Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Bikermarcel schreef: vr 8 oktober 2021, 19:20 Vandaag dagje winterberg. Mooi weer en lekker rustig. Dat de mondkapjes niet meer hoeven is idd wel weer fijn. Er werd veel onderhoud gedaan waardoor het grootste gedeelte north shore en freeride dicht zaten. Verder weer een top dagje gehad, helaas laatste keer bikepark dit seizoen.. :-{
Ben de afgelopen twee weken vier keer geweest maar geen enkele keer dat alles open was :lol:
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Willingen was ook super vandaag. Alleen is freeride wel in slechte staat aan het worden.

Mondkapjes nog verplicht in Willingen.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Wat beelden van gisteren. Voor wie was de close call op het einde?

https://youtu.be/e-hCZwJWj6M
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 901
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

surfroy01 schreef: za 9 oktober 2021, 08:35 Wat beelden van gisteren. Voor wie was de close call op het einde?

https://youtu.be/e-hCZwJWj6M
:D die had mazzel. Je had wel lekker weer igg. Hoe breed is je stuur trouwens? Ziet er zo smal uit of is dat vertekend door de gopro.
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

71cm. Ik heb wel ingekort houd niet van een te breed stuur.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3793
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Was weer lekker in Willingen zaterdag. Wel druk! :winkie:


Afbeelding

Oeps!
Laatst gewijzigd door MVMVML op ma 11 oktober 2021, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MickeyMetz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 25 maart 2015, 20:59
Mijn mountainbike: Cube Stereo 160 Hpa Custom
Contacteer:

surfroy01 schreef: vr 8 oktober 2021, 20:43 Willingen was ook super vandaag. Alleen is freeride wel in slechte staat aan het worden.

Mondkapjes nog verplicht in Willingen.
Ik vind de freeride soweizo echt een ruk track, heel veel bochten zijn veeeeel te plat
Mijn Video's : https://www.youtube.com/channel/UCiRJiY ... LtQ/videos
Subscribers worden uiteraard gewaardeerd!! :D
Maartenvb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 16 augustus 2020, 20:48
Mijn mountainbike: Canyon Spectral

Ik was maandag in Winterberg en voor het eerst de Loose Lee gereden. Halverwege moeten stoppen omdat ik kotsmisselijk was… Iemand hier ook last van? Zou een reispilletje helpen?
ElTrappo
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 23 juni 2021, 23:14
Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62 Race

MVMVML schreef: ma 11 oktober 2021, 10:31 Was weer lekker in Willingen zaterdag. Wel druk! :winkie:


Afbeelding

Oeps!
Oh, dus jij was het toch! Ik dacht je al te herkennen wat verderop het terras!

Maar de drukte, dat kwam onder andere omdat ik er was met de hele familie (vrouw+3 jongens 14-16-18 jaar)! :-D
De eerste keer in Willingen, uberhaupt de eerste keer downhill. Spul gehuurd en zaterdagmiddag de flow trails gedaan.

Tjonge, wat is dat gaaf zeg!!!
De eerste keren wat bibberig om vooral heelhuids beneden te komen, later op de dag begonnen de kombochtjes en jumps al veel beter te lukken. Er bijna vanaf gevlogen op het rode jump gedeelte voor het terras, maar uiteindelijk was ik de enige die er die dag niet vanaf gelazerd was.
Dikke kudos voor mijn chickie (50+), hand gekneusd bij valpartijtje maar na een rondje rust toch weer meegegaan.

Eind van de middag allemaal bek-af. Maar wel gave dag gehad.
De mannen waren enthousiast, willen volgend weekend weer gaan. :wink: Maar als je alles moet huren voor 5 personen is het toch wel een flinke som geld zeg.... :-?

Bedankt voor al je youtube videos! Die hebben er zeker aan bijgedragen dat deze man van middelbare leeftijd het toch een keer aangedurfd heeft :D
En niet te vergeten alle info van de posters in deze thread. Dank allemaal!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3793
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

ElTrappo schreef: vr 15 oktober 2021, 22:38
MVMVML schreef: ma 11 oktober 2021, 10:31 Was weer lekker in Willingen zaterdag. Wel druk! :winkie:


Afbeelding

Oeps!
Oh, dus jij was het toch! Ik dacht je al te herkennen wat verderop het terras!

Maar de drukte, dat kwam onder andere omdat ik er was met de hele familie (vrouw+3 jongens 14-16-18 jaar)! :-D
De eerste keer in Willingen, uberhaupt de eerste keer downhill. Spul gehuurd en zaterdagmiddag de flow trails gedaan.

Tjonge, wat is dat gaaf zeg!!!
De eerste keren wat bibberig om vooral heelhuids beneden te komen, later op de dag begonnen de kombochtjes en jumps al veel beter te lukken. Er bijna vanaf gevlogen op het rode jump gedeelte voor het terras, maar uiteindelijk was ik de enige die er die dag niet vanaf gelazerd was.
Dikke kudos voor mijn chickie (50+), hand gekneusd bij valpartijtje maar na een rondje rust toch weer meegegaan.

Eind van de middag allemaal bek-af. Maar wel gave dag gehad.
De mannen waren enthousiast, willen volgend weekend weer gaan. :wink: Maar als je alles moet huren voor 5 personen is het toch wel een flinke som geld zeg.... :-?

Bedankt voor al je youtube videos! Die hebben er zeker aan bijgedragen dat deze man van middelbare leeftijd het toch een keer aangedurfd heeft :D
En niet te vergeten alle info van de posters in deze thread. Dank allemaal!
Lachen man! Graag gedaan! :D
Dat was einde vd dag dan op het terras zeker? Toen zijn we happie gaan eten daar.
Alles huren, zeker voor 5, loopt wel flink in de papieren ja 🙈
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Vorige week vrijdag iemand met ambulance afgevoerd bij die tafels voor K1 restaurant.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
ElTrappo
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 23 juni 2021, 23:14
Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62 Race

surfroy01 schreef: za 16 oktober 2021, 11:24 Vorige week vrijdag iemand met ambulance afgevoerd bij die tafels voor K1 restaurant.
Van het rijtje van 4 tafels op de rode lijn is de tweede heel verraderlijk, je krijgt daar meer snelheid mee dan bij 1,3 en 4.

Vorige week zaterdag stond er aan het eind van de dag ook een ambulance op de parkeerplaats...
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

Maartenvb schreef: vr 15 oktober 2021, 18:49 Ik was maandag in Winterberg en voor het eerst de Loose Lee gereden. Halverwege moeten stoppen omdat ik kotsmisselijk was… Iemand hier ook last van? Zou een reispilletje helpen?
Op de Loose Lee heb ik hier geen last van, wel bijvoorbeeld met Go-karten op krappe banen.
Wat met 't biken kan helpen is om meer 'door de bocht' te kijken, in plaats van kort voor je voorwiel.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7837
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

MVMVML schreef: zo 17 oktober 2021, 12:58 Best druk bij Lac Blanc nu 🤥

https://www.instagram.com/p/CVH5otJsx5z ... =copy_link
Ook een erg leuk park overigens, net zoals La Bresse en die twee zijn mooi te combineren als je een lang weekend gaat.
Plaats reactie