hulp voor bouwen park(je)....(gelderland)(foto's)

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
essential
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: do 4 januari 2007, 20:02
Mijn mountainbike: Kona Scrap 2007

Hey, ik ben samen met een vriend bezig om (illigaal) in het bos een park(je) te bouwen, nu hebben we al een schans, een een klein stuk ns...

het ziet er als volgt uit: een soort pool, een lange halfpipe schuin naar beneden en dat 2 x naast mekaar.... alleeen ligt dat helemaal vol met blad.

We gaan er nu iedere week heen om te bouwen enzo maar met 3 /4 mensen schiet dat niet echt op... dus hoop ik dat er mensen mee willen helpen......ik zal binnekort even wat foto's maken

(ik woon in ellecom (gelderland) en het is nog geen 300 meter bij mij vandaan)
Laatst gewijzigd door essential op zo 4 februari 2007, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
ott
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma 22 augustus 2005, 17:36
Mijn mountainbike: Ss= kona humu""" 26+ kluncker orgineel, gravelrace= kona jake fluor
Contacteer:

essential schreef:Hey, ik ben samen met een vriend bezig om (illigaal) in het bos een park(je) te bouwen, nu hebben we al een schans, een een klein stuk ns...

het ziet er als volgt uit: een soort pool, een lange halfpipe schuin naar beneden en dat 2 x naast mekaar.... alleeen ligt dat helemaal vol met blad.

We gaan er nu iedere week heen om te bouwen enzo maar met 3 /4 mensen schiet dat niet echt op... dus hoop ik dat er mensen mee willen helpen......ik zal binnekort even wat foto's maken

(ik woon in ellecom (gelderland) en het is nog geen 300 meter bij mij vandaan)
Alles boven het spoor is een prooi voor Ko :(
A.K.A. Kale gek met gat in het oor
http://www.singlespeed.nl/forum/" target="_blank
http://www.bikepacking.net" target="_blank
essential
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: do 4 januari 2007, 20:02
Mijn mountainbike: Kona Scrap 2007

ja, we kunnen als we eenmaal veel gemaakt hebben vragen aan de gemeente of het mag blijven?
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

denk dat je het dan beter eerst kunt vragen. Kweek je wat meer goodwill mee....
Don't believe the hype!
Le Mark
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1795
Lid geworden op: do 6 oktober 2005, 20:20
Mijn mountainbike: Mountainbike? Wat is een mountainbike?
Contacteer:

Juist, nu halen ze het waarschijnlijk eerst weg, en dan krijg je ook geen toestemming meer
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
Chris Dirt
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 12:01
Mijn mountainbike: Rose-Enduro/Freeride ''uncle jimbo'' met rockshox lyrik, avid elixir, fox float rp23

hey essential ik kom zker binnenkort die kant op om te kijken :wink: ben erg benieuwd en idd mischien wel ffhandig om eerst te informeren bij de gemeente,anders is alles voor niks geweest, zou jammer zijn. mzzls oohwja en gisteren in de cuule in hattem, ging het weer heftig aan toe ondanks het pisweer,was het toch kickuh!! :-q
essential
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: do 4 januari 2007, 20:02
Mijn mountainbike: Kona Scrap 2007

haha, ik zal binnekort wel ff na de gemeente gaan.... en hier ff foto's posten
Bikertje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: ma 25 april 2005, 19:44
Mijn mountainbike: Mountainbike?

misschien is het een leuk idee om het helemaal uit te gaan werken op papier etc. en hoeveel kuub grond je nodig zult hebben ongeveer, en met het uitgewerkte plan naar de gemeente stappen. Makkelijker voor je zelf om een leuke/profie baan aan te leggen, en dan ziet de gemeente wel dat jullie er wel wat voor over hebben en het wel graag willen hebben?

misschien een idee dus om er wat meer moeite in te steken om de gemeente te overhalen :-q
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Keep dreamin' boys...

Ik zou niet naar de gemeente gaan. En wel om het volgende:
A) Is het wel grond van de gemeente?
B) Geen slapende honden wakker maken. Men is meestal niet zo blij met dit soort praktijken. Aangezien de eigenaar van de grond (vaak) aansprakelijk is in het geval van een ongeluk.
C) Men ziet alweer allemaal doem scenario's die zich voor kunnen doen: Zwerfvuil, Overlast, Hangjeugd etc etc.

Mijn advies: Ga gewoon lekker graven, houd het een beetje stil (niet in de zin van lawaai, maar in de zin dat je er straks niet met 30 man aan het rijden bent) en heb er plezier van zolang het er blijft liggen.
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Gebruikersavatar
kokopelli
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4628
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 00:14
Mijn mountainbike: yeti
Contacteer:

Da bitch is right :-q
Chris Dirt
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 12:01
Mijn mountainbike: Rose-Enduro/Freeride ''uncle jimbo'' met rockshox lyrik, avid elixir, fox float rp23

idd heb plezier houd het binnen de beperkingen :wink: dn komt dat goed :-q en die kut gemeente moet oprotten want er duiken steeds meer illegale bikespots op,ze moeten niet zo moeilijk doen altijd het zelfde,we hebben genoeg bos hier in nederland.in de achterhoek gaat het ook niet zo vlot!echt van de zotte!! :tong
Le Mark
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1795
Lid geworden op: do 6 oktober 2005, 20:20
Mijn mountainbike: Mountainbike? Wat is een mountainbike?
Contacteer:

He! het is geen Dirty-Pages.net hier! Hier praten we netjes en beschaafd :)
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
essential
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: do 4 januari 2007, 20:02
Mijn mountainbike: Kona Scrap 2007

ja dat ben ik ook van plan, gewoon doorbouwen, maar niemand komt helpen?:P
Chris Dirt
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 12:01
Mijn mountainbike: Rose-Enduro/Freeride ''uncle jimbo'' met rockshox lyrik, avid elixir, fox float rp23

lekker dirty!! :tong
larzveenz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: ma 7 augustus 2006, 18:04
Mijn mountainbike: Specialized Enduro Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Limited Edition fixed.

Als je elke zaterdag een uur of 4 eraan werkt heb je na een maandje of 2 een behoorlijk stukje (30-40m NS, een stuk of 8 doubles, misschien een wallride) plezier liggen (ik bouw een beetje behoorlijke double in ong. 1,5 uur :tong ). Ben je met een paar man dan doe je het in enkele weken.

Tip: Kijk of er in de buurt een bosje is met dennebomen (vind ik het fijnst). Met de storm van laatst is er heel wat omgevallen en als je het er ff met de eigenaar over hebt mag je waarschijnlijk zo wat meenemen. Dan nog ff via marktplaats wat pallets regelen en off you go! :-q
http://larsveenstra.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition
Plaats reactie