Megavalanche 2015; training en materiaaltips

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1067
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Is 't snel uitverkocht? Ik hoor pas tweede week van januari definitief of ik vrij kan krijgen namelijk...
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

Tickets gaan pas in januari in de verkoop en dit jaar ging kaartverkoop niet belachelijk snel. Volgens mij werden er in maart nog tickets verkocht..
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1067
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Oooh, dan moet de tweede week van januari nog wel te doen zijn.
Heb er echt super zin in, nu al!
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

maaf2 schreef:Oooh, dan moet de tweede week van januari nog wel te doen zijn.
Heb er echt super zin in, nu al!
Ik ook! Komend jaar wil ik 'm in een uur rijden :)
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1067
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Ilmken de megavalanche niet, maar heb mezelf ook ten doel gesteld om 'm binnen een uur te doen
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

maaf2 schreef:Ilmken de megavalanche niet, maar heb mezelf ook ten doel gesteld om 'm binnen een uur te doen
De meeste tijd wordt gewonnenn of verloren op de top. Ik had veel moeite met de gletsjer. Dat tikt snel aan. Een flinke crash hielp natuurlijk ook niet mee. ;)
Gebruikersavatar
twijg
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 11:18
Mijn mountainbike: Trek Slash Project One

Ik heb m'n verblijf alweer geboekt hoor! Ben er zeker bij, in 2016 zal ik 'm rijden. Ik pak net als dit jaar weer de hele week vanaf de maandag de 4e, en ik ga er vanuit dan dus wel de hele week vol te maken!
Ride it like you stole it!
Fishb8
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: do 21 mei 2015, 15:14
Mijn mountainbike: Canyon spectral 7 Ex '15, Kona Lava dome 29'r commuter on slicks

twijg schreef:Ik heb m'n verblijf alweer geboekt hoor! Ben er zeker bij, in 2016 zal ik 'm rijden. Ik pak net als dit jaar weer de hele week vanaf de maandag de 4e, en ik ga er vanuit dan dus wel de hele week vol te maken!
Nice! Heb jullie nog suggesties betreft accommodaties in de regio? Ga um ook rijden en t plan was ook om de gehele week te blijven..
Gebruikersavatar
twijg
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 11:18
Mijn mountainbike: Trek Slash Project One

Fishb8 schreef:Nice! Heb jullie nog suggesties betreft accommodaties in de regio? Ga um ook rijden en t plan was ook om de gehele week te blijven..
Ik (wij) zitten in een chalet in Oz. Echt een magnifieke locatie en het chalet bied voldoende ruimte. Lift omhoog en je bent zo in Alpe d'Huez. Je kunt ook in Alpe zelf gaan zitten, daar is het wat meer hotel gebonden had ik de indruk (fietsen over balkon e.d.). Wij zitten er de hele week dus lekker relaxed in chalet, 's avonds de bbq aan!
Ride it like you stole it!
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

twijg schreef:
Fishb8 schreef:Nice! Heb jullie nog suggesties betreft accommodaties in de regio? Ga um ook rijden en t plan was ook om de gehele week te blijven..
Ik (wij) zitten in een chalet in Oz. Echt een magnifieke locatie en het chalet bied voldoende ruimte. Lift omhoog en je bent zo in Alpe d'Huez. Je kunt ook in Alpe zelf gaan zitten, daar is het wat meer hotel gebonden had ik de indruk (fietsen over balkon e.d.). Wij zitten er de hele week dus lekker relaxed in chalet, 's avonds de bbq aan!
Ik zat in Alpe inderdaad in een hotel met de fiets over het balkon. Een chalet heeft zeker mijn voorkeur. Je bent om half zes klaar met fietsen en de dorpen zijn gezellig, maar niet zo bruisend dat ze je de hele avond uit de hotelkamer houden. Een beetje bbq'en in de natuur daarentegen.. ;)
Gebruikersavatar
Gewoonmark
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: wo 19 maart 2014, 16:52
Mijn mountainbike: Cube Stereo HPC 150 / Lapierre Spicy Team 2016
Contacteer:

Misschien een idee om met een paar (on)bekenden van hier, een chalet te gaan huren?
Cube Stereo HPC: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=114762" onclick="window.open(this.href);return false;
Lapierre Spicy Team 2016: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=135001" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmpje 2015!!: https://www.youtube.com/watch?v=DfPj-8pWhsk" onclick="window.open(this.href);return false;
Fishb8
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: do 21 mei 2015, 15:14
Mijn mountainbike: Canyon spectral 7 Ex '15, Kona Lava dome 29'r commuter on slicks

@ twijg
Dat is volgens mij ook wel de 'way to go' na wat google speurwerk.. Is het aan te raden om vroeg iets te reserveren?

@gewoonmark
Goed idee.. Ga sowieso met twee man die kant op, maar hoe meer des te gezelliger!
Gebruikersavatar
twijg
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 11:18
Mijn mountainbike: Trek Slash Project One

@ Fishb8
Volgens mij valt het allemaal wel wat mee hoor qua drukte daar. Het "park" waar wij het chalet huurden werd in de week van de mega wel druk door mega-deelnemers dus om het zekere voor het onzekere te nemen hebben wij wel direct na terugkomst alweer gereserveerd voor volgend jaar. Dat had ook wel te maken met het feit dat we gewoon super content waren met het chalet (alleen WiFi liet te wensen over). Ik had niet het idee dat alles daar al volgeboekt was maar goed, kan me vergissen natuurlijk.
Ride it like you stole it!
Gebruikersavatar
Gewoonmark
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: wo 19 maart 2014, 16:52
Mijn mountainbike: Cube Stereo HPC 150 / Lapierre Spicy Team 2016
Contacteer:

Fishb8 schreef:@ twijg
Dat is volgens mij ook wel de 'way to go' na wat google speurwerk.. Is het aan te raden om vroeg iets te reserveren?

@gewoonmark
Goed idee.. Ga sowieso met twee man die kant op, maar hoe meer des te gezelliger!
Ok, goed om te weten! :)
Cube Stereo HPC: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=114762" onclick="window.open(this.href);return false;
Lapierre Spicy Team 2016: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=135001" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmpje 2015!!: https://www.youtube.com/watch?v=DfPj-8pWhsk" onclick="window.open(this.href);return false;
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

Vind het wel een leuk idee om met een groepje te gaan, maar moet eerst maar eens de vakantieplannen met de directrice bespreken ;).
Plaats reactie