Overzicht Bike parks NL

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Tellen indoor bikeparks ook mee? Zijn er daar meer van in NL dan Wood15* in Sittard?

*) Ben er nog nooit geweest, lijkt me wel leuk als ik toch in de buurt zou zijn
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7361
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Indoor BMX tracks wel, vergelijkbare indoo MTB rparken zijn Strassbourg en ~Zuerich (plaatsje nabij). Geen NL meer...

Wanneer je "bikepark" weg laat dan zijn er nog wel wat aardige mogelijkheden in Belgie binnen 1.5h voor de TS. En dat is Groningen niet bij mijn weten...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
goofy_rocks
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 10 februari 2005, 13:59
Mijn mountainbike: Raaw Madonna / Gary Fisher Rig

MAXlMUM schreef: do 27 september 2018, 02:01 Hellendoorn heeft ook veel te bieden buiten de xc route, voor beginners en gevorderden.
Drops, dubbels, tafels en gap sprongen van 10 meter:)
Gevonden! Er liggen een paar hele leuke lijnen. De spots zijn wel goed verstopt en het was even zoeken. Vooral die met de 10 meter gaps. Die had ik zonder hulp nooit gevonden. Ik ben benieuwd of Nederland nog meer van deze 'freeride spots' heeft.

In mijn omgeving zijn ze op de Anna's Hoeve in Hilversum weer actief om wat jumps te maken. Vooralsnog voornamelijk kleine sprongen maar zeker een hele leuke omleiding waard op de vaste route de Hooge Vuursche.
Plaats reactie