Indoormountainbike Almere

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Knakworstkweker

yo-eddy schreef: ma 26 oktober 2020, 21:22
Knakworstkweker schreef: ma 26 oktober 2020, 21:10 Er zijn ook mensen die de vignetten prijzig vinden.
Welke mensen en welke vignetten? Want als je hiermee op mij doelt dan ontgaat je mijn visie op vignetten volledig.
Nee, niet op jou

Er zijn mensen (ook op dit forum) die vinden dat het bos van iedereen is en vignetten onzin vinden, zich niet realiserend wat er met die inkomsten gedaan wordt.

Maar ik blijf het prijzig vinden.
Lars TB schreef: ma 26 oktober 2020, 21:41 Huur eens een uurtje een tennisbaan. Of ga eens indoor klimmen. Of zelfs het openbare zwembad bezoeken (gesponsord door de gemeente!).

Heel normale prijzen.
Klopt, en die vind ik ook prijzig.

Het is maar net hoe je er in staat.

Ik zou er best een keer heen willen om te kijken of het iets is, maar gezien de afstand is dat al onwaarschijnlijk.

en ook al zou het hier in de achtertuin liggen, dan zou ik er het geld nog niet aan uitgeven.

Ik ben sowieso liever buiten, weer of geen weer.

ik reed ook elk weekend toertochten, niet alleen omdat ik het leuk vind, maar ook omdat je er verenigingen mee ondersteunt en dan kan je zeggen dat dat ook duur is, maar daar heb ik dan minder moeite mee.

Iedereen die wil rijden tussen de meute daar mag van mij zijn gang gaan, mij niet gezien.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

zoveel tegenstrijdigheden in je posts dat ik hoop dat je jezelf beter begrijpt dan ik .....

on topic, binnenkort met de kleine man eens naar Almere op een regenachtige dag om alle "zwarte" features af te vinken :wink:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Knakworstkweker schreef: ma 26 oktober 2020, 22:06
ik reed ook elk weekend toertochten...


Iedereen die wil rijden tussen de meute daar mag van mij zijn gang gaan, mij niet gezien.
Afbeelding
Knakworstkweker

Ik ga de discussie nog niet eens aan om weer iets te nuanceren voor het duidelijk genoeg is.

Doei
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Rijdt je ook wel eens tegen de richting in ? Of verwar ik je nu met iemand anders ?

Hartstikke leuk daar :-q
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Poldertoerist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 12:54
Mijn mountainbike: idworx Rockn Rohler - rough

Het lijkt me erg leuk om eens te gaan kijken en dat ga ik ook zeker doen.

Had er al wat vaker wat van en over gezien/gelezen.
Ze zijn er erg lang mee bezig geweest. Aanvankelijk kregen ze geen vergunning want paste niet in de bestemming. En wat ik dan echt knap vindt is dat ze gewoon door zijn gegaan, zodat ze de gemeente konden laten zien wat ze voor ogen hadden. Tof dat het dan toch lukt, ze de vergunning krijgen en zelfs in deze tijd open kunnen. Dan toon je toch ook wel lef als ondernemer. :-q

Wat de prijs betreft.. Zelf vind ik het absoluut redelijk. Ik weet niet precies hoeveel man er tegelijkertijd aanwezig mag zijn, maar ik vraag me zelfs af hoe ze het er van kunnen doen.. Tja als je denkt dat het, het niet waard is vooral niet gaan, je hoeft je daar wat mij betreft niet voor te verdedigen.
Ik hoop voor de ondernemer dat er in ieder geval genoeg zullen zijn die wel gaan.
Gebruikersavatar
gpsguido
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: do 10 maart 2011, 11:50
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel / Topstone
Contacteer:

Vandaag voor de 2e keer wezen rijden daar.
Vorige week de eerste rondjes gemaakt.

Vanavond alle drops en wall meegenomen.
Wij zagen volgens mij de 11ants kleine man.

Vanavond ging onze eigen training van de MTB club niet door ivm regen, er was nog plek binnen.

Als je een uur door rijd dan kan je goed calorieën verbranden. Met het heerlijke gebak kan je dit er weer aan eten.

Wij hebben weer genoten vanavond.

Afbeelding
nordcore
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: vr 15 oktober 2004, 16:35
Mijn mountainbike: Trek Remedy en Cube LTD
Contacteer:

gpsguido schreef: wo 28 oktober 2020, 23:37
Als je een uur door rijd dan kan je goed calorieën verbranden.
Dit kan ik beamen.
Het is hard werken op dit parcours.
Ik heb er 1,5 uur gefietst en was helemaal gesloopt.
Erg goede training!
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Geen geld voor een middagje spelen natuurlijk.
Ik zie wel een business modelletje hoor, kan er ook een overdekte BMX baan in LOL
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

gpsguido schreef: wo 28 oktober 2020, 23:37 Vandaag voor de 2e keer wezen rijden daar.
Vorige week de eerste rondjes gemaakt.

Vanavond alle drops en wall meegenomen.
Wij zagen volgens mij de 11ants kleine man.

Afbeelding
Klopt, zitten in een huisje op de Veluwe dus gisteravond even met de familie heen geweest. Jouw “kleine” man rijdt ook lekker door 👍

https://youtu.be/_GlAxi7s_4k

Hidde heeft zich goed vermaakt, mag nog wel wat “zwart” bij want dat wat er was werd in het eerste rondje afgevinkt 😉
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Knakworstkweker

https://youtu.be/HmvqW05rutE

Ziet er leuk uit, had dit niet verwacht.

Ik hoorde de eigenaars wel zeggen 9 keer zo groot en veel hoger.

Ik wacht tot het zover is dan is het de moeite waarschijnlijk zeker waard.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Knakworstkweker schreef: do 29 oktober 2020, 21:33 https://youtu.be/HmvqW05rutE

Ziet er leuk uit, had dit niet verwacht.

Ik hoorde de eigenaars wel zeggen 9 keer zo groot en veel hoger.

Ik wacht tot het zover is dan is het de moeite waarschijnlijk zeker waard.
Nu alvast heen gaan en gewoon betalen dan kunnen zij tzt uitbreiden 👍
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Bottecchia schreef: ma 26 oktober 2020, 21:04 Ideaal voor slecht weer lijkt me. Maar ik ben bang dat het dan file rijden zal worden. Het is natuurlijk toch een relatief kort rondje.
Dat valt wel mee , je moet , dacht ik, van te voren aanmelden en dan een tijdsblok kiezen , bij x aantal mensen zou een tijdsblok niet meer beschikbaar zijn , ja je kan dan nog steeds achter een langzamere deelnemer komen maar dat heb je op de trails ook .

Ik ben bij de opening geweest , de eigenaren zitten er volop met overgave in , en ze willen de kas / terrein ernaast ook erbij gaan kopen en naar mogelijker wijs twee verdiepingen gaan , dus ideeën genoeg .

Ik heb met met misses prima vermaakt en was na een 45 tal minuten intensief rijden op . Daarna heerlijk wat gesmikkeld in het Cafe . De prijs heb ik er wel voor over , gezien de locatie , cafe, eigenaren en overgave waarmee ze het aanpakken . Hobby /sport kost geld . Ik snap dan niet de mensen die 2 uur in de rij gaan staan voor 1 minuut sensatie en daar twee keer zoveel voor betalen :winkie:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

nordcore schreef: ma 26 oktober 2020, 21:06
yo-eddy schreef: ma 26 oktober 2020, 20:57

Ach, reken eens uit wat er binnen komt, zeker in deze tijden, ik vind 't een koopje.
Altijd grappig hoe mensen zonder blikken of blozen €60,- /-€100,- per uur voor hun auto onderhoud betalen maar €12,95 voor twee uur in zo'n MTB kas rondrijden "prijzig" vinden :bier:
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
We hebben wel geld om een extreem dure fiets te kopen maar hierop willen we besparen :P, echte hollanders.
Zelfde als mensen met een camper. Die kopen zo'n ding van een ton en gaan dan hutje mutje op een parkeerplaats staan omdat het gratis is :~ .

Ik vind de prijs overigens best meevallen.
Plaats reactie