Leuk filmpje. Zo te zien hebben jullie best wat pret gehad met die schans. Zodra ik een geschikte DJ bike heb gevonden moet ik er ook eens een in elkaar klussen (2 linker handen helaas).
Ik miste wel de crashes...
Leuk filmpje. Zo te zien hebben jullie best wat pret gehad met die schans. Zodra ik een geschikte DJ bike heb gevonden moet ik er ook eens een in elkaar klussen (2 linker handen helaas).
Jammer.
Ja je bedoelt de radius die vrij groot is? De sprongen die we hebben gemaakt waren zeker nog niet max wat eruit te halen valt.Mark-V schreef: ↑vr 14 december 2018, 21:31 Nice!!
Nog een klein stukje feedback vwb het schansje:
Geen idee of je er van op de hoogte bent, en anders negeer je het maar
Die kick in je ramp zorgt er voor dat je op het einde een veel betere timing moet hebben om optimaal te kunnen springen. Nosedives zijn daardoor ook sneller aanwezig.
Bij een meer vloeiende ramp zou je niet eens hoeven te timen om van de grond af te komen, en hoef je je alleen maar druk te maken om de landing (krijg je eigenlijk hetzelfde als een drop).
Voor een beginner zoals wij natuurlijk veel makkelijker om te leren springen
Ik ben nu bezig een grotere te ontwerpen, met minder tot geen kick, maar wel met veel meer hoogte.
Als we er nu allemaal een maken, en zorgen dat ze allemaal verschillend zijn, kunnen we daarna ergens afspreken met z´n allen en alles uitproberen.Mark-V schreef: ↑vr 14 december 2018, 21:31 Nice!!
Nog een klein stukje feedback vwb het schansje:
Geen idee of je er van op de hoogte bent, en anders negeer je het maar
Die kick in je ramp zorgt er voor dat je op het einde een veel betere timing moet hebben om optimaal te kunnen springen. Nosedives zijn daardoor ook sneller aanwezig.
Bij een meer vloeiende ramp zou je niet eens hoeven te timen om van de grond af te komen, en hoef je je alleen maar druk te maken om de landing (krijg je eigenlijk hetzelfde als een drop).
Voor een beginner zoals wij natuurlijk veel makkelijker om te leren springen
Ik ben nu bezig een grotere te ontwerpen, met minder tot geen kick, maar wel met veel meer hoogte.
Wat ik bedoel is dat je, zeker met zo'n korte ramp, al een zwiep naar boven met je voorwiel krijgt voordat je achterwiel uberhaupt op de ramp is.
Waardoor je drukker bezig bent om te voorkomen dat het voorwiel al gaat dalen en het achterwiel onder controle te houden dan dat je daadwerkelijk echt kan afzetten zoals je dat op een redelijk formaat kicker kan.
Da's een geweldige sprong die werkelijk niets oplevert... Je springt niet over iets waar je normaal voor moet remmen, er is geen landing om snelheid uit te halen en je motowhips hoef je er ook niet op te oefenen...
Dat zie ik toch anders voor iemand die totaal geen ervaring met springen heeft, levert het juist enorm veel op, namelijk vertrouwen, een mogelijkheid om rustig op te bouwen en voldoende ruimte om te crashen