Nieuw en zoek bike maatjes

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
trolface
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 31 maart 2013, 16:23
Mijn mountainbike: CUBE :-)

Hai mede bikers.

ik zou graag willen downhillen en heb zelf nog geen downhill fiets. ik heb wel al ervaring met mountainbiken.
ik zou ook graag in contact willen komen met DH-bikers in zuid-limburg regio maastricht en omstreken.
ik ben zelf 13,8 jaar oud en zoek maatjes rond die leeftijd.

wonen jullie zelf in de regio van maastricht of hebben jullie nog tips hoe te beginnen met downhillen, laat dan een reactie achter.

greets, trolface :wink:
Gebruikersavatar
christiaan kramer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: za 23 februari 2013, 16:50
Mijn mountainbike: Iron Horse SGS Team 2004

Hoi trollface,

Ik ben zelf 16 jaar oud maar woon een groot stuk van je af (Zwolle). Ik begin dit jaar ook zelf met downhillen, ik vroeg me af of je wel wist hoeveel geld deze sport kost en heb je al enige ervaring opgedaan met downhillen, ikzelf heb eerst een paar jaar elk jaar een keer een fiets gehuurd in oostenrijk bij een bikepark, waar het dus op neerkomt bedoel je echt downhill in oostenrijk, duitsland of belgië of meer naar de freeride kant.

groeten Christiaan
trolface
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 31 maart 2013, 16:23
Mijn mountainbike: CUBE :-)

christiaan kramer schreef:Hoi trollface,

Ik ben zelf 16 jaar oud maar woon een groot stuk van je af (Zwolle). Ik begin dit jaar ook zelf met downhillen, ik vroeg me af of je wel wist hoeveel geld deze sport kost en heb je al enige ervaring opgedaan met downhillen, ikzelf heb eerst een paar jaar elk jaar een keer een fiets gehuurd in oostenrijk bij een bikepark, waar het dus op neerkomt bedoel je echt downhill in oostenrijk, duitsland of belgië of meer naar de freeride kant.

groeten Christiaan
Hai christiaan.
Downhillen kost best veel geld. Ik heb zelf ook al een paar keer in oosterijk gereden en zou dat ok graag verder willen doen ook en belgie.
En zwolle is toch een stukje rijden.
Groetjes trolface :wink:
live your life.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Als je op die bikeparken gaat rijden kom je vast vanzelf iemand iemand tegen.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Dat is een vreemde opmerking. Dit forum is juist bedoeld om in contact te komen met anderen en zeker als je zo jong bent en bezig wilt met FR/DH is het erg handig om op zoek te gaan naar andere enthousiastelingen in de buurt.

Gewoon goed bezig dus :-q

Helaas ben ik iets ouder en uit een andere regio dus on-topic maar weer.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Blijkbaar wil het hier niet lukken ;)

En de beste manier om vrienden te maken is volgens mij nog steeds in het "echt leven"

Mn opmerking was daarom ook gewoon gemeend en serieus.
trolface
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 31 maart 2013, 16:23
Mijn mountainbike: CUBE :-)

japie carbon schreef:Blijkbaar wil het hier niet lukken ;)

En de beste manier om vrienden te maken is volgens mij nog steeds in het "echt leven"

Mn opmerking was daarom ook gewoon gemeend en serieus.

Als je het bericht van George leest weet je waarom :-{
live your life.
Plaats reactie