Drop-off place Hellendoorn

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

Scrammy schreef:
bikeruben schreef: zandkuil hellendoorn, echt veel

kom jij uit de omgeving hellendoorn/nijverdal?
Ik kom uit Rijssen (sinds 2 jaar) maar weet nog niet echt de juiste spots te vinden voor wat dirt/lichte freeride, alleen de zandkuil in Hellendoorn ken ik.
Als je het leuk vind, ga maar een keer met mij(ons) mee, ik ken inmiddels denkik wel alles vanaf holten naar de elerberg!

Ruben
Scrammy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 1 augustus 2005, 12:25
Mijn mountainbike: Merida Mission Comp

bikeruben schreef:
Scrammy schreef: Ik kom uit Rijssen (sinds 2 jaar) maar weet nog niet echt de juiste spots te vinden voor wat dirt/lichte freeride, alleen de zandkuil in Hellendoorn ken ik.
Als je het leuk vind, ga maar een keer met mij(ons) mee, ik ken inmiddels denkik wel alles vanaf holten naar de elerberg!

Ruben

De normale XC-route ken ik wel vanaf de Holterberg deze rij ik weleens met mijn Merida, ik ben nu echt op zoek naar de mooie plekken voor mijn P3, op deze kan ik geen lange afstanden fietsen.
Ik ga morgen eerst eens even kijken wat de fiets en ik een beetje kunnen bij de crossbaan ik zal er morgen dan om een uur of 1 zijn, tenzij de regen met bakken uit de hemel komt vallen, maar je aanbod sla ik zeker niet af om een keer jou/jullie mee te gaan.
wat nou harder!!!
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

als het lukt kom ik ook even tegen 1 uur langs de crossbaan
Scrammy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 1 augustus 2005, 12:25
Mijn mountainbike: Merida Mission Comp

bikeruben schreef:als het lukt kom ik ook even tegen 1 uur langs de crossbaan
Misschien tot morgen, je kan me herkennen aan een witte Specialized P3
wat nou harder!!!
Scrammy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 1 augustus 2005, 12:25
Mijn mountainbike: Merida Mission Comp

Er is iets tussen gekomen, maar ik zal er dan om ca 14.00-14.30 uur zijn
wat nou harder!!!
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

kzal dan even langskomen :-q
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

Het is wel erg mul nu he :-{ ...

ik begin me hier te vervelen... :((
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7384
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

bikeruben schreef:Het is wel erg mul nu he :-{ ...
Wat is erg mul? Die kuil bij het avonturenpark? Lijkt me meer de moeite waard om te vermelden wanneer die niet mul is (ik weet althans niet beter).
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

cheeta schreef:
bikeruben schreef:Het is wel erg mul nu he :-{ ...
Wat is erg mul? Die kuil bij het avonturenpark? Lijkt me meer de moeite waard om te vermelden wanneer die niet mul is (ik weet althans niet beter).
hehe, ja, nou, straks, als het weer onder nul is, dan wordt het wat harder :tong
Scrammy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 1 augustus 2005, 12:25
Mijn mountainbike: Merida Mission Comp

Zo vanmiddag hebben Bikeruben en Hans (als ik me niet vergis) mij nog een paar mooie spots laten zien, bij de kuil was het idd erg mul en mijn onervarenheid hield me ervan om een drop te maken.
Het crossbaante is op zich wel leuk, maar doodvermoeiend en ben je vrij snel op uitgekeken.
wat nou harder!!!
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

Scrammy schreef:Zo vanmiddag hebben Bikeruben en Hans (als ik me niet vergis) mij nog een paar mooie spots laten zien, bij de kuil was het idd erg mul en mijn onervarenheid hield me ervan om een drop te maken.
Het crossbaante is op zich wel leuk, maar doodvermoeiend en ben je vrij snel op uitgekeken.
twas henk, op het forum, racing-henk
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Helaas nog geen tijd gehad om ook daar eens weer te rijden(en te graven), gaan jullie trouwens nog een keer richting Winterberg?
:bier:
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

robin schreef:Helaas nog geen tijd gehad om ook daar eens weer te rijden(en te graven), gaan jullie trouwens nog een keer richting Winterberg?
He, ik wou idd binnenkort nog wel een keer naar winterberg gaan!

en als je wil graven, we zijn met een northshore bezig, die is onvindbaar, als je wil helpen ( graven van de landing, de drop wordt ong 3 meter diep), graag, pb maar ff dan!

Ruben
Scrammy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 1 augustus 2005, 12:25
Mijn mountainbike: Merida Mission Comp

Als jullie een keer naar Winterberg gaan laat het maar weten, ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het daar is, maar om daar alleen naar toe te gaan is ook niet wat.
En als julie nog 2 handen voor de Northshore kunnen gebruiken laat het me maar weten.
wat nou harder!!!
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

Scrammy schreef:Als jullie een keer naar Winterberg gaan laat het maar weten, ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het daar is, maar om daar alleen naar toe te gaan is ook niet wat.
En als julie nog 2 handen voor de Northshore kunnen gebruiken laat het me maar weten.
datumpje prikken? dat we met zn 3en gaan spitten en de shore aftimmeren( 5 van de 8 palen staan er al). oja, de aanloop is er ook al, door een stuk bos waar je eerst moest kruipen :D

Ruben

edit:, al het hout ligt er ook al op maat gezaagd, 50 plankjes van ong 2 x 30 x 60 cm en lange balken....
Gesloten