Bikepark Spaarnwoude |

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
snaggletooth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Bikepark Spaarnwoude
Contacteer:

wo 31 juli 2019, 13:50

Hey daar,

Het weekend van 10 augustus is het bikepark gesloten , de toegangswegen en het terrein zijn afgesloten voor het Dance Valley evenement.

Einde bericht :-q

Snaggletooth
snaggletooth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Contacteer:

ma 25 november 2019, 00:18

Hey Shredders.

Zoals jullie bekend doen wij er altijd alles aan om ons bikepark altijd netjes en up to date te houden.
Toch vinden sommige mensen het gewoon om zomaar iets te veranderen zonder het te vragen, dat is nu dus ook gebeurd...

De pre-jump voor de step-up (tweede tafel) is totaal vernield, dit is waarschijnlijk vrijdag al gedaan. :evil:

Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn, zelf tracks veranderen, shapen of delen weghalen mag absoluut niet.

Maar iedereen die graag meehelpt of goede ideeën heeft kan zich melden bij bikepark.spaarnwoude@gmail.com of doneren op https://www.bikeparkspaarnwoude.nl/sponsors-donaties/

(voor de gene die wat gezien hebben of hun ei even kwijt willen, even een discreet pb'tje bij mij kan altijd)

Veel bikeplezier in ons parkie gewenst verder :-q

Team Bikepark Spaarnwoude
snaggletooth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Contacteer:

di 12 januari 2021, 00:44

Beste bikers,

Zoals jullie weten zijn wij 24/7, altijd en eeuwig bezig met het onderhoud en verbeteren van het bikepark.
Uiteraard gaat dat niet zonder kosten te maken. Zoals bijvoorbeeld het aanschaffen van menggranulaat, hardhout, bevestigings materialen, gereedschappen, etc...
Het zou geweldig zijn als jullie daarbij kunnen helpen door een financiële bijdrage te doen.
Alle beetjes helpen, daarom is het ook een goed idee om je familie vrienden en kennissen die ons bikepark tof vinden (of gewoon aardig zijn) om een bijdrage te vragen.
Gewoon voor weer een mooi seizoen shredden voor iedereen! :-q

NL70 INGB 0007368141 ten name van Stichting Bikepark Spaarnwoude.

Of scan de QR code met bankierapp
Afbeelding
Afbeelding

Wij zijn trouwens nog tot nader bericht gesloten. Dit natuurlijk door de Covid 19 maatregelen.
Snowworld is hierdoor gesloten dus wij ook. Wij maken dan ook gebruik van de tijd voor groot onderhoud, rijden in het bikepark is nu tijdelijk niet de bedoeling :-q

Super bedankt, wij hebben er zin in!

:kiss: Het bikepark team. :kiss:
Plaats reactie