew, maak er weer zo'n geslaagd evenement van zoals de andere keren.

Cheers guys! :bier:
team funride
YETICYCLES.NL
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Tis echt super om mee te doen. Ik kom echter dit jaar alleen kijken. Ik heb in wedstrijd verband niet zulke goede ervaringen met groningen ;)
⛧⛧⛧
larzveenz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: ma 7 augustus 2006, 18:04
Mijn mountainbike: Specialized Enduro Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Limited Edition fixed.

xRemcox schreef:Tis echt super om mee te doen. Ik kom echter dit jaar alleen kijken. Ik heb in wedstrijd verband niet zulke goede ervaringen met groningen ;)
Gewoon meedoen joh! Ookal heb je bij wijze van spreke de vorige keer je nek gebroken, doorgaan moet je toch. Bovendien kun je op je local trails net zo hard een ongeluk krijgen ;)


@ Chris Dirt: Chris, neem die fiets nou mee en ga ervoor! Ervaring voor fourcross doe je op op een fourcrosstrack, en vooral tijdens een wedstrijd. Mijn eerste 4X wedstrijd was een drama, maar ik heb er wel veel van geleerd! En leuk is het sowieso!
http://larsveenstra.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

larzveenz schreef:
xRemcox schreef:Tis echt super om mee te doen. Ik kom echter dit jaar alleen kijken. Ik heb in wedstrijd verband niet zulke goede ervaringen met groningen ;)
Gewoon meedoen joh! Ookal heb je bij wijze van spreke de vorige keer je nek gebroken, doorgaan moet je toch. Bovendien kun je op je local trails net zo hard een ongeluk krijgen ;)
Dat is het niet, in wedstrijdverband ben ik gewoon niet goed... En ik heb geen fiets, dus dan houdt het ook al snel op ;)
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Zal ik meedoen, of alleen komen kijken?
Heb al 4 maanden niet meer op de 4x bike gezeten..
Hmm dilemma..
bobby
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: zo 20 april 2008, 21:44
Mijn mountainbike: YT- TuEs FR - Giant Trance - Commencal Maxmax
Contacteer:

Meedoen!!
En dan wel met de mini komen, want die wil ik nog ff irl cheken!
(daarbij komt dat ik meedoe op een fiets waar ik nog geen 2 uur op heb gereden :tong ) Dus die 4 maanden is geen excuus :wink:
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Meegs schreef:Zal ik meedoen, of alleen komen kijken?
Heb al 4 maanden niet meer op de 4x bike gezeten..
Hmm dilemma..
Ik had er 1 1/2 jaar niet meer opgezeten en heb zondag ook nog gereden..ging prima! Trappen hoeft toch niet (nou ja, beetje dan...)
Christiaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1762
Lid geworden op: za 20 december 2003, 18:43
Mijn mountainbike: Intense M6/Yeti DJ/GT Lopes 55/Yeti SuperX
Contacteer:

Zijn er ook straalkachels aanwezig? en wordt de heuvel ook overdekt zaterdag? En kan iemand de wind uitzetten?
pieterenzijntoy
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: di 30 november 2004, 00:17
Mijn mountainbike: gloryhole en een STP
Contacteer:

Christiaan schreef:Zijn er ook straalkachels aanwezig? en wordt de heuvel ook overdekt zaterdag? En kan iemand de wind uitzetten?
Je bent toch niet van suiker?
ga toch fietsen!!!
Joey
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: za 15 april 2006, 00:29

Christiaan schreef:Zijn er ook straalkachels aanwezig? en wordt de heuvel ook overdekt zaterdag? En kan iemand de wind uitzetten?
haha, ja dat wordt spannend - met die wind zal ik sprongetjes langer dan twee meter beter afhaken.
Christiaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1762
Lid geworden op: za 20 december 2003, 18:43
Mijn mountainbike: Intense M6/Yeti DJ/GT Lopes 55/Yeti SuperX
Contacteer:

Joey schreef:
Christiaan schreef:Zijn er ook straalkachels aanwezig? en wordt de heuvel ook overdekt zaterdag? En kan iemand de wind uitzetten?
haha, ja dat wordt spannend - met die wind zal ik sprongetjes langer dan twee meter beter afhaken.
Jouw HT is zo zwaar, verder dan 2m komt ie niet :-q
Joey
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: za 15 april 2006, 00:29

psst, dat vind m'n gietkannetje vast niet leuk om te horen - hij is te koop (na dit weekend), hehe
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Superveel zin in. Zulk slecht weer wordt het volgens mij niet eens.
Aegis X.O
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 6 april 2006, 22:18
Mijn mountainbike: Giant Trance 2, Fox Talas RL, SRAM X.O

Hoe was de Fourcross gisteren?

Ik ben uiteindelijk niet komen kijken. Mij net wat te barre weersomstandigheden.
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Was erg leuk. Vond het rijden in het donker ook erg geslaagd.
Alleen jammer dat het zo heeft geregend de dag zelf, zodat de baan op sommige plekken spekglad was.
Plaats reactie