Mountainbike.nl 2.0 - Gears at the ready? Start!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Job1
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1098
Lid geworden op: vr 4 januari 2008, 15:51

Erg mooie cleane nieuwe layout! Ik vind het persoonlijk niet te wit. Buiten het missen van de knop om een nieuw topic te openen heb ik nog geen enkele fout gevonden! :)

Complimenten aan iedereen die hieraan meegewerkt heeft! :-q
eefsanders
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: do 21 april 2011, 23:39
Mijn mountainbike: Scott Genius 20
Contacteer:

Super strak en weer helemaal lekker fris.
Kan er weer jaren tegen. :-q
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

Top!!! goede reden om weer wat vaker langs te komen hier!
Gebruikersavatar
dizzasta
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 16:00
Mijn mountainbike: Wind Steel Klunker 29x3.0 | Cotic Flare Max! | Surly Straggler

Bij de vorige versie kon je aan de kleur van de topic titel (is een link) zien of je dit topic gelezen had. Ik vond dat wel handig en volgens mij is dat nu niet meer zo, klopt dat?
If you wanna ride....
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Na een "dag" wennen heb ik toch een paar kleine aandachtpuntjes. Ik vind de "knopjes" onder aan je topic ( PB, WWW, Profiel, Citeer enz ) erg klein en onleesbaar ....wellicht dat die nog aangepast worden? Ook mis ik als je ergens op wilt antwoorden de mogelijkheid een kleur toe te passen? Of ik kan het niet meer vinden. Verder vind ik het wel lekker fris en helder....
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Zorba
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 276
Lid geworden op: za 14 november 2009, 11:59
Mijn mountainbike: brabant en omstreken

dizzasta schreef:Bij de vorige versie kon je aan de kleur van de topic titel (is een link) zien of je dit topic gelezen had. Ik vond dat wel handig en volgens mij is dat nu niet meer zo, klopt dat?
+1 dat was iets waar ik ook continue gebruik van maakte...
Do not CROSS the road!
The GIANT Men
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 790
Lid geworden op: di 30 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Giant NRS Composite 1 carbon
Contacteer:

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen als de computer uitgezet is. Voorheen kon je ingelogt blijven. Is dit nog steeds mogelijk en waar kan ik dat vinden. Verder heb ik een mening over de site maar dat is niet van belang, Hij is zo als hij nu is.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

The GIANT Men schreef:Ik moet iedere keer opnieuw inloggen als de computer uitgezet is. Voorheen kon je ingelogt blijven. Is dit nog steeds mogelijk en waar kan ik dat vinden. Verder heb ik een mening over de site maar dat is niet van belang, Hij is zo als hij nu is.
Zo, het was ff zoeken naar het quote knopje... dat ding is klein geworden zeg (of het ligt aan mijn scherminstellingen). Anyway, ik vermoed dat dat inloggebeuren misschien nog een cookie-issue is. Zal wel aan gewerkt worden, net zoals het plaatsen van nieuwe berichten.

Beschouw deze reactie ook maar als een testje mijnerzijds :-q !
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

We zijn bezig met een inventarisatie van dit soort punten en blijf die vooral vermelden. Alleen wel het verzoek om even te controleren of ze in dit topic of bij Forumupgrade al voorbij zijn gekomen. Het ingelogd blijven en de knopjes onder de posts hebben we er nu dus wel op staan dat hoeft dus niet meer vermeld te worden. ;)
Work... the eight hours between bicycle rides.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Fanman schreef:We zijn bezig met een inventarisatie van dit soort punten en blijf die vooral vermelden. Alleen wel het verzoek om even te controleren of ze in dit topic of bij Forumupgrade al voorbij zijn gekomen. Het ingelogd blijven en de knopjes onder de posts hebben we er nu dus wel op staan dat hoeft dus niet meer vermeld te worden. ;)
En het plaatsen van een nieuw topic ook, begrijp ik:). :winkie: :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

Haha, ja die staat ook op de lijst. :winkie:
Work... the eight hours between bicycle rides.
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Ziet er strak uit allemaal, :-q maar wel een beetje bleekjes :-?
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

woeker schreef:Ziet er strak uit allemaal, :-q maar wel een beetje bleekjes :-?

Mee eens....... :~ :~
MarktN
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 18 juni 2010, 20:32
Mijn mountainbike: getalenteerd

Advies om de achtergrond te veranderen (wallpaper) in een wat donkerder kleur. Het is nu dermate fel dat het simpelweg niet fijn is om nu door het forum heen te snuffelen.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Ik heb vanavond de volgende zaken aangepast:

- serverinstellingen op de problemen met ingelogd blijven op te lossen
- Knop "nieuwe berichten" hersteld voor de browsers waar deze niet goed getoond werd
- Inlogformulier van het forum in ere hersteld zodat de opties voor ingelogd blijven en onzichtbaar weer beschikbaar zijn

Ik hoor graag van de personen die problemen hadden met een of meer van deze issues of ze voor hun zijn opgelost. Mocht het ingelogd blijven niet direct werken, probeer het dan svp nog even keertje extra.
Eat, sleep, ride, repeat
Plaats reactie