Gloworm verlichting

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
pannekoeken
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 4 januari 2008, 13:18
Mijn mountainbike: Bijna alles, als het maar wielen heeft en descent genoeg is om als statussymbool te dienen
Contacteer:

Gloworm verlichting is nu getest en gereden en in een woord kunnen we zeggen; 'Geweldig'

Gloworm is een jong New Zeelands bedrijf dat sinds begin 2012 verlichting in eigen beheer ontwikkelt en produceert, met de belangrijkste eisen: kwaliteit, hoge licht opbrengst en een normaal prijsniveau.

Afbeelding

Als eerste lamp is de Gloworm X2 uitgekomen en dit is een succes, de testen liegen er niet om Gloworm X2 – 2013 Mtbr Lights Shootout | Mountain Bike Review
De X2 brand 2,5 uur op vol vermogen van 1200 gemeten lumen.
Prijs €199

De Gloworm X1 komt er aan met een 3U XML led en een 2.9 AH accu, met een brand duur van 2.5 op vol vermogen van 920 gemeten Lumen.
Prijs €149
Was Dr Paaj... Maar software maken is menselijk dus door een fout ben ik om zeep geholpen
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Voor iedereen die op de meld toets wil drukken: Dit topic is na overleg met ons aangepast en bevat nu alleen produkt-info. Wat ons betreft niets mis mee dus we kunnen het verder over de lampen hebben :-q
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Prima kopie van de Lupine Piko. Als die lamp op de foto net zo goed is doe je er een prima koop mee. Welke van de twee genoemde modellen staat op de foto?

Het origineel:
Afbeelding
pannekoeken
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 4 januari 2008, 13:18
Mijn mountainbike: Bijna alles, als het maar wielen heeft en descent genoeg is om als statussymbool te dienen
Contacteer:

De X2 staat op de foto en neen het is geen kopie... Kijk maar eens goed, kunststof vs alu, Xml led vs weet ik niet wat Lupine gebruikt. Externe bediening, het gewicht en net geen 1200 echte lumen.

De X1 zal eind komende week aankomen.
Was Dr Paaj... Maar software maken is menselijk dus door een fout ben ik om zeep geholpen
Beemer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1589
Lid geworden op: za 14 november 2009, 21:45
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei Supreme, Kona Raijin, Ghost AMR Lector 9500

copietje van de Piko, en 1,5 keer zo zwaar ! Lupine weegt maar 55 gram deze weegt 80 gram !
Luuc91
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 25 augustus 2009, 17:12
Mijn mountainbike: N + 1
Contacteer:

Dat lijkt me logisch wanneer je alu gebruikt in plaats van plastic. Geef mij maar een alu huls ipv plastic
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Heb zelf een Gemini Duo die komt ook goed uit de test en kwa design vergelijkbaar met de Gloworm en Lupine.

De piko is imho wat prijs / kwaliteit niet met deze twee te vergelijken. Heb de mijne naast een piko gehad maar die gaf toch een stuk minder licht en minder gespreid.

Wilde een GLoworm kopen maar die waren tot voor kort moeilijk in Europa te krijgen.

De Piko is overigens ook volledig alu.
Pedal damn it!!
pannekoeken
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 4 januari 2008, 13:18
Mijn mountainbike: Bijna alles, als het maar wielen heeft en descent genoeg is om als statussymbool te dienen
Contacteer:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... NRVJHLxs7M" onclick="window.open(this.href);return false;
Was Dr Paaj... Maar software maken is menselijk dus door een fout ben ik om zeep geholpen
Plaats reactie