Trailer Thread

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
JP.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 231
Lid geworden op: do 18 december 2008, 21:26
Mijn mountainbike: Specialized P1 '08 - Kona Cowan DS

Wicked DJ schreef:
timmos schreef:via firefox kan je het filmpje er zo afhalen.
:D
Ik heb echt wat gemist op dat gebied... Nog immer geen idee.
Niet dat ik persé de NWD10 wil hebben (ben een beetje NWD moe...), maar voor andere filmpjes zijn tips welkom ;)
NWD moe of niet! Nu is ie toch dood, dus kijke! ( snap je die laatste zin ook :wink: )
De film is echt mind blowing, super dikke tricks and huge gaps!

Zoveel beter als NWD 9.

Watch it!
Kona Grassroots
bobby
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: zo 20 april 2008, 21:44
Mijn mountainbike: YT- TuEs FR - Giant Trance - Commencal Maxmax
Contacteer:

Wicked DJ schreef:Hoe je 'm kunt downloaden van Vimeo is me niet bekend (echt niet), maar je kunt 'm wel direct kijken op deze Vimeo link
Heel simpel, men maakt een account (wijst zich van zelf als je op "join vimeo" klikt). Men scrollt naar onder, dan zie je onder statistics een grijs balkje met download erin. Daaronder staat een vierkantje met AVI erin. Daar op klikken, dan krijg je message, "openen of opslaan". Kies opslaan, selecteer waar je hem wilt opslaan (daar krijg je ook automatisch message van), en hij word gedownload :-q .
acer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: do 8 september 2005, 20:10
Mijn mountainbike: Banshee Spitfire

Als je NWD10 hebt gekeken, over die trail van Invermere, BC heb ik 4 maanden geleden nog geblazen :)
super om dat weer te zien!
you ain't much, if you ain't Dutch
The Funk Soul Brother
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 21 februari 2006, 22:04
Mijn mountainbike: Gravel
Contacteer:

Helemaal rechts onder statistics staat het download knopje, en voor zover ik weet heb je er geen vimeo-account voor nodig
The XeroX
Moderator
Moderator
Berichten: 3391
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 18:46
Mijn mountainbike: bunnyhopt 1 meter!
Contacteer:

En toen was het filmpje foetsie... :x
Gary Fisher Big Sur - K2 Razorback team - Planet X Zebdi - NS Suburban :D

Gary Fisher gestolen!
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

Ik heb hem ook al, gedownload via torrent op internet :-q Wel slechte kwaliteit (net iets beter als op vimeo)
RTG
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 22 september 2007, 02:35
Mijn mountainbike: Specialized Demo 7
Contacteer:

Als je goed genoeg zoekt is er ook wel wat beters te vinden dan vimeo/youtube ed, maar als je niet moeilijk wilt doen dan koop je hem natuurlijk gewoon. ;)
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

RTG schreef:maar als je niet moeilijk wilt doen dan koop je hem natuurlijk gewoon. ;)
Sowieso een ding als de film goed is, maar er zijn er helaas niet zoveel die de moeite van het kijken waard blijven.
Heb nog steeds hooggespannen verwachtingen van MADE.

Voor mij hoeft het niet allemaal dikke actie te zijn wat de klok slaat. Als je doorlopend dikke tricks ziet ga je er aan wennen en is het 'oh en aah' gehalte er een beetje van af.
Het kan aan de leeftijd liggen, maar geef mij maar een film met een bepaalde 'feel good'.
The Collective is daar erg goed in gebleken.

Voor degenen die het volgen: Stund seizoen 2 staat op Pinkbike.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
RTG
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 22 september 2007, 02:35
Mijn mountainbike: Specialized Demo 7
Contacteer:

Yup, NWD10 was wederom zeer tegenvallend en is imo het kijken/kopen ook niet waard. Bijna alleen maar dirtjump/slopestyle...misschien leuk als dat je ding is, maar van de echte NWD-feel kon ik niks meer bespeuren. Het gebruik van de muziek was soms gewoon echt slecht en het enige leuke om te zien was het boot-idee, maar toen was de fun er al ver uit voor mij.

Behoorlijk slecht einde, van wat startte als een zeer vermakelijke serie.
Koets
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 02:12
Mijn mountainbike: Merida one forty 800, Canyon Grizll

Mee eens NWD10 viel idd tegen vond alleen het stukje van Kirt Voreis tof gedaan zonder muziek en een knap stukje fietsen :)
The future belongs to the few of us still willing to get our hands dirty.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Koets schreef:Mee eens NWD10 viel idd tegen vond alleen het stukje van Kirt Voreis tof gedaan zonder muziek en een knap stukje fietsen :)
Ja, dat was een van de weinige positieve uitzonderingen in de hele film.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

Gistere avond toch is eventjes heel nwd 10 gezien, op de dirt stukken na daar lekker voorbij geskipt. Zaten af en toe best mooie stukjes, maar niks bijzonders.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Je had NWD2 moeten kijken, had je nog wat bij kunnen leren over Lefties... (met ACC en CG)
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
JP.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 231
Lid geworden op: do 18 december 2008, 21:26
Mijn mountainbike: Specialized P1 '08 - Kona Cowan DS

D.run schreef:Gistere avond toch is eventjes heel nwd 10 gezien, op de dirt stukken na daar lekker voorbij geskipt. Zaten af en toe best mooie stukjes, maar niks bijzonders.
Haha, meneer denkt verstand te hebben van rijden. In deze film was de progressie van de rijders echt wel stukke hoger!
Ookal zat de film technisch af en toe niet helemaal goed in elkaar. Zijn de rijders echt wel enorm gegroeit.
En naar mijn mening, is dat ook zeker een belangrijk ding om naar te kijken!


Kijk naar Darren 'Bearclaw' Barrencloth, kan eindelijk backflips, 360 drops met een dh-bak en is zoveel technischer.
Cam mccaul, double backflips, frontflips... superman-frontflips!
En dan Gregg wats niet te vergeten met zn helicopters. Zo kan ik nog wel even door gaan, maar het trick en 'flying on fucking big gaps' is behoorlijk om hoog gegaan.

Dit was toch het laatste deel, dus niks meer om over te zeuren!
Kona Grassroots
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Heren, zullen we weer terug gaan naar het posten van 'Trailers' van bike movies?

Start anders even een aparte discussie op over het wel en wee van NWD 10, want het dreigt hier een beetje uit de hand te lopen...
Bedankt voor de medewerking alvast.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Plaats reactie