Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

cheeta schreef: ma 22 april 2019, 06:46 Stukje bollen op een zonnige, stoffige zaterdagmiddag...

https://youtu.be/AdNX0hGTeqI
Leuke tracks, kende ik nog niet :-q
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

https://youtu.be/5aWhAchTcrs
Net terug van twee weekse trip naar Moab,
Deze trail lag langs het fietspad.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

graduzzi schreef: di 23 april 2019, 07:33 https://youtu.be/5aWhAchTcrs
Net terug van twee weekse trip naar Moab,
Deze trail lag langs het fietspad.
Tof, welke trails heb je kunnen rijden?
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Te veel om op te noemen, moab brands trails, klonzo trails, slick rock, porcupine, gold rim, portal. Enz enz enz

Was echt tof
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

graduzzi schreef: di 23 april 2019, 14:08 Te veel om op te noemen, moab brands trails, klonzo trails, slick rock, porcupine, gold rim, portal. Enz enz enz

Was echt tof
Jaloers :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Saltire
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 5 augustus 2018, 13:10

I just finished a 3 month epic trip to New Zealand. Hit most of the known spots, Rotorua, Christchurch, Dunedin, queenstown and some of the top rated tracks including old ghost road, salmon run.... I did find this relatively unknown spot in the South Island. Bumped into an Austrian guy and we rode these cool tech trails full of natural granite features and amazing scenery.. my xc bike held up well! Here is the video link. Enjoy

https://youtu.be/H-nBO0JBKx4
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Hey Dude, these trails are looking good, nice riding :-q
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Woon tegenwoordig in Chicago met enkel de trials fiets en heb zowaar een paar trials vrienden gemaakt. Om dit forum ook wat trial liefde te geven, wat harde actie piccas :)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Nice! Misschien een eigen trials topic? :D

Leuk cameraatje trouwens (heb m even in je exif opgezocht), goede ervaring mee?
Ik heb een Full frame dSLR, maar die vind ik toch te zwaar om mee te nemen tijdens fietsen. Deze is dan toch wat handiger.

Je bent wel een beetje aan t cheaten he?! Inspired shirt met een CZAR fiets :D :D :D
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

DaanJ schreef: vr 10 mei 2019, 00:45 Woon tegenwoordig in Chicago ...
Bij SRAM gaan werken?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Mark-V schreef: vr 10 mei 2019, 08:15 Leuk cameraatje trouwens (heb m even in je exif opgezocht), goede ervaring mee?
Zeker, erg tevreden mee. Relatief klein en licht, en doet kwalitatief niet zo heel veel onder voor een full frame. En zeker Sigma maakt een paar betaalbare mooie lensen. Voor dit soort pics heb ik een goedkope handmatige 12 mm Samyang lens, stukje afstoppen, scherpstellen op oneindig en altijd raak :)
Mark-V schreef: vr 10 mei 2019, 08:15 Je bent wel een beetje aan t cheaten he?! Inspired shirt met een CZAR fiets :D :D :D
Hahaha, ik zou niet durven, stond hier achter de camera :D Als je goed kijkt zie je mijn fiets tegen dat zwarte ding in het midden van de 'klok' staan.
Lars TB schreef: vr 10 mei 2019, 11:37 Bij SRAM gaan werken?
Nope, ben mijn vriendin achterna gegaan. Maar mochten we hier serieus lang gaan blijven, dan moet ik daar maar eens gaan kijken :)
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

DaanJ schreef: vr 10 mei 2019, 15:18 Hahaha, ik zou niet durven, stond hier achter de camera :D Als je goed kijkt zie je mijn fiets tegen dat zwarte ding in het midden van de 'klok' staan.
Die zag ik ja, maar ik wist natuurlijk niet wie jij was :)
Hoe bevalt die CZAR trouwens t.o.v. wat jij zelf rijdt? Of heb jij er nog niet op gereden?
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Mark-V schreef: vr 10 mei 2019, 15:26 Hoe bevalt die CZAR trouwens t.o.v. wat jij zelf rijdt? Of heb jij er nog niet op gereden?
Uiteraard even op rondgehobbeld. Moeilijk echt te vergelijken door vrij andere setup, hij heeft zijn bar nogal ver naar achter gedraaid, waardoor ie vooral erg kort was voor mij. En hij kraakte/rammelde nogal veel, dus ik vond het niets :D Een andere gast hier heeft een nieuwe Inspired Fourplay, die vond ik wel erg lekker rijden. Heel snappy. Kreeg zelf meteen het nieuwe fietsenvirus te pakken :D (heb nu een Ozonys King of Dunce v2)
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

DaanJ schreef: vr 10 mei 2019, 15:58
Mark-V schreef: vr 10 mei 2019, 15:26 Hoe bevalt die CZAR trouwens t.o.v. wat jij zelf rijdt? Of heb jij er nog niet op gereden?
Uiteraard even op rondgehobbeld. Moeilijk echt te vergelijken door vrij andere setup, hij heeft zijn bar nogal ver naar achter gedraaid, waardoor ie vooral erg kort was voor mij. En hij kraakte/rammelde nogal veel, dus ik vond het niets :D Een andere gast hier heeft een nieuwe Inspired Fourplay, die vond ik wel erg lekker rijden. Heel snappy. Kreeg zelf meteen het nieuwe fietsenvirus te pakken :D (heb nu een Ozonys King of Dunce v2)
Die van jou ken ik niet ,maar de Fourplay wilde ik kopen, totdat ik 2e hands deze tegenkwam voor de helft van het geld:

Afbeelding

Maar die Fourplay ben ik nog steeds erg nieuwsgierig naar ;)
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Nice. Als ik in augustus weer eens in NL ben komt er hoe dan ook een trial meeting aan, denk in Amersfoort. Mag je niet missen, laat het je wel weten :D
Plaats reactie