Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

kan niet meer schreef: zo 25 september 2022, 21:04
graduzzi schreef: zo 25 september 2022, 15:55 Net terug uit de VS, twee filmpjes in elkaar geknutseld. 1 deel van de Captain Ahab trail vlakbij Moab 2e is de Ribbon trail in Fruita Colorado
Wat een geweldig landschap. Heb je wel tijd genomen om af en toe te stoppen. :-D
Jazeker, ik heb rustig gereden en de omgeving in me opgenomen, we hebben ook geregeld gestopt om foto’s en filmpjes te maken.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

graduzzi schreef: zo 25 september 2022, 15:55 Net terug uit de VS, twee filmpjes in elkaar geknutseld. 1 deel van de Captain Ahab trail vlakbij Moab 2e is de Ribbon trail in Fruita Colorado

https://youtu.be/RaVzD4lb64Q

https://youtu.be/51kYlpbNlcU
Heerlijke beelden ..... heimwee :wink: :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

graduzzi schreef: zo 25 september 2022, 21:53
kan niet meer schreef: zo 25 september 2022, 21:04

Wat een geweldig landschap. Heb je wel tijd genomen om af en toe te stoppen. :-D
Jazeker, ik heb rustig gereden en de omgeving in me opgenomen, we hebben ook geregeld gestopt om foto’s en filmpjes te maken.
Ja dat lijkt me mooi rijden daar. Eindeloze grip en technisch
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
jorrit-dh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: di 7 juli 2020, 12:59
Mijn mountainbike: Scott Genius & Gambler

Gebruikersavatar
FreedomRanger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 21 juni 2021, 14:59
Mijn mountainbike: rijdt prima!

jorrit-dh schreef: di 27 september 2022, 20:30 Old guys in good old Winterberg https://www.instagram.com/p/CjBCYaAMb4B ... JmNzVkMjY=
Ziet er lekker uit.

Hoe oud is 'old' in dit geval? Dan weet ik of ik me met mijn 54 jaar moet schamen als ik het een fractie rustiger aan doe. :bier:
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt. Je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

maverick76 schreef: di 27 september 2022, 17:47
graduzzi schreef: zo 25 september 2022, 21:53

Jazeker, ik heb rustig gereden en de omgeving in me opgenomen, we hebben ook geregeld gestopt om foto’s en filmpjes te maken.
Ja dat lijkt me mooi rijden daar. Eindeloze grip en technisch
Grip is inderdaad een soort van eindeloos, vooral de versteende zandduinen aka Slickrock lijkt wel korrel 1000! Je banden hoor je gewoon plakken 😋 en de rest van de rocks zijn grippy genoeg, nergens het gevoel dat je glijdt.
Gebruikersavatar
jorrit-dh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: di 7 juli 2020, 12:59
Mijn mountainbike: Scott Genius & Gambler

FreedomRanger schreef: wo 28 september 2022, 08:25
jorrit-dh schreef: di 27 september 2022, 20:30 Old guys in good old Winterberg https://www.instagram.com/p/CjBCYaAMb4B ... JmNzVkMjY=
Hoe oud is 'old' in dit geval? Dan weet ik of ik me met mijn 54 jaar moet schamen als ik het een fractie rustiger aan doe. :bier:
Oke, youngtimers. 40 en 42. Gaat om het plezier hebben :-q
psychonaut038
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: zo 10 mei 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon 8 2021 en YT jeffsy core 3 2022



Col de Mille bij Verbier. 10 km klimmen/hikebiken van 1700 naar 2448 meter waar ik echt niet op voorbereid was. Halverwege wou ik al stoppen. Toch doorgezet. De afdaling was het wel waard. Eerste keer in de Alpen.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Fraaie uitzichten zeg! Heb niet de volle drie kwartier gekeken (maar toevallig wel je valpartij meegepikt ;-) ), maar dit was over wandelpaden neem ik aan? Ze zien er redelijk tot zeer goed begaanbaar uit. Wist je dat van te voren (de paden die ik soms op hikes tegenkom zou ik op de MTB niet aandurven*)? Zijn jullie via dezelfde weg eerst omhoog gekomen?

*itt sommigen ;-)
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

In geval van Verbier zijn er op Bikepark Verbier website dit soort opties terug te vinden. Er staat niet bijzonder veel informatie bij maar wel iets van een indicatie en als het daar staat kun je er vanuit gaan dat het niet compleet onrijdbaar is (als je Ludo May heet)...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
psychonaut038
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: zo 10 mei 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon 8 2021 en YT jeffsy core 3 2022

38x10 schreef: wo 5 oktober 2022, 13:15 Fraaie uitzichten zeg! Heb niet de volle drie kwartier gekeken (maar toevallig wel je valpartij meegepikt ;-) ), maar dit was over wandelpaden neem ik aan? Ze zien er redelijk tot zeer goed begaanbaar uit. Wist je dat van te voren (de paden die ik soms op hikes tegenkom zou ik op de MTB niet aandurven*)? Zijn jullie via dezelfde weg eerst omhoog gekomen?

*itt sommigen ;-) https://www.youtube.com/watch?v=G5d9kD44yDM
Het begin waren idd gedeelde paden. Vanaf 22 minuten niet meer gok ik zo. Ik wist het niet. Maar bij verbier heb je veel gedeelde paden. Ook de beruchte Vertigo is ook een wandelroute. Die ook gefietst/gelopen. 8)

We zijn via een vuursteenweg omhoog gegaan. En het laatste stuk was gewoon ruw de bergen in. Met steile klimmetjes met switchbacks.
Trappendan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 18 september 2020, 12:36

psychonaut038 schreef: wo 5 oktober 2022, 12:48 Col de Mille bij Verbier. 10 km klimmen/hikebiken van 1700 naar 2448 meter waar ik echt niet op voorbereid was. Halverwege wou ik al stoppen. Toch doorgezet. De afdaling was het wel waard. Eerste keer in de Alpen.
Zo vet! Heb deze de eerste week van september mogen rijden. Inderdaad een hufter van een klim, maar met een hele dikke beloning. Dank voor delen. Ben gelijk weer helemaal terug! :-D :-q
YT Capra Core 3 (2023)
Eerder: Canyon Neuron CF 8 (2020) -Specialized Stumpjumper FSR Comp (2003) - Trek 4500 (2001)
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Finale Ligure, foto's doen de steilheid geen eer aan, zoals gebruikelijk ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Afgelopen weekend naar Tecklenburg geweest voor wat afdalingen.
Afbeelding

Afbeelding

en nog een compilatie van de gopro
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

MacReal schreef: wo 19 oktober 2022, 10:10 Afgelopen weekend naar Tecklenburg geweest voor wat afdalingen.

- foto's -

en nog een compilatie van de gopro
> heb de foto's gezien de ruimte inname hier even geskipt ...maar mooie plaatjes! :wink:

Had je filmpje ook al gezien op FB :-q .. en het ziet er naar uit dat er daar aardig wat te tackelen valt in Tecklenburg! :winkie:
Plaats reactie