Anneke Beerten @ Bikepark Groningen op TV!!!

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Arnetteman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 21 februari 2005, 20:30
Mijn mountainbike: Specialized Enduro Expert 2015 Carbon 29"

Ruud schreef:
Rinse schreef:Het was een reportage van ong. 3min. Dat is voor een programma als 4inhetland al erg lang.
Komkommertijd heet dat in de volksmond.
Boeiend, aandacht = aandacht en dan maakt het mij totaal niet uit wanneer dat is.

En als je dit komkommertijdprogrammavulling noemt dan is het bij RTL 4 en SBS 6 (Hart van NL) altijd komkommertijd....toch?
Floris Schurer Fotografie - http://www.florisschurer.nl" target="_blank
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Arnetteman schreef:En als je dit komkommertijdprogrammavulling noemt dan is het bij RTL 4 en SBS 6 (Hart van NL) altijd komkommertijd....toch?
Als ik een prijs had voor je eigen standpunt torpederen had ik je 'm gegeven. Hoe leuk de aandacht ook moge zijn voor 'ons' of haar, denk je nou echt dat de gemiddelde Hart-v-NL/4-in-t-land-kijker na 2 minuten nog weet wat ze ervoor hebben gekeken? Weet jij wat voor een item ervoor of erna kwam? Juist, zo goed blijft 't hangen als je er niet al een connectie mee had.

Aandacht is aandacht zeg je? Wat denk je waarom ze de uitspraak '15 seconds of fame' al een tijd geleden om hebben gezet naar '1 minute of fame'? Zo bijzonder is het om met je kop op TV te komen tegenwoordig ^^
edwin
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00

Was die uitspraak niet "15 minutes of fame"?

Maar je hebt er wel een punt mee...
Tampie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: za 2 december 2006, 19:30

Baat het niet dan schaadt het niet. Tock leuk dat er steeds meer media geïnteresseerd raken in Anneke. Maar wil je je geheugen nog even opfrissen dan kun je via deze link (nogmaals) kijken naar onze mountainbike topper zoals ze genoemd wordt door RTL4. (linksboven klikken op "4 in het land" en dan staat de video onder Lifestyle)
Ik kan de directe link niet in dit forum geven aangezien dat niet werkt. Je kunt wel naar www.annekebeerten.com en daar op de link klikken. Scheelt wat extra geklik en reclame.
Aegis X.O
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 6 april 2006, 22:18
Mijn mountainbike: Giant Trance 2, Fox Talas RL, SRAM X.O

^^ Bedankt Tampie! Ik had het nog niet gezien, maar bij deze dus wel.
Christiaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1762
Lid geworden op: za 20 december 2003, 18:43
Mijn mountainbike: Intense M6/Yeti DJ/GT Lopes 55/Yeti SuperX
Contacteer:

Yeah right, Anneke veel te vinden in Groningen, geloof er niets van
Plaats reactie