Indoormountainbike Almere

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Goofyduck
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 6 december 2020, 09:43
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7

Ik ben hier vorige week eens wezen kijken met mijn 7-jarige zoontje. Hij (en ik ook) vond het heerlijk. Inderdaad goed om ook eens aan je eigen skills te werken. Het grote voordeel van zo’n klein baantje, is dat de obstakels etc elkaar snel opvolgen. Dus je hebt veel mogelijkheid om bepaalde dingen veel te oefenen, keer na keer na keer.
In het bos heb je toch vaak een route, waar een bepaalde hindernis maar 1x terug komt, moet je de hele route nogmaals rijden.

Ik vind het echt een aanrader, zeker voor beginners, maar ook voor mensen die meer willen oefenen op een drop en thuis niet die mogelijkheid hebben op eigen terrein ofzo.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

nordcore schreef: di 10 augustus 2021, 12:56 Ondertussen is de Pump trek met jump en luchtkussen alweer een paar weken in gebruik.
Ik ben zelf net terug van een vakantie aan het Gardameer alwaar ik heerlijke mtb tochten gemaakt heb.

Ik ben van plan om binnenkort weer een keer te gaan kijken.
Mooie uitbreiding , maar zoals ik op een jijbuis filmpje had gezien ..., heb ik mn twijfels of het nu echt " mijn honger steelt" tov een pumptrack en schans ..., maar goed ze kunnen niet iedereen naar wens maken , wel goed dat ze niet blijven " stil staan" .
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Ik ben er gisteren met de misses geweest. Heb me best geamuseerd voor twee uurtjes. Lekkere kom snert nadien. Het is alleen jammer dat het zo ver rijden is. Zeker de moeite waard met het klote weer van dit moment.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Gister voor tweede keer geweest, best lekker voor twee uurtjes. Hier en daar wat nieuwe features, een pumptrack buiten ...... helaas te slecht weer om de airbag buiten op te blazen. Blijft een tof initiatief.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Johangr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 260
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:09

Jaa, wij zijn laatst ook geweest met z'n tweeën, mijn vrouw kreeg steeds meer lef gedurende de dag.
We hebben ook even met de crew geproken, heel erg leuk. dit indoorbikepark.
Hier gaan we zeker nog een keer heen, al was het alleen al om de verhoogde drop te proberen.
Plaats reactie