Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

cheeta schreef: ma 28 juni 2021, 21:14 Hmm, FCC de Vaart shirt?
Correct, wel een paar jaar geleden alweer, helaas geen tijd meer voor door de studie..., zelf dus ook bekend bij de bmx?
Klitse schreef: ma 28 juni 2021, 21:17 Dat je met die techniek die hoge niet durft.... :o Dat zag er prima uit. Die hoge lijkt me voor jou prima te doen. :-q
Die bocht voor die hoge is een beetje tricky om daarna de manual recht in te kunnen zitten, als daarna mn voorwiel te vroeg weg zakt ga je otb. Die middelste is dan iets vergevingsgezinder haha
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Bikermarcel schreef: ma 28 juni 2021, 21:29
cheeta schreef: ma 28 juni 2021, 21:14 Hmm, FCC de Vaart shirt?
Correct, wel een paar jaar geleden alweer, helaas geen tijd meer voor door de studie..., zelf dus ook bekend bij de bmx?
Je profielfoto ligt ook 2 shirts achter 8)
Cheeta is lid geweest van Ommen, ik ben nu lid van De Vaart (en bestuurslid ook trouwens). Dus wel wat BMX-volk hier.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Bikermarcel schreef: ma 28 juni 2021, 21:29
cheeta schreef: ma 28 juni 2021, 21:14 Hmm, FCC de Vaart shirt?
Correct, wel een paar jaar geleden alweer, helaas geen tijd meer voor door de studie..., zelf dus ook bekend bij de bmx?
Klitse schreef: ma 28 juni 2021, 21:17 Dat je met die techniek die hoge niet durft.... :o Dat zag er prima uit. Die hoge lijkt me voor jou prima te doen. :-q
Die bocht voor die hoge is een beetje tricky om daarna de manual recht in te kunnen zitten, als daarna mn voorwiel te vroeg weg zakt ga je otb. Die middelste is dan iets vergevingsgezinder haha
Bij die hoge drop kun je i.m.o ook beter geen manual doen, maar gewoon je fiets voor je uit duwen als je dropt. Dan stelt hij niks voor.
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

drpaul schreef: di 29 juni 2021, 10:45 Je profielfoto ligt ook 2 shirts achter 8)
Cheeta is lid geweest van Ommen, ik ben nu lid van De Vaart (en bestuurslid ook trouwens). Dus wel wat BMX-volk hier.
Grappig! Ik kende je nog niet, de rest van het bestuur wel.
Sabai schreef: di 29 juni 2021, 13:05 Bij die hoge drop kun je i.m.o ook beter geen manual doen, maar gewoon je fiets voor je uit duwen als je dropt. Dan stelt hij niks voor.
Die hoge gewoon springen lukt wel, alleen ik wou vanaf de knik tot de drop zelf ook als manual nemen
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

MVMVML schreef: do 1 juli 2021, 09:57 1e keer de nieuwe Enduro lijn in Willingen

https://www.facebook.com/MTBenvoorMvML/ ... 4466091875 :winkie:
ziet er mooi uit, maar ook erg voorzichtig. Op een video oogt het soms een stuk makkelijker dan het in het echt is, maar dat zou toch wel wat sneller moeten kunnen.
Geen gezeik, mountainbike!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Olieboer schreef: do 1 juli 2021, 13:45
MVMVML schreef: do 1 juli 2021, 09:57 1e keer de nieuwe Enduro lijn in Willingen

https://www.facebook.com/MTBenvoorMvML/ ... 4466091875 :winkie:
ziet er mooi uit, maar ook erg voorzichtig. Op een video oogt het soms een stuk makkelijker dan het in het echt is, maar dat zou toch wel wat sneller moeten kunnen.
Op deze video ziet het er zeker veel makkelijker uit dan het is, is echt flink werken aldaar.
En ach, voor de 1e keer vond ik het nog best rapido gaan op sommige stukken. :winkie:
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Ik zie allemaal qualifiers in dat filmpje!
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

corex schreef: do 1 juli 2021, 19:22 Ik zie allemaal qualifiers in dat filmpje!
Point taken :lol:
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

:lol: :lol: :lol:
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

MVMVML schreef: do 1 juli 2021, 15:53
Olieboer schreef: do 1 juli 2021, 13:45

ziet er mooi uit, maar ook erg voorzichtig. Op een video oogt het soms een stuk makkelijker dan het in het echt is, maar dat zou toch wel wat sneller moeten kunnen.
Op deze video ziet het er zeker veel makkelijker uit dan het is, is echt flink werken aldaar.
En ach, voor de 1e keer vond ik het nog best rapido gaan op sommige stukken. :winkie:
Ik ben dan ook iemand die denkt dat hij alles kan, zeker als ik het op een filmpje zie, maar als ik er sta valt het dan toch vaak tegen.
Geen gezeik, mountainbike!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Olieboer schreef: vr 2 juli 2021, 13:14
MVMVML schreef: do 1 juli 2021, 15:53
Op deze video ziet het er zeker veel makkelijker uit dan het is, is echt flink werken aldaar.
En ach, voor de 1e keer vond ik het nog best rapido gaan op sommige stukken. :winkie:
Ik ben dan ook iemand die denkt dat hij alles kan, zeker als ik het op een filmpje zie, maar als ik er sta valt het dan toch vaak tegen.
:lol: :lol:

Klinkt bekend :winkie:
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Olieboer schreef: vr 2 juli 2021, 13:14 Ik ben dan ook iemand die denkt dat hij alles kan, zeker als ik het op een filmpje zie, maar als ik er sta valt het dan toch vaak tegen.
Ik heb het precies andersom > maar als ik er val staat het dan toch vaak tegen. :-D
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

:winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Thunder Bart
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 16 augustus 2015, 14:49

Afgelopen weekend weer een mooie tocht gemaakt met de stichting. Ook weer even de camera afgestoft voor aankomende vakantie. Het werkt niet op veel plekken, maar het geeft altijd een leuk effect als je vanuit een donker bos het felle licht inkomt.

Afbeelding
Starling MurMur - Kona Honzo ST - Planet-X Tempest - Rose the Bruce

Rider and Photographer for mtboffcamber | www.mtboffcamber.nl
Plaats reactie