Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

mud mate schreef: zo 17 oktober 2021, 15:40
MVMVML schreef: zo 17 oktober 2021, 12:58 Best druk bij Lac Blanc nu 🤥

https://www.instagram.com/p/CVH5otJsx5z ... =copy_link
Ook een erg leuk park overigens, net zoals La Bresse en die twee zijn mooi te combineren als je een lang weekend gaat.
Ja dat was ook het originele plan, maar La Bresse was al dicht.
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Maartenvb schreef: vr 15 oktober 2021, 18:49 Ik was maandag in Winterberg en voor het eerst de Loose Lee gereden. Halverwege moeten stoppen omdat ik kotsmisselijk was… Iemand hier ook last van? Zou een reispilletje helpen?
Op de site van apotheek over reispilletjes:
autorijden?
Het kan gevaarlijk zijn aan het verkeer deel te nemen als u dit medicijn gebruikt. Dit komt door bijwerkingen, zoals sufheid, slaperigheid, vermoeidheid, duizeligheid, verminderde coördinatie en dubbelzien.
Volgens mij is dit soort draaierigheid deels trainbaar. Dansers die pirouettes draaien (of de Weense wals) bouwen dat ook op.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Wat is Lac Blanc een vet bikepark 8). Helaas wel een lichte blessure opgelopen maar super genoten.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

ElTrappo schreef: za 16 oktober 2021, 22:26
surfroy01 schreef: za 16 oktober 2021, 11:24 Vorige week vrijdag iemand met ambulance afgevoerd bij die tafels voor K1 restaurant.
Van het rijtje van 4 tafels op de rode lijn is de tweede heel verraderlijk, je krijgt daar meer snelheid mee dan bij 1,3 en 4.

Vorige week zaterdag stond er aan het eind van de dag ook een ambulance op de parkeerplaats...
Vandaag ook weer. En tegelijkertijd stond er nog 1 boven aan het eind van de Northshore (idd ook weer einde van de dag, mensen worden moe)
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

MVMVML schreef: zo 17 oktober 2021, 16:37
mud mate schreef: zo 17 oktober 2021, 15:40

Ook een erg leuk park overigens, net zoals La Bresse en die twee zijn mooi te combineren als je een lang weekend gaat.
Ja dat was ook het originele plan, maar La Bresse was al dicht.
Nu al????
StephanS
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 13 oktober 2013, 21:57

Sabai schreef: zo 17 oktober 2021, 18:47 Wat is Lac Blanc een vet bikepark 8). Helaas wel een lichte blessure opgelopen maar super genoten.
Ik heb die regio voor volgend jaar ook op de planning. Is Lac Blanc leuk voor meerdere dagen of is 1 dag genoeg?
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

StephanS schreef: zo 17 oktober 2021, 21:50
Sabai schreef: zo 17 oktober 2021, 18:47 Wat is Lac Blanc een vet bikepark 8). Helaas wel een lichte blessure opgelopen maar super genoten.
Ik heb die regio voor volgend jaar ook op de planning. Is Lac Blanc leuk voor meerdere dagen of is 1 dag genoeg?
Je kan je er prima meerdere dagen vermaken. En er zijn ook mega veel drops en jumps. Alleen wel eerst goed kijken want bij veel zie je niet wat erna komt bij het aanrijden. Soms denk je wow en dan stelt het niks voor en soms denk je ah dat kan wel en blijkt het een drop van 1,5m te zijn.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

mud mate schreef: zo 17 oktober 2021, 21:49
MVMVML schreef: zo 17 oktober 2021, 16:37Ja dat was ook het originele plan, maar La Bresse was al dicht.
Nu al????
Zoals gewoonlijk...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dikke poep hoor dat Lac Blanc. Helaas ook beloond met de sleutelbeenbreuk van 1 van ons.

De 2e dag zag ik het niet meer zitten omdat het maar in mijn hoofd bleef spoken dat dit de laatste bikeparkdag vh seizoen was en het echt niet kon hebben in datzelfde ziekenhuis te belanden als m'n maat de dag ervoor. Na 1 run die ik volledig verprutste de fiets aan de wilgen gehangen. Denk dat het een wijze beslissing is geweest.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

MVMVML schreef: ma 18 oktober 2021, 10:07De 2e dag zag ik het niet meer zitten omdat het maar in mijn hoofd bleef spoken dat dit de laatste bikeparkdag vh seizoen was ...
Ideale omstandigheden: een heel seizoen ervaring en dan kun je revalideren zonder dat je bike seizoen er onder lijdt... :-q
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

cheeta schreef: ma 18 oktober 2021, 10:34
MVMVML schreef: ma 18 oktober 2021, 10:07De 2e dag zag ik het niet meer zitten omdat het maar in mijn hoofd bleef spoken dat dit de laatste bikeparkdag vh seizoen was ...
Ideale omstandigheden: een heel seizoen ervaring en dan kun je revalideren zonder dat je bike seizoen er onder lijdt... :-q
Ja dat dan weer wel (dat was ook wat ik tegen Jeff zei dat hij er iig geen park-rit om hoeft te missen nu), maar vond het wel ff best gisteren.

Afgelopen bikeparkseizoen hebben we echt veel gereden, vele malen Ferme Libert, Willingen, Winterberg, Hurtgenwald, Les Gets, Avoriaz, Morzine etc en als afsluiter Lac Blanc. 4 man het ziekenhuis in met breuken, vond het wel ff best om dit jaar niet in het ziekenhuis te belanden op de laatste dag :winkie:

Dus die downhillert gaat lekker veel TLC krijgen de komende maanden en ik ga lekker bosrondjes in NL rijden tot het voorjaar :bier:
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ik denk zeker een wijs besluit. Als je het gevoel hebt dat het niet gaat, dan is dat meestal ook zo en je wil de winter echt niet revalideren. Die pret heb ik al, maar het heeft mij zeker nog een hoop Bikepark dagen gekost...
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

MVMVML schreef: ma 18 oktober 2021, 10:38 .

Afgelopen bikeparkseizoen hebben we echt veel gereden, vele malen Ferme Libert, Willingen, Winterberg, Hurtgenwald, Les Gets, Avoriaz, Morzine etc en als afsluiter Lac Blanc. 4 man het ziekenhuis in met breuken, vond het wel ff best om dit jaar niet in het ziekenhuis te belanden op de laatste dag :winkie:
Mooi lijstje bij elkaar gereden. Gisteren kwamen jullie nog ter sprake in de lift naar boven. Ik had op FB gezien dat er wat gebeurt was met 1 van jullie. Onze conclusie was dat jullie elkaar de kop gek maken elk weekend. :winkie:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: ma 18 oktober 2021, 20:03
MVMVML schreef: ma 18 oktober 2021, 10:38 .

Afgelopen bikeparkseizoen hebben we echt veel gereden, vele malen Ferme Libert, Willingen, Winterberg, Hurtgenwald, Les Gets, Avoriaz, Morzine etc en als afsluiter Lac Blanc. 4 man het ziekenhuis in met breuken, vond het wel ff best om dit jaar niet in het ziekenhuis te belanden op de laatste dag :winkie:
Mooi lijstje bij elkaar gereden. Gisteren kwamen jullie nog ter sprake in de lift naar boven. Ik had op FB gezien dat er wat gebeurt was met 1 van jullie. Onze conclusie was dat jullie elkaar de kop gek maken elk weekend. :winkie:
“When you hear a grown man shout: ‘watch this!’, you know something horrendous is gonna happen within the next 30 seconds”
Jeremy Clarkson
:bier:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

:lol: :bier:
Plaats reactie