Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Afbeelding

Heeren van het goede leeven :bier: :wink:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Jezus die is goed :lol:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: ma 14 juni 2021, 13:24 Big Deef, Vibe, TenzNL en ik @Willingen

Genieten weer. :bier:

Afbeelding
Nice nice :-q

Als het goed is zaterdag 8) :bier:
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Moet toch maar eens gauw gaan kijken!
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
StephanS
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 13 oktober 2013, 21:57

Hoe zit het nu met de drukte in willingen? Ik was daar vorig jaar en toen was er steeds een 20 min wachttijd voor de gondel en lift.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

StephanS schreef: ma 14 juni 2021, 20:36 Hoe zit het nu met de drukte in willingen? Ik was daar vorig jaar en toen was er steeds een 20 min wachttijd voor de gondel en lift.
Ze verkopen ivm alle maatregelperikelen op het moment maar 400 kaarten per dag. Dat is echt niet druk.
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

vibemaker schreef: ma 14 juni 2021, 21:29
StephanS schreef: ma 14 juni 2021, 20:36 Hoe zit het nu met de drukte in willingen? Ik was daar vorig jaar en toen was er steeds een 20 min wachttijd voor de gondel en lift.
Ze verkopen ivm alle maatregelperikelen op het moment maar 400 kaarten per dag. Dat is echt niet druk.
Hetzelfde geldt voor winterberg. Daar waren 380 kaarten beschikbaar al zie ik daar op de site voor aankomende week geen aantal meer bij staan, dus ik weet niet of dat nog steeds zo is
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Was vandaag in Winterberg. Heerlijk rustig. Gewoon niet in het weekend gaan :wink:
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Wat zijn de maatregelen, geen test nodig als je maar 24 uur blijft? moet je mondkapje in lift op?
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Bij de liften moet je idd een mondkapje op. Bufje mag niet. Zeker op rustige dagen blijf ik het een beetje een bijzondere maatregel vinden. Je kunt maar met 3 tegelijk in een 6 persoons lift, dus wat afstand is er sowieso en je bent in de buitenlucht.

Reisadvies wisselt nog al en kun je het beste bekijken op de daarvoor bestemde sites.
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Dank, voor als nog staat er dat als je binnen 24 uur verblijft je geen test nodig hebt. Mondkapje is inderdaad beetje vreemd en buiten en weinig mensen. Maar we houden ons er maar netjes aan! Misscihne volgende week er even naar toe!
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

Bikers hoefden geen negatieve test te laten wanneer ze van de lift gebruik maken omdat dit als sport werd gezien. Wandelaars die beneden dezelfde lift naar boven willen pakken moeten wel een negatieve test bij zich hebben omdat dit recreatief was :roll: .
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Wil ik voor volgende week tickets boeken, dagje Wilingen geen probleem, dag erop Winterberg lukt niet???? Blijkt, zoals op site staat, dat die pas na 6pm vandaag uitgegeven worden voor volgende week :winkie:
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Ter voorbereiding op ons lang weekend in Bikerepublic Sölden (en gewoon omdat het leuk is) zijn Dice Oldskool, TenZNL, Big Deef en ik gisteren een dagje wezen spelen in Willingen. Daar is de Enduro lijn dit jaar ook officieel open en dat betekent dat ik me eindelijk aan m'n eerste zwarte trail heb gewaagd.

Ff een clipje in elkaar gezet (geluidskwaliteit van de voice over is matig, had ruzie met de microfoon en op een gegeven moment geen tijd meer voor geduld :-{ )

:bier:

https://www.youtube.com/watch?v=zzXMUpj6h3U
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

vibemaker schreef: di 15 juni 2021, 20:43 Ter voorbereiding op ons lang weekend in Bikerepublic Sölden (en gewoon omdat het leuk is) zijn Dice Oldskool, TenZNL, Big Deef en ik gisteren een dagje wezen spelen in Willingen. Daar is de Enduro lijn dit jaar ook officieel open en dat betekent dat ik me eindelijk aan m'n eerste zwarte trail heb gewaagd.

Ff een clipje in elkaar gezet (geluidskwaliteit van de voice over is matig, had ruzie met de microfoon en op een gegeven moment geen tijd meer voor geduld :-{ )

:bier:

https://www.youtube.com/watch?v=zzXMUpj6h3U
Ik heb goed gekeken want ben heel nieuwsgierig naar die Enduro- lijn daar. :bier:
Maar de Downhill is toch ook zwart in Willingen?
Plaats reactie