Easy Phone Enduro Cup 2016

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Toch maar ingeschreven voor Esneux.

Mooi moment om een nieuwe dikke Intense te testen :tong
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Was toch al vol. ...?
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

Sta jij niet ingeschreven Rob? Ik zie je niet staan in elk geval. Daan wel, nr 152 ik 210

Dat kan toch niet, met wie moet ik dan dom lullen?
WE ARE BASTA!!!!!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ho had ik al aangegeven he... De eerste sla ik even over. Tja idd ff niets te nuttelozen :lol: :lol: :lol: :lol:
nr 2 doe ik wel mee...
Haaans
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 7 april 2007, 20:16
Mijn mountainbike: GHOST ASKET LC8
Contacteer:

Vraagje, is er nog iemand die ook naar de eerste wedstrijd in Mont de l'Enclus gaat?

Ik vertrek zaterdag vanuit het midden vh land in de richting van Kluisbergen. Is er nog iemand die een lift nodig heeft, of een plekje vrij heeft?!

Ben benieuwd, nu m'n fietslampen aan de oplader liggen want lees net dat de tweede afdalingen in het donker worden gereden :)

Grt.
MTB-Solutions
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

Haaans schreef:Vraagje, is er nog iemand die ook naar de eerste wedstrijd in Mont de l'Enclus gaat?

Ik vertrek zaterdag vanuit het midden vh land in de richting van Kluisbergen. Is er nog iemand die een lift nodig heeft, of een plekje vrij heeft?!

Ben benieuwd, nu m'n fietslampen aan de oplader liggen want lees net dat de tweede afdalingen in het donker worden gereden :)

Grt.
Veel plezier, ik ga er niet bij zijn. is te ver voor mij aan de andere kant van belgie. Heb er vorig jaar de laatste gedaan. Leuke berg, niet echt heel spannend maar wel echt heel leuk.
WE ARE BASTA!!!!!
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

en hoe was het?
WE ARE BASTA!!!!!
Haaans
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 7 april 2007, 20:16
Mijn mountainbike: GHOST ASKET LC8
Contacteer:

Was gaaf!

Pittig stukje rijden maar geen spijt van. De proeven waren niet heel moeilijk of steil, maar wel sketchy. Die Kluisberg is een grote hoop belgische klei van een meter of 75 hoog. Heel erg glad en dat is vreselijk wennen als je Hollands klapzand gewend bent.
Vier proeven gereden waarbij vooral de tweede en vierde best technisch waren. Helaas had ik een hoog startnummer en moest laat starten. Om de 15 sec word je weggestuurd en ik heb tijdens een proef wel meer dan vier mensen ingehaald en inhalen was niet makkelijk overal. Klassement had dan ook beter gekund maar belangrijkste is dat ik wel lekker gereden heb, weinig fouten gemaakt. En voor het eerst op m'n nieuwe fiets dus sowieso niet volle bak gegaan.
Daarna alle vier de proeven in het donker gereden. Toen het ook nog begon te regenen werd het wel heel tricky! Wel gaaf om te doen hoor, goed georganiseerd verder en alles heel gehouden.

Afgezien van een lege accu toen ik weg wilde gaan, maar das een lang verhaal. Was heul blij toen ik om half twee weer thuis was...
MTB-Solutions
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Fietsje is klaar, heb er zin in :-q

Afbeelding
Fishb8
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: do 21 mei 2015, 15:14
Mijn mountainbike: Canyon spectral 7 Ex '15, Kona Lava dome 29'r commuter on slicks

Mooie fiets! Zie hem morgen wel in actie :wink:

Ben #113.. Kijken of de conditie nog een beetje aanwezig is! Het weer zit in ieder geval mee.. Succes morgen voor de gene die gaan!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

SUCCES MANNEN....
Ik ga gewoon lekker werken hoor :wink:

Was anders ook niet gelukt met mijn schouder. Nog maar afwachten of ik mij dus voor de volgende wedstrijd inschrijf.
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

Ziet er goed uit! ben benieuwd. ik heb er in elk geval zin in.

Jammer dat je er niet bij bent Rob. volgende week chaudfontaine dan maar?
WE ARE BASTA!!!!!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Eerst mijn schouder maar weer een beetje aan het werk zien te krijgen. Moag hopen dat ik de volgende Enduro in april ga halen. Jij suc6 morgen.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Hoe was het....?????
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Het was weer een mooi dagje Rob! Beetje koud in de ochtend maar daarna kwam lekker het zonnetje uit.
Proeven waren een variatie op vorig jaar met een paar nieuwe leuke stukken erbij.

Voor mij was het een combinatie van nieuwe fiets afstellen (die het echt super deed natuurlijk :wink: ) en de wakeup call dat de conditie echt heel slecht is. Heb door de verbouwing en drukte sinds de zomer vorig jaar slechts 80km op de fiets gezeten :-{ . Allemaal excuses maar met al dat klimmen in Esneux wel echt de spelbreker. Dus ga even volgas trainen voor de volgende :wink:

Michel, had wel lekker gereden trouwens! :-q
Plaats reactie