Deze ziet er al rijdbaarder uit dan die in Winterberg
(althans, voor mijn niveau dan )
Ik zou ook graag eens een keer die kant op gaan. Dagtrip gaat niet lukken, toch? Dan maar een lang weekend ! Alleen maar Winterberg en Willingen is ook niet alles
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Ze zijn daar goed bezig Binnenkort toch maar weer eens die kant opgaan.
Wicked DJ schreef:Ik zou ook graag eens een keer die kant op gaan. Dagtrip gaat niet lukken, toch? Dan maar een lang weekend !
Een dagtripje maak je er niet van, het is een uurtje of 8 rijden voor jouw. Een lang weekend daar naar toe zou ik doen idd. Of een weekje gaan en dan combineren met Todtnau.
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"
* A couple of Transitions
* Something new is in the make
Mathijs schreef:Ben wel benieuwd naar wat meer pics. Dit is vrij breed inderdaad, ben benieuwd hoe de hele track er uit ziet.
Breed idd, maar als ik het goed zie kom je vanuit waar de fotograaf op het plaatje staat aanrijden en rij je de kom in om daarna hard genoeg eruit te komen om het volgende deel te halen... Dan heb je deze breedte ook echt wel nodig.
Naar wat ik op de foto zie kom je vanaf de andere kant. Helemaal rechts op de foto, half achter de bomen, kun je een wipwap zien. Daar aan te zien moet je vanaf de andere kant aankomen, anders kun je die wipwap nooit rijden
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"
* A couple of Transitions
* Something new is in the make
Ja, en wat je centraal op de foto ziet (het hele brede deel) is de landing van een drop die er vlak voor zit, dus zo extreem makkelijk is het niet. Wel leuk
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Demo8pro rider schreef:Naar wat ik op de foto zie kom je vanaf de andere kant. Helemaal rechts op de foto, half achter de bomen, kun je een wipwap zien. Daar aan te zien moet je vanaf de andere kant aankomen, anders kun je die wipwap nooit rijden
Klopt, maar zou ook kunnen zijn dat daar twee dingen samenkomen ofzo. Hoewel dat eigenlijk wel onwaarschijnlijk is ja . Dit ziet er in ieder geval mooi en relatief rijdbaar uit.
Demo8pro rider schreef:
Of een weekje gaan en dan combineren met Todtnau.
Even off topic.
Jullie hebben dit al gelezen trouwens?
Rodger schreef:Ik las net op DP dat de prijzen flink gestegen zijn in Todtnau, ik zag het bevestigd op het
forum van het bikepark en op mtb-news.de, schäde.
Dagkaart bestaat niet meer, ze doen het nu met punten (die overigens wel een seizoen geldig zijn):
5 ritten kost 22 euro
10 ritten kost 35 euro
20 ritten kost 65 euro
Wicked DJ schreef:Als ik de verhalen mag geloven is de exhorbitant hoge liftprijs de fun wel waard.
Wat je niet kent kun je niet missen ook (alhoewel...) en met zulke prijzen wil ik het ook niet kennen denk ik...
Terug naar BWB
Die NS ziet er goed uit! Het is voor mij net wel/net niet een dagtrip... dus als jullie een weekend overwegen: tell me!
Een bikevriendelijk pension of zo?