Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ach, zolang we zelf ook lol hebben :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Vet. Betere fietsen nu VS toen.. Hij moet het toch zelf doen. Respect!
Greenhill is leuk. Die drop van de foto had ik niet verwacht, reed er ongezien wat langzamer vanaf dan gepland,dat gapje er in was wel opletten.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Die lijkt me niet leuk om te langzaam te doen :o
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Nog een paar foto's van mijn bezoek aan bikepark Olpe een dikke maand geleden:

Gapjump van 4m onderaan de downhill
Afbeelding

Drop vanaf de brug:
Afbeelding

Roadgap bij de Rasenrennen (2.20m hoog en ca 4m ver):
Afbeelding
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

ThaSingleTrackMastah schreef: za 19 november 2022, 19:19 Die lijkt me niet leuk om te langzaam te doen :o
Hopje en wat veerweg misbruiken bij de landing was noodzakelijk, ging net. Kwamen mensen van de lijn die daar er bij komt en wilde wat ruimte hebben.
Noch ein Mal gut gegangen :tong

Olpe ziet er goed uit, leuke roadgap!
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Toch knap werk hoor, ik blijf gaps (over roadgaps niet te spreken) maar eng vinden. Laatst ook in Willingen, roadgap bij de DH lijn krijg ik zweet in de naat van.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

De rode en zwarte tracks in Green Hill zijn best een dingetje :winkie:

https://youtu.be/ILgk7y1y_ek
Gebruikersavatar
Mark_EL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: do 9 september 2021, 07:51
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8 / Canyon Torque AL

MVMVML schreef: vr 25 november 2022, 17:08 De rode en zwarte tracks in Green Hill zijn best een dingetje :winkie:

https://youtu.be/ILgk7y1y_ek
Tof te zien :-q Ik heb tijdens mijn bezoek aan De Green Hill de Time Shift en Juxebox niet gereden (en ook de zwarte trail niet), ben was wat huiverig voor de gap jumps, maar zie nu dat de rode gap jumps eventueel ook nog wel te doen zijn. Die trails ga ik de volgende keer dus ook meepakken. Nu al zin in :-D
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

MVMVML schreef: vr 25 november 2022, 17:08 De rode en zwarte tracks in Green Hill zijn best een dingetje :winkie:

https://youtu.be/ILgk7y1y_ek
Wel lekker weer, wij hebben hier tot nu alleen in wat natte/gladde omstandigheden mogen rijden. Blijft een erg mooi park met mooie variatie aan trails ...... lijkt erop dat ze nu dicht zijn.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Er komen popup rides. Misschien nog 1 meepakken in de kerstvakantie (als er dan een por is tenminste)
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

MVMVML schreef: vr 25 november 2022, 17:08 De rode en zwarte tracks in Green Hill zijn best een dingetje :winkie:

https://youtu.be/ILgk7y1y_ek
Wederom leuke beelden, maar waarom staan jullie toch altijd 6 man breed (onderaan/op) de trails de doorgang te blokkeren?
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Dutch schreef: wo 30 november 2022, 21:34
Wederom leuke beelden, maar waarom staan jullie toch altijd 6 man breed (onderaan/op) de trails de doorgang te blokkeren?
Dat kom je echt overal tegen :roll: en tot nu heb ik nog niet kunnen ontdekken waarom :~
Een ander die na jou komt heeft toch ook de ruimte nodig....om te rijden of om door de lucht te vliegen en op z'n of haar plaat te gaan :-{ Daar is toch ruimte voor nodig :-?

Ooit met een Let's Ride in het RvN sta ik stil....niet in de rij richting.....3 meter van de route/doorgang af.... gewoon rechtdoor weliswaar off camber .....en je raadt het al :roll: ik weet echt niet hoe en bijna niet te geloven.....viel er één op m'n voorwiel :o :roll: :-{
Sindsdien nog meer afstand en keer mijn rug ook niet toe :roll: :-q
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 2 december 2022, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Tsja, de laatste keer dat wij op Greenhill met 3 Waalse 14/15 jarige Freeridertjes mee reden viel het mij ook op dat die jochies (die overigens extreem goed konden fietsen) werkelijk op de meest random plekken stil gingen staan zonder zich ook maar enige zorgen te maken of zich ook maar iets aan te trekken van de opmerkingen die zij daarover kregen. Totaal nonchalante "laissez Faire" houding. Ook mijn "suggestie" om dat niet meer te doen kon rekenen op een vragende blik en een nonchalant schouder ophalen, ze maakten zich er totaal niet druk om ...... eigenlijk ook wel verfrissend om te zien :winkie: :winkie: ....... hoewel ik mijn kinderen het anders aan leer.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

yo-eddy schreef: vr 2 december 2022, 11:55 Tsja, de laatste keer dat wij op Greenhill met 3 Waalse 14/15 jarige Freeridertjes mee reden viel het mij ook op dat die jochies (die overigens extreem goed konden fietsen) werkelijk op de meest random plekken stil gingen staan zonder zich ook maar enige zorgen te maken of zich ook maar iets aan te trekken van de opmerkingen die zij daarover kregen. Totaal nonchalante "laissez Faire" houding. Ook mijn "suggestie" om dat niet meer te doen kon rekenen op een vragende blik en een nonchalant schouder ophalen, ze maakten zich er totaal niet druk om ...... eigenlijk ook wel verfrissend om te zien :winkie: :winkie: ....... hoewel ik mijn kinderen het anders aan leer.
Mooi, kunnen we de freeriders scharen onder de groepen die ons negatief in het nieuws brengen, net als BWRs, gravelrijders etc :bier:
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

drpaul schreef: vr 2 december 2022, 15:26
yo-eddy schreef: vr 2 december 2022, 11:55 Tsja, de laatste keer dat wij op Greenhill met 3 Waalse 14/15 jarige Freeridertjes mee reden viel het mij ook op dat die jochies (die overigens extreem goed konden fietsen) werkelijk op de meest random plekken stil gingen staan zonder zich ook maar enige zorgen te maken of zich ook maar iets aan te trekken van de opmerkingen die zij daarover kregen. Totaal nonchalante "laissez Faire" houding. Ook mijn "suggestie" om dat niet meer te doen kon rekenen op een vragende blik en een nonchalant schouder ophalen, ze maakten zich er totaal niet druk om ...... eigenlijk ook wel verfrissend om te zien :winkie: :winkie: ....... hoewel ik mijn kinderen het anders aan leer.
Mooi, kunnen we de freeriders scharen onder de groepen die ons negatief in het nieuws brengen, net als BWRs, gravelrijders etc :bier:
Nop, die Freeriders storen nooit wandelaars, ze laten jou (en andere mede bikers) slechts ervaren hoe irritant mountainbikers soms zijn :winkie: :winkie: :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie