Easy Phone Enduro Cup 2016

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Er is maar weinig over van het startveld van de eerste paar wedstrijden. Weer maar 77 man.....

De laatste race maar weer ingeschreven, kan ik ook eens voor de top 40 strijden. (Zal je zien dat er weer 300man komen :D )
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

DaanCramer schreef:Er is maar weinig over van het startveld van de eerste paar wedstrijden. Weer maar 77 man.....

De laatste race maar weer ingeschreven, kan ik ook eens voor de top 40 strijden. (Zal je zien dat er weer 300man komen :D )
Maakt niks uit, kun je nog steeds top 40 rijden als je je best doet :D
WE ARE BASTA!!!!!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Jammer Daan dat je Amay niet hebt meegedaan. Dat parcours was echt leuk...
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Is dat parcours normaal te fietsen of zitten er afgesloten stukken in?
Trappetjes tussen de bebouwing geloof ik wel...

(de GPX heb ik al)
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Hier nog foto's die mijn vriendin gemaakt heeft, cheers!

https://www.flickr.com/photos/eileencom ... 8263477078" onclick="window.open(this.href);return false;
NextBikeParts
Ride your own way!
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

tripod schreef:Hier nog foto's die mijn vriendin gemaakt heeft, cheers!

https://www.flickr.com/photos/eileencom ... 8263477078" onclick="window.open(this.href);return false;

Nice pics! dank je! :-q
WE ARE BASTA!!!!!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Zijn weer erg mooi geworden!!!! :-q :-q :-q
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

cheeta schreef:Is dat parcours normaal te fietsen of zitten er afgesloten stukken in?
Trappetjes tussen de bebouwing geloof ik wel...

(de GPX heb ik al)
Groot deel gaat langs het MTB parcours en het leuke deel is ook gewoon open en vrij toegankelijk schat ik zo in.
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

Deelnemerslijst staat online, Daan we starten vlak na elkaar.

192 deelnemers dus het zal wel niet lukken top 50 te rijden :-)
WE ARE BASTA!!!!!
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Even een vraag tussendoor: heb onlangs de Singletrack trail tour in Beek Limburg gereden en ik vond het geweldig. Vorige week de Bart Brentjens gereden en ik vond het verschrikkelijk saai, zo tussen die weilanden. RdhF vond ik weer wel super maar vooral omdat het ook een stuk technischer was. Oftewel: trail rijden is helemaal mijn ding.

Nu is Enduro weer een stapje verder, dat weet ik, maar is zo'n Easy Phone goed te rijden als beginnend trail/enduro rijder?
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

Ja, is heel goed te doen, vooral als je de trailtour leuk vond. Enduro is alleen echt effe knallen voor 2 a 3 minuten en dan weer rustig aan.
WE ARE BASTA!!!!!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

MICHEL UIT BERG schreef:Deelnemerslijst staat online, Daan we starten vlak na elkaar.

192 deelnemers dus het zal wel niet lukken top 50 te rijden :-)
Is idd een drukke bezetting., Maar het is maar de vraag of iedereen komt. ZIjn er natuurlijk ook een hoop die voor het hele jaar hebben ingeschreven en die niet komen opdagen door omstandigheden. Zoals het nu lijkt komt Daan waarschijnlijk niet, omdat hij het veel te druk heeft met de verbouwing.
Zag dat de Duitser die na mij start er ook weer is. Toch benieuwd hoe snel hij mij nu weer inhaald :lol: :lol: :lol:

Eerst maar hopen dat ik mijn fiets op tijd klaar heb. En mijn elleboog weer iets vooruitgaat. Net afgelopen vrijdag te voet ten val gekomen, en dat was niet erg goed (op zijn zachts gezegd) voor het herstel....
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

Het schiet niet op met die blessure van je! Hopelijk volgende week weer wat beter. Wij zitten wat verder uit elkaar deze keer. Maar ik heb er weer zin in! lekker dagje knallen en dom lullen. Rij jij met ditweer ook met een korte broek? weet nog niet zo wat ik allemaal moet aantrekken met dit weer.
WE ARE BASTA!!!!!
julie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 12:58
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Canyon Torque

Dennisvdb schreef:Even een vraag tussendoor: heb onlangs de Singletrack trail tour in Beek Limburg gereden en ik vond het geweldig. Vorige week de Bart Brentjens gereden en ik vond het verschrikkelijk saai, zo tussen die weilanden. RdhF vond ik weer wel super maar vooral omdat het ook een stuk technischer was. Oftewel: trail rijden is helemaal mijn ding.

Nu is Enduro weer een stapje verder, dat weet ik, maar is zo'n Easy Phone goed te rijden als beginnend trail/enduro rijder?
vergeet niet dat bij enduro rijden je eigenlijk maar heel weinig rijdt :lol:
Trail rijden is ook mijn ding, maar enduro wedstrijden niet echt, teveel wachten en rondlummelen en dat de hele dag door, daar word ik hondsmoe van.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Hoeveel minuten ben je gemiddeld aan het rijden dan, op zo'n dag tijdens de Easy Phone cup?
Ik zie veel full-face, vooral aan te raden? En veerweg, zo'n beetje vanaf 140mm? Heb nu een Nerve met 110 dus da's niet echt de moeite haha.
Plaats reactie