Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

surfroy01 schreef: di 5 oktober 2021, 08:26 As donderdag Winterberg, vrijdag Willingen! Is Loose Lee nu open? ik zag bij mvmvml op filmpje dat die afslag afgesloten was????
Loose Lee is open. Alleen afgelopen donderdag was het allereerste stukje (gedeeld met Freeride/DH/North Shore etc) dicht want ze waren nog aan het werk. Maar pal voorbij Bobhaus kon je erop.

Weinig anders aan dan toen het Pinball was hoor. Er zijn paar tables en stepups toegevoegd die het wel leuker maken, maar in de kern is het nog steeds continue kombochten.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Vanmiddag een regenachtige middag op bikepark Winterberg. Door de regen afsluiting van div trail segmenten + div trail onderhoud afsluitingen op diverse trails me prima vermaakt op de flowtrails. Ik vind de 2 nieuwe blauwe trails toch wel een mooie aanvulling, leuk bochtenwerk en redelijk wat plaatsen om wat air te pakken.
Loose Lee was open, weinig remgaten, leuke tafels / step up's als je de lijnen een beetje weet.
Had na 1700 uur de berg + lift voor me eigen, heb het licht maar uitgedaan om 17.30 uur :-D :bier:

Morgen Bikepark Willingen checken, ben benieuwd naar die Enduro lijn, hij zal er waarschijnlijk wel wat gladdig bij liggen,hoop dat het meevalt🤞 nog meer forum members die gaan rijden daar ?
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Helaas ik zit morgen juist in Bike Park in Winterberg :-D
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ik ben vanmiddag om 4 uur aangekomen even op het trailpark van Winterberg wezen biken maar zelfs BP was tricky met al die nattigheid. Morgen bikepark Winterberg park en vrijdag Willingen. Weer ziet er goed uit!
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Het is nog bewolkt, maar wel al een tijdje droog 🤞Suc6 vandaag 🤙
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Het was prima weer, droog, zelfs de zon gezien.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

In Willingen na de lunch ook ☀️
In de lift was het fris / koud. Vandaag weer een middag pas gedaan in Willingen. Alleen maar bij de K1 lift ( open lift ) gebleven. Flowtrails zijn dikke prima, net zoals in WB. 1x de rode trail gedaan, bovenste deel is leuk, onderste helft na de laatste tafels / jumps het bos is verouderd, weinig aan. 2 x de Enduro gedaan, was erg nat en slick. 1e verkennings run ging eigenlijk het best, 2e run om te filmen 2 x een slippertje op lage ( kruip ) snelheid. Tevens zit alles gelijk onder de bagger na zo'n run over die Enduro, flowlines zijn clean. Daarna nog wat runs gedaan op de flowtrails. Mooie middag gehad en einde Urlaub voor ons.

Voor de corona testers, op de parkeerplaats bij Rewe / Lidl in Willingen staat een test locatie waar je zonder voranmeldung kan binnen lopen, met 25 minuut weet je of je terug kan naar NL 😁

Suc6 in WB of Willingen, schijnt druk te worden ivm vakantie volgens de camping baas.
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Overigens in WB geen mondkapjes plicht (meer) voor in lift. Wel zo prettig.

Morgen ervaren hoe het in Willingen is.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

surfroy01 schreef: do 7 oktober 2021, 21:12 Overigens in WB geen mondkapjes plicht (meer) voor in lift. Wel zo prettig.

Morgen ervaren hoe het in Willingen is.
mondkapje verplicht.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

surfroy01 schreef: do 7 oktober 2021, 21:12 Overigens in WB geen mondkapjes plicht (meer) voor in lift. Wel zo prettig.

Morgen ervaren hoe het in Willingen is.
Klopt vorige week moest het zogenaamd nog wel, maar hele dag zonder gedaan en niemand zei er wat van 🤟
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Wat een rebel ben je toch ook :kiss:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Elvander schreef: vr 8 oktober 2021, 11:28 Wat een rebel ben je toch ook :kiss:
Ach, niets 'rebels' aan. Voor de vorm 'omdat het moet' lapjes papier voor je mond in de buitenlucht proppen die iedere keer verfrommeld uit de binnenzak komen :lol: Het is gewoon onzin en blij dat vorige week ze daar ook weer beetje normaal gingen doen.

Ben benieuwd of morgen in Willingen er nog wel aan dat theater gedaan wordt.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

MVMVML schreef: vr 8 oktober 2021, 11:34
Elvander schreef: vr 8 oktober 2021, 11:28 Wat een rebel ben je toch ook :kiss:
Ach, niets 'rebels' aan. Voor de vorm 'omdat het moet' lapjes papier voor je mond in de buitenlucht proppen die iedere keer verfrommeld uit de binnenzak komen :lol: Het is gewoon onzin en blij dat vorige week ze daar ook weer beetje normaal gingen doen.

Ben benieuwd of morgen in Willingen er nog wel aan dat theater gedaan wordt.
Precies, slaat gewoon echt nergens op. Maar morgen naar Willingen ja. Lopen we elkaar weer mis, ik ben er volgend weekend. :-D
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: vr 8 oktober 2021, 13:03
MVMVML schreef: vr 8 oktober 2021, 11:34
Ach, niets 'rebels' aan. Voor de vorm 'omdat het moet' lapjes papier voor je mond in de buitenlucht proppen die iedere keer verfrommeld uit de binnenzak komen :lol: Het is gewoon onzin en blij dat vorige week ze daar ook weer beetje normaal gingen doen.

Ben benieuwd of morgen in Willingen er nog wel aan dat theater gedaan wordt.
Precies, slaat gewoon echt nergens op. Maar morgen naar Willingen ja. Lopen we elkaar weer mis, ik ben er volgend weekend. :-D
https://www.youtube.com/watch?v=qGf4NnhsXlk

Lijkt wel of de duivel ermee speelt. Volgende week zitten we in Lac Blanc. Voor ongetwijfeld de afsluiter vh seizoen... :-{ 8)
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

Vandaag dagje winterberg. Mooi weer en lekker rustig. Dat de mondkapjes niet meer hoeven is idd wel weer fijn. Er werd veel onderhoud gedaan waardoor het grootste gedeelte north shore en freeride dicht zaten. Verder weer een top dagje gehad, helaas laatste keer bikepark dit seizoen.. :-{
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
Plaats reactie