Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Walk-a-Lot
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 september 2020, 11:09

MVMVML schreef: wo 7 december 2022, 23:39 Oh bijna gelijk naar rechts als je van Pleney naar Les Gets rijd? Ipv dat eerste stuk over die fireroad?
Nee, dit is als je van Les Gets naar Morzine rijdt. Het vaak modderige en bochtige stuk van de verbindingstrail voor Le Grand Pre sla je dan over.
MarkMeisner schreef: wo 7 december 2022, 21:25 Hoe heb jij jouw GoPro gemonteerd zitten? Gewoon met een chesty? Ziet er retestabiel uit. Zo steady krijg ik de beelden niet met zulke wortels :roll:

Je rijdt met een hardtail toch? Ziet er op beeld al steil uit, in het echt dus nog steiler :o
Hij zit op mijn hardshell bodyprotector geplakt. Ik heb geen ervaring met een chesty, maar ik zou zeggen dat het ongeveer hetzelfde resultaat zou moeten geven. Ik heb de stabilisatiestand van mijn Hero10 op de middelste staan, de hoogste gaat voor mijn gevoel een beetje ten koste van de trailbeleving :tong

Dit is inderdaad mijn hardtail, een vrij basic afgemonteerde singlespeed Moxie in een 'te kleine' maat. Echter heb ik op deze fiets regelmatig meer fun dan op mijn grote fully : Suprised :
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1416
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Helder! Zo'n hardshell zit natuurlijk strakker tegen je lichaam en dan gaat de GoPro niet wiebelen. Bij mij blijft mijn bovenlichaam wel redelijk stil, maar gaat de chesty (hoe strak ik hem ook zet) op en neer wiebelen en dat trekt de GoPro niet.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Singlespeed Moxie, vandaar Walk a Lot :-q

(Al zul je wel tot de Moxie groep behoren die mij er zelfs zonder versnellingen uit klimt, zijn er hier meer van op forum)
Gebruikersavatar
coming
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: vr 14 januari 2011, 18:07
Mijn mountainbike: Canyon Stoic

Een korte clip en een foto’tje van Mook in koude/winterse sferen afgelopen zondag

https://youtube.com/shorts/aEjLQa32nQU?feature=share

Afbeelding
Ride it out.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4799
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Wát - een - foto! :-q
Gebruikersavatar
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 7 september 2022, 08:39
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

coming schreef: ma 12 december 2022, 19:57 Een korte clip en een foto’tje van Mook in koude/winterse sferen afgelopen zondag
Heel dik 8)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

coming schreef: ma 12 december 2022, 19:57 Een korte clip en een foto’tje van Mook in koude/winterse sferen afgelopen zondag

https://youtube.com/shorts/aEjLQa32nQU?feature=share

Afbeelding
:-q mooie beelden!

Hidde had laatste keer eindelijk deze jump ook, waarna de rest eigenlijk vanzelf ging. Vooral jouw tip om gewoon te kijken waar hij heen moest en de jump bijna af te snijden hielp perfect, thx!
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 906
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

yo-eddy schreef: vr 3 februari 2023, 12:52
coming schreef: ma 12 december 2022, 19:57 Een korte clip en een foto’tje van Mook in koude/winterse sferen afgelopen zondag

https://youtube.com/shorts/aEjLQa32nQU?feature=share

Afbeelding
:-q mooie beelden!

Hidde had laatste keer eindelijk deze jump ook, waarna de rest eigenlijk vanzelf ging. Vooral jouw tip om gewoon te kijken waar hij heen moest en de jump bijna af te snijden hielp perfect, thx!
Jeetje wat groeit hij toch hard :o
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Sabai schreef: vr 3 februari 2023, 13:04 Jeetje wat groeit hij toch hard :o
:lol: :lol: :lol:

De Foto hoort nog bij de quote van Coming :winkie: ........


Ter referentie

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
coming
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: vr 14 januari 2011, 18:07
Mijn mountainbike: Canyon Stoic

yo-eddy schreef: vr 3 februari 2023, 12:52

:-q mooie beelden!

Hidde had laatste keer eindelijk deze jump ook, waarna de rest eigenlijk vanzelf ging. Vooral jouw tip om gewoon te kijken waar hij heen moest en de jump bijna af te snijden hielp perfect, thx!
Thanks , and no thanks :-D

Zag er soepeltjes uit toen Hidde de lijn aan elkaar kreeg gelijmd, was mooi om die 2 kleine energieke/fanatieke mannen bezig te zien! Was weer een mooie dag Mook.

De BMX les nog op tijd kunnen redden? :lol:
Ride it out.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

coming schreef: za 4 februari 2023, 00:41 De BMX les nog op tijd kunnen redden? :lol:
Ja, wonderwel gelukt, hij nam de goede vibe van Mook mee naar de BMX baan van Wijchen :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

coming schreef: za 4 februari 2023, 00:41
yo-eddy schreef: vr 3 februari 2023, 12:52

:-q mooie beelden!

Hidde had laatste keer eindelijk deze jump ook, waarna de rest eigenlijk vanzelf ging. Vooral jouw tip om gewoon te kijken waar hij heen moest en de jump bijna af te snijden hielp perfect, thx!
Thanks , and no thanks :-D

Zag er soepeltjes uit toen Hidde de lijn aan elkaar kreeg gelijmd, was mooi om die 2 kleine energieke/fanatieke mannen bezig te zien! Was weer een mooie dag Mook.

De BMX les nog op tijd kunnen redden? :lol:
Ah, was jij dat? (Ik was die ouwe die nog moest wennen aan zijn nieuwe RAAW ;-) ).
Jip kwam helemaal hyper de pieper thuis. Die wil elke week wel :-q
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Bartlett-Wash.
Afgelopen September In Moab, kort filmpje, maar geeft wel mooi het terrein weer (versteende duinen) was echt bizar om te rijden.
Dit is een soort open playground, in tegen stelling van de rest daar waar je op de paden verwacht te blijven, mag je dit hele gebied gebruiken om te doen en laten wat je wilt.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

graduzzi schreef: za 4 februari 2023, 13:35 Bartlett-Wash.
Afgelopen September In Moab, kort filmpje, maar geeft wel mooi het terrein weer (versteende duinen) was echt bizar om te rijden.
Dit is een soort open playground, in tegen stelling van de rest daar waar je op de paden verwacht te blijven, mag je dit hele gebied gebruiken om te doen en laten wat je wilt.
https://youtu.be/Q5kf0PaAY1M
Ja, blijft prachtig gebied, ongelimiteerd veel grip (voor iets dat ze Slick Rock noemen :winkie: ) wat het fietsen een andere dimensie geeft :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
coming
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: vr 14 januari 2011, 18:07
Mijn mountainbike: Canyon Stoic

38x10 schreef: za 4 februari 2023, 11:06 Ah, was jij dat? (Ik was die ouwe die nog moest wennen aan zijn nieuwe RAAW ;-) ).
Jip kwam helemaal hyper de pieper thuis. Die wil elke week wel :-q
Nice to meet you :-q En heerlijke fiets die RAAW! Hoop dat je er inmiddels wat aan gewend bent :D
Ride it out.
Plaats reactie