Apres MTB

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
rb1357
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 16 januari 2022, 21:24

Hi allemaal, ik wil graag met vrienden op MTB weekend. Ons oog is op willingen gevallen, vanwege de combi met downhill. Maar naast MTB zoeken we ook een gezellig feestje. Is MTB vergelijkbaar met skiën vwb de Apres ski? En waar is een leuk feestje te bouwen?

Hoor graag jullie ervaringen, ook voor tips anders dan Willingen.. Dank alvast 🙏🏻
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7384
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Apres-MTB is toch de fiets schoonmaken en compleet nalopen voor de volgende dag..?

Willingen = vrijgezellenfeesten, dus er zal wel iets te beleven zijn...
(tenminste voor het nieuwe normaal)
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

cheeta schreef: zo 27 februari 2022, 23:22 Apres-MTB is toch de fiets schoonmaken en compleet nalopen voor de volgende dag..?

Willingen = vrijgezellenfeesten, dus er zal wel iets te beleven zijn...
(tenminste voor het nieuwe normaal)
Mee eens :winkie:

Willingen idd genoeg voor een apres MTB. Denk aan Dorfalm aan de hoofdstraat. Schiet me te binnen dat bij Zum Wilddieb ook wel wat te vieren is en het mooie is dat de downhilltrail daar bijna over het terras loopt.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Cubie schreef: di 1 maart 2022, 13:34 . Schiet me te binnen dat bij Zum Wilddieb ook wel wat te vieren is en het mooie is dat de downhilltrail daar bijna over het terras loopt.
Afgelopen zomer zaten wij te klooien met een mondmasker in de lift en daar was het party ohne ende". Halverwege de downhill hoorde je de besoffen Deutsche Mädel al gillen. :bier:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik wordt altijd wel blij van de Kosmo in Livigno, in ieder geval tot de zon achter de bergen is verdwenen. En verder is het een skidorp, dus er is in ieder geval iets te beleven na zonsondergang. Maar wat Cheeta zegt; na het biken kijken of alles het nog doet voor de volgende dag, dan goed eten, hopen dat je genoeg kracht in je armen hebt om je biertje op te pakken en dan je gesloopte lijf naar je bed zien te krijgen. Als je energie over hebt voor een dikke Apres MTB dan doe je het niet goed. :winkie:

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Niet heel anders dan dat mijn apres-ski eruit ziet dus :winkie:
:bier: :bier:
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5491
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

suravida schreef: di 1 maart 2022, 17:31 Ik wordt altijd wel blij van de Kosmo in Livigno, in ieder geval tot de zon achter de bergen is verdwenen. En verder is het een skidorp, dus er is in ieder geval iets te beleven na zonsondergang. Maar wat Cheeta zegt; na het biken kijken of alles het nog doet voor de volgende dag, dan goed eten, hopen dat je genoeg kracht in je armen hebt om je biertje op te pakken en dan je gesloopte lijf naar je bed zien te krijgen. Als je energie over hebt voor een dikke Apres MTB dan doe je het niet goed. :winkie:
Vergeet niet dat de jeugd soms nog wel de energie heeft voor beiden, een weekje Snowboarden (eerste lift omhoog en door tot einde) incl. elke avond apres, doorzakken na het eten tot diep in de nacht en door.... ..... ooit kon ik dat, de laatste jaren lag ik om 22:00 compleet uitgeteld op bed :bier: :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Hahaha eye-opener. Met andere woorden, Suravida je bent een ouwe L** :tong
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Correct :-{
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Plaats reactie