cheeta schreef: ↑ma 25 mei 2020, 19:16
De video of de run om in een keer te doen..?
Op 0:32s....
Waarom recht naar beneden en links langs de boom waardoor je onderaan het stenen deel eigenlijk een relatief krappe bocht moet maken met weinig snelheid, als je daarvoor al zoveel snelheid eruit hebt gehaald dat je makkelijk de lijn kan kiezen en rechts langs de boom kan gaan waarmee je veel meer snelheid kan meenemen naar het stuk dat je niet laat zien maar waar je met die lijn eigenlijk altijd volledig links zit met problemen om echt snelheid te houden...
Jullie rijden elkaar wel behoorlijk in de weg... .
Elkaar inhalen
En je kunt nog heel wat spelen met de afstelling van de vering. Die hobbels in het begin zou een Boxxer toch wel aardig glad moeten kunnen strijken!
Ja goed idee. Ik zag ook een serienummer op die vork dus dacht: mooi, eindelijk kan ik die Rockshocks website/app gebruiken voor afstellen. Werkt het weer niet, kan alleen handleidingen en reservespullen selecteren, maar de tuning functie werkt niet. En op model selecteren, die staat er weer niet in
An sich is te veel stuiteren te snelle rebound toch?
cheeta schreef: ↑ma 25 mei 2020, 19:16
De video of de run om in een keer te doen..?
Op 0:32s....
Waarom recht naar beneden en links langs de boom waardoor je onderaan het stenen deel eigenlijk een relatief krappe bocht moet maken met weinig snelheid, als je daarvoor al zoveel snelheid eruit hebt gehaald dat je makkelijk de lijn kan kiezen en rechts langs de boom kan gaan waarmee je veel meer snelheid kan meenemen naar het stuk dat je niet laat zien maar waar je met die lijn eigenlijk altijd volledig links zit met problemen om echt snelheid te houden...
Sag en progressiviteit afstellen op de parking, rebound gaat grotendeels ook omdat het voornamelijk door de spring rate gedreven wordt.
Dan een geschikte heuvel zoeken met verschillende soorten inputs en gewoon zelf aan de slag gaan voor de fine tuning?
Voor uitleg wat wat is en wat het doet heeft RockShox een prachtige theoretische uitleg op hun site staan.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Geinig ...... maar die rijen bij de lift .... ik zou er niet aan moeten denken
Valt echt mee. Max. 10 minuutjes wachten, de rij gaat echt snel.
Ik ben tot nu gewoon verwend ..... altijd vroeg in het jaar in Livigno, gewoon na je run zo door de lift in ..... heerlijk
Maatje van mij heeft zijn caravan altijd seizoen in Winterberg staan dus hopelijk binnenkort een keer doordeweeks vóór de drukte.
MVMVML schreef: ↑do 28 mei 2020, 09:23
Valt echt mee. Max. 10 minuutjes wachten, de rij gaat echt snel.
Ik ben tot nu gewoon verwend ..... altijd vroeg in het jaar in Livigno, gewoon na je run zo door de lift in ..... heerlijk
Maatje van mij heeft zijn caravan altijd seizoen in Winterberg staan dus hopelijk binnenkort een keer doordeweeks vóór de drukte.
Ik ben benieuwd hoe het morgen is. Het is nog doordeweeks natuurlijk, maar wel het begin vh lange Pinksterweekend....
Ik moet ook zeker naar winterberg toe, gaaf spul! Een 4m gat zou ik me niet zo druk over maken. Maar met hoge snelheid op hoogte over die norhshore heen dat lijkt mij een stuk minder comfortabel
Compilatie van de laatste maand:
1 jaar en 11 maanden op de mtb waarvan de laatste 6,5 maand heel veel (street) trials.
@Mark-V , echt respect voor die stunts van jou. Wat een beheersing. Probeerde hier laatst over een rand bij de jeue de boule baan te rijden, dat viel me al vies tegen.