Advies: knie/scheen Protectie voor DH

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Gebruikersavatar
dizzasta
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 16:00
Mijn mountainbike: Wind Steel Klunker 29x3.0 | Cotic Flare Max! | Surly Straggler

maaf schreef:Best of both worlds. Het blijft een compromis, maar heel vervelend zit het ook weer niet:
Afbeelding

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb nog wel een oud paar liggen, als je het wilt proberen
Tenks voor het aanbod Maaf, hoewel ik dit dus wel weer heel profi eruit vind zien en mijzelf afvraag of dat niet too much is zou ik het wel een keer willen checken. Zit in Noord Holland en ben 200 cm :winkie:
If you wanna ride....
jaspero
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 29 augustus 2006, 21:49
Mijn mountainbike: Cdale CaadX, Ultimate CFSL 8 Aero
Contacteer:

Dubbele uitgaven als je later toch besluit om een combi zoals Maaf laat zien. Zulk combinaties zijn er ook waarbij het plastic wat meer verwerkt is.
Biking skills or Hospital bills
Sheepflo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 18:19

Om weer even dit topic up te daten XD Heb ik een vraag. Prefereren die mensen die destijds de raceface FR aanraden deze boven IXS en 661??
memento-mori
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: do 7 januari 2010, 00:36
Mijn mountainbike: Liteville 601

Ik gebruik POC protectie en moet zeggen, so far zit mij dit het beste.

TLD heb ik geen ervaring mee behalve dan met een roost guard shirt, welke overigens goed bevalt.
Plaats reactie