Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Herman de Biker schreef: vr 22 mei 2020, 15:41
cheeta schreef: vr 22 mei 2020, 13:56 Jij denkt dat die zelfstandig overeind kunnen blijven staan wanneer je ze 1.5m uit elkaar zet? :o
Ook als ze overeind blijven kom je er niet ongeschonden doorheen, laatste keer daar werden we bijna van de fiets gepist door DBUDVML’s ..

*dronken biermorsende urinerende duitsers van middelbare leeftijd
Ik was er bij! Ook echt MIDDEN in de groep gewoon.
Was wel een keurige straal van 1,5 meter!

StephanS schreef: vr 22 mei 2020, 14:05 Ben best vaak in Winterberg geweest maar nooit in Willingen, is dat de moeite waard qua tracks?
Het is leuk om te combineren met Winterberg maar ik zou er niet speciaal voor afreizen. Er zijn twee flow tracks waarvan 1 echt voor beginners/gezinnetjes. De derde is een oude DH track en die is wel uitdagend. Er zou ook nog een Enduro-lijn zijn maar die ken ik niet.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Herman de Biker schreef: vr 22 mei 2020, 15:41Ook als ze overeind blijven kom je er niet ongeschonden doorheen, laatste keer daar werden we bijna van de fiets gepist door DBUDVML’s ..
*dronken biermorsende urinerende duitsers van middelbare leeftijd
Joepie de schreef: vr 22 mei 2020, 15:52Ik was er bij! Ook echt MIDDEN in de groep gewoon.
Was wel een keurige straal van 1,5 meter!
Heb je eens een behulpzame Duitser die wat tegen de droogte wil doen en moet je kijken hoe die gelijk weer als Sauftouri wordt weggezet... :roll:
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

cheeta schreef: vr 22 mei 2020, 16:19 Heb je eens een behulpzame Duitser die wat tegen de droogte wil doen en moet je kijken hoe die gelijk weer als Sauftouri wordt weggezet... :roll:
Je hebt gelijk, veel te ongenuanceerd weer....
Hij bleek zijn territorium af te bakenen ten faveure van de DDVVML. Die vinden dat woest aantrekkelijk.
Ja, doei !
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Nu is het laatste nieuws dat het virus buiten nauwelijks besmettelijk is... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2010
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Lars TB schreef: vr 22 mei 2020, 20:02 Nu is het laatste nieuws dat het virus buiten nauwelijks besmettelijk is... .
Tja, dat maakt de tegenstelling van de laatste pagina's enkel maar groter en verdrietiger ( :wink: ) de maatregelen zijn er nog steeds en de informatie-onduidelijkheid vanuit de overheden zorgt er sowieso voor dat je niet 100% gerust op pad kunt naar t buitenland...
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Behalve als je in een koor zingt of slachterij werkt, dan weer wel. :roll:
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

Lars TB schreef: vr 22 mei 2020, 20:02 Nu is het laatste nieuws dat het virus buiten nauwelijks besmettelijk is... .
Dat is toch niets nieuws? Begint al met het feit dat in principe iedereen die ziek is (verschijnselen heeft) thuis blijft. De kans dat je besmet raakt, is dus sowieso al klein. In de buitenlucht wordt die kans nog kleiner, is nagenoeg nul. Die hele discussie over niet te dicht achter een andere fietser rijden, ging helemaal nergens over. Al een aantal keer een viroloog hier heel relativerend over horen doen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

JoopO schreef: vr 22 mei 2020, 21:29
Lars TB schreef: vr 22 mei 2020, 20:02 Nu is het laatste nieuws dat het virus buiten nauwelijks besmettelijk is... .
Dat is toch niets nieuws? Begint al met het feit dat in principe iedereen die ziek is (verschijnselen heeft) thuis blijft. De kans dat je besmet raakt, is dus sowieso al klein. In de buitenlucht wordt die kans nog kleiner, is nagenoeg nul. Die hele discussie over niet te dicht achter een andere fietser rijden, ging helemaal nergens over. Al een aantal keer een viroloog hier heel relativerend over horen doen.
Achteraf is altijd makkelijk oordelen... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Lars TB schreef: vr 22 mei 2020, 22:47
JoopO schreef: vr 22 mei 2020, 21:29

Dat is toch niets nieuws? Begint al met het feit dat in principe iedereen die ziek is (verschijnselen heeft) thuis blijft. De kans dat je besmet raakt, is dus sowieso al klein. In de buitenlucht wordt die kans nog kleiner, is nagenoeg nul. Die hele discussie over niet te dicht achter een andere fietser rijden, ging helemaal nergens over. Al een aantal keer een viroloog hier heel relativerend over horen doen.
Achteraf is altijd makkelijk oordelen... .
I hate to say.....

Maar laten we alsjeblieft hier niet ook een Corona topic van maken.

On-topic: Winterberg was top vandaag. Geluk met het weer gehad. De Downhillfiets zorgt voor veel meer snelheid, drops en jumps. Heerlijk geknald en net als half Winterberg op m'n bek gegaan op die rotte Blackline en het is allemaal in goede sfeer daar nu. Horeca gewoon open en de grenzen ook.

Vrijdag weer. 👍
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Lekker man!
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Veel last gehad van de drukte?
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: za 23 mei 2020, 23:41 Veel last gehad van de drukte?
Nee totaal niet. Op de tracks zelf sowieso niet en de langere rij was alleen bij de grote lift. En dat viel feitelijk ook wel mee. Heb nooit langer dan een minuut of 7, misschien net 10 moeten wachten max en dat was ongeveer de helft vd keren dat je beneden aankwam. Je mag ook gewoon met 3 man in de lift (meer fietsen passen toch niet op die 5 persoonsliften dus altijd 1 plaats tussen de mensen leeg.)
Zodoende is er niet minder liftcapaciteit dan normaal. Je moet alleen of je helm ophouden of een mondkap/masker opdoen.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Jurf schreef: za 23 mei 2020, 23:40Lekker man!
:winkie: :-q

Bart onderuit en ik eindelijk die laatste 2 sprongen vd downhilltrack gepakt zoals hier op het einde (maar niet zo goed als deze gast dat doet.... :-{ :lol: )

https://www.facebook.com/MTBenvoorMvML/ ... 8919485620


Ja het was een mooie dag.

Afbeelding
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

MVMVML schreef: zo 24 mei 2020, 06:19
Jurf schreef: za 23 mei 2020, 23:40Lekker man!
Bart onderuit en ik eindelijk die laatste 2 sprongen vd downhilltrack gepakt zoals hier op het einde (maar niet zo goed als deze gast dat doet.... :-{ :lol: )
En hoe gingen ze? Die drop kun je aardig vervelend casen!
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Makkelijk schreef: zo 24 mei 2020, 06:37
MVMVML schreef: zo 24 mei 2020, 06:19

Bart onderuit en ik eindelijk die laatste 2 sprongen vd downhilltrack gepakt zoals hier op het einde (maar niet zo goed als deze gast dat doet.... :-{ :lol: )
En hoe gingen ze? Die drop kun je aardig vervelend casen!
Nou ik had wel wat harder moeten gaan, maar het ging goed. 200 mm veerweg maakt een hoop goed :winkie:
Vrijdag pak ik hem vol gas, weet nu dat het kan, hij is verder lekker recht toe recht aan aan te rijden dus komt goed.
Plaats reactie